Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Rusáka nepřevychováš!
    • Ulricha pochováš
  • Putina nepřevychováš!
    • na to nemáš
      • souhlas zlej trolle *3*
  • Komunistu nepřevychováš!
    • řekni to tátovi
      • zlej trolle, ty nýmande, jen ty a tvoje armáda nicků se tu nasí.á do rodičů přispěvovatelů, jsi ubožák *11*

        provařenej podvodník s hlasováním a multinickový šášula, vypadni odsud hnoji
        • jsi mago r nadale na tebe nereaguji nech se léčit
  • Kalousek dostane krysaříka.
  • Ti zločinci nejsou až ten problém. Ten je v převychování partajních sekretariátů, vlády, fiškálů a úradníků, úžerníků a soudců.
  • ...blbost to mě nehrozí, protože já studuji na vysoké škole, již třetí a moje IQ je vysoce nadprůměrné, vy jelita zde na diskuzi. Na mě nemáte, protože já jsem inteligent, víme lidičky. Co já napíši, to má nějakou váhu a je to podepřeno mojí vysokou inteligencí :)))
    • Jo, o:))) Emoční inteligence a lidskost=O,O1. Tím nechci ranit tvoje mega EGO. Ani ti v tvých kvalitách nějak odporovat... Někdo řekl: Bavit se s blbcem víc jak 90 sekund nemá cenu. To se pak baví blbci dva...Mě nijak nemrzí a je mi jedno že pohrdáš, a co si o kom myslíš, to je "jen" tvůj problém. Až jednou pořešíš sám sebe, budeš pak možná rozumět i jiným názorům jiných lidí. Ale to ti přes tvoji "genialitu" dloooouho nehrozí. Umřeš zneuctěn, znechucen, pohrdavý, pyšný a povýšený a zůstane jen nicota zbytečného to humanoida...
    • Tak od konce. Ta váha je 0,00001mikrogramu. Seš skotečné enteligent. Na tebe je masť. Stačí jeden USD nebo 20-ti koruna a nápíšeš cokoliv se ti zadá. A to IQ jevysoké tak asi na úrovni měňavky. A pokud chceš vidět svůj cíl na bití, tak se podívej do zrdcadla.
    • Jo tak proč větu začínáš malým písmenem a třemi tečkami když máš vejšku hňupe?
      • Výš on nemá vejšku, ale studuje 3. Takových je hodně, hlavně že na to mají nakradené korunky.