Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Shodou okolností jsem se včera krátce mrkla na pořad Tajemství těla, kde o toxo mluvili. Mě by zajímalo, jak se toxoplazmóza léčí, zda se - pokud je promořenost skutečně tak vysoká - léčí, pokud ne, proč. Ale ptát se nebudu, protože se bojím...... Bojím se odpovědí. Většinou totiž pokud nepřijdete k lékaři s hlavou pod paží, nebo aspoň s rukou visící na kousku kůže, nijak zvlášť to, co vám je, zkoumat nebude. Mnohokrát jsem obdivovala schopnost lékařů vidět na úrovni elektronového mikroskopu. Proč by mi jinak, když jsem žádala o laboratorní vyšetření, řekli, že je to zbytečné?
    • Kdo tvrdi, ze Smrtelny virus a bakterii lze zastavit pitim kavy bez mleka, je pro mne naprosty idiot..:D To je jako jist jablko a vylecit si tak rakovinu. Nekteri lide by vazne meli mit zakaz internetu... Jinak vyzivne informace o parazitech a virech /ktere ale v Cechach nehrozi, i kdyz stado volu je uznava/ zde --- http://www.detoxikujeme.cz/paraziti-v-lidskem-tele/
      http://www.detoxikujeme.cz/paraziti-v-tele/
  • je s podivem, že dnes v době takového přístupu k informacím se ještě najdou retardovaní jedinci kteří za celých dvacet let nedokázali protočit své zrezivělé mozkové závity, tupé ovce které bezmyšlenkovitě přežvykují oficiální pohádky a popírají věci, které ostatní už běžně vidí a pro něž hovoří tuny důkazů.
  • Takovéto články musí redakce tvořit naschvál, a to za účelem vyfiltrování konspiroidiotů :-DDD
  • mystyfikovat a manipulovat méně vzdělané čtenáře kteří se o problematiku tolik nezajímají, nevědí o ní a tak automaticky zamítnou všechny zvěsti o chemtrails společně s toxoplasmou jako nesmysly. Je to často používaný dezinformační trik.

    Uvedu jeden příklad.