Přejít na výpis diskuzí

Dagmar Čárová

OSOBNOST 7.1.2009 
5 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím Vás,paní Dagmar Čárová:)Zjistil jsem před lety,že jste moje teta a chtěl bych se s Vámi setkat.Mám herecký talent a taky skládám texty na té nejvyšší úrovni.Bydlím v Praze asi 2 měsíce a dostal jsem nějakou nabídku v amatérském divadle,na kterou ještě čekám.Jmenuji se Vlastimil Loner,ale jsem přejmenovaný.To je na delší povídání,tady se to rozhodně nehodí.Byl bych moc rád,kdybyste se mi ozvala:)Můj email je:loners@email.cz
    Snad se mi ozvete a konečně Vás poznám osobně.A taky bych si chtěl na sto procent ověřit,že jste moje vzdálená teta.Moje babička se jmenuje Jiřina Čárová a řekla mi o Vás.Prý,že doopravdy jste mou vzdálenou tetou.Vím,že mě vůbec neznáte,ale budu doufat,že se mi ozvete.Děkuji Vám.


    S pozdravem,


    Vlastimil Loner
  • Paní Čárová, byl jsem na představení Velká zebra a velmi mě mrzelo, že jsem vás nezastihl. Jste opravdu dobrá dabérka a navícadabujete mojí nejoblíbenější herečku- Sigourney Weaverovou. Aspoň ve Vetřelcovi jste jí dabovala. Opravdu máte můj obdiv. Klobouk dolů. *14*
  • podekovani

    dobry den pani dagmar velmi vas obdivuji za vas dabing mate moc krasny hlas a jste vyborna daberka jste muj fanousek preji vam mnoho uspechu ve vasi profesi s pozdravem.. lucie čárová.taki jsem blizenec jako vy. *4*
    • Re: podekovani

      Dášenko,pozdravuje Ťa Tvoja sestrenica zo Slovenska.Po Maruške už mám len Teba z maminkinej rodiny.Som na Teba hrdá a som šťastná, keď Ťa vidím v televízii ,alebo keď Ťa počujem.Verím, že vieš o mne, naposledy sme sa videli v Planej u babičky, keď si mala asi 5-6 rokov.POzdravujem Tvoju rodinku. Eva Talapová-Minarovičová.
  • Díky