Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A co slíbili tito šizuňkové Krnáčové? Kdo si myslí, že budou od zítřka poctivci, tak ať jejich služeb využije co nejdříve. Taxikáři mají rádi pitomce, co kušují a zaplatí více, než by měli.
  • Krnáčová by neměla ustupovat, ale hlavně odstoupit.S členkou komunistické rozvědky Kleslovou jsou pohromou české politiky
    • To jsi vyčetl z bobkového listu?Zřejmě velmi informovaný tisk.
  • Praha je stát ve státě. Tam platí jiná pravidla.
  • Takže další nátlaková skupina: justice, doktoři, učitelé, většina politiků ( studují zadarmo ) a teď Pražští zloději-taxikáři. Jednoznačně Czechistán s hlavním městem Kocourkov. A ti co poctivě makají mají stále větší H...NO.
  • Když jsem jako studentka jela z Plzně do Prahy neměla jsem na zaplacení.

    Nakonec to skončilo tak že jsem taxikáře na konečné vykouřila zatímco
    hovořil mobilem s manželkou . *14* *14* *14*
    • škoda že pod tím nickem není skutečná pusinka ale ta pí.a Simonka
      • Máte pravdu pane. Nejsem pusinka ale rozhodně jsem pěkná Pussy. *14* *14* *14*
        • Vzácná to sebekritika!
  • Koukám jako blázen,v Praze mají jiné délkové míry,jiný benzín,jiné komunikace než ve zbytku republiky?Od které doby si taxikáři vynucují ceny,ty přece vždy určuje trh,v našem městě to zatím tak funguje jenže kam až má pamět sahá,v Praze se vždy kradlo a vydělávalo zcela jinak,tím myslím nepoctivě a na úkor .......než ve zbytku republiky.Praha byla vždy žumpa kde se shromáždily největší fekálie z naší země.Ostatně jsou tam soustředěny i téměř všechny státní úřady včetně ministerstev.A darebáák předseda vlády čele.Chvála bohu pro naše politiky že český človíček nemá pamět a někteří ani rozum a inteligenci,jinak už by si některé strany ani neškrtly.
  • Schválně proč už není dávno metro na letiště?
  • klasika ANO a jejich plnění slibů
  • Nové koště dobře mete, ale toto má již mnoho metrů čtverečných za sebou.