Přejít na výpis diskuzí
Proč chutná jídlo v letadle většinou tak odporně?
11.12.2016 | Lenka Dvořáčková
21 příspěvků
-
ja letel 2x american airlines a 2x british airways a jidlo bylo vzdy skvele
-
-
na motorce, když do mne zezadu narazil autobus. Jídlo v nemocnici jak kdy, lepši i horší, ale hlavně málo....
-
-
"Proč chutná jídlo v letadle většinou tak odporně?"
Protoze velmi casto byva nechutne a zadne vysvetleni inzenyru lidskych zaludku z Brussels ho neochuti vykladem o tlaku v kabine,nizkou vlhkosti vzduchu,nadmorskou vyskou, rojem meteoritu nebo kosmickym zarenim.Chutne jidlo ktere opravdu je chutne, chutna stejne v podzemi jako nad zemi.Davno uz to neni to co bylo a meni se jako vsechno ostatni k horsimu.Mam naletano pres 400.000 miles na hlavnich linkach Canada-Europe a je markantni rozdil mezi tim co bylo a je.
Ovsem nebyli by to inzenyri lidskych dusi, aby zhorseni a zkomplikovani nevydavali za zlepseni a zjednoduseni.Nova doba novy system, zadel vytirame prstem, tak to asi dopada. -
-
lítáš v kleci se zvěří komiku.
-
-
'lítáš v kleci se zvěří komiku"
Mas pravdu.
-
-
-
Létejte Lufthansou nebo Emirates, socky. Pak si nebudete stěžovat. To není nízkonákladovka do Egypta. *15*
-
-
"Létejte Lufthansou"
Lufthonzo, ta original stara Luftansa uz neni stejne jako KLM a dalsi zname linky. -
No taky jsem nejednou v letadle jedl a neměl jsem nikdy problémy. I Lufhansou jsem letěl a dokonce i Aeroflotem. *2*
-
Ty lítáš maximálně dřevěným modelem po dvorku. Luftha nabírá na palubu brigogošky z celého světa aby ušetřila. Na jídle šetří taktéž. Z Prahy berou všichni od jednoho dodavatele. Tak lopato nedělej chytrého a chop se svého dřevěného letadla .....
-
-
No ba kašpárku. Létám pravidelnou linkou Lufthansa a na palubě je stále stejný personál. Z Prahy nebere nic, Lufthansa má svůj catering. To samé platí o Emirates.Tak mazej chrápat a zítra k pásu, hlupáku. *15*
-
-
Ty lítáš tak na hajzl a zpátky.
-
-
-
-
Nekolikrat jsem v letadle jedl a nikdy nebylo hnusne. Jednou dokonce velmi dobre a to se povazuji spise za vybiraveho. Spise mi vadilo, ze je ho malo, ale pri vidine nasledujiciho all inclusive po pristani se to dalo zvladnout:-) Treba se v clanku jednalo o postreh z aerolinek nejdemokratictejsi zeme na svete-USA:-)
-
Naše chuťové pohárky může v letadle letící 11 tis. m nad zemí ovlivnit snad jen nebezpečné záření alfa a gama které už nejsou v této výšce tolik odfiltrovány atmosférou. Vlhkost vzduchu a teplotu udržuje klimatizace a ostatní vlivy jsou zanedbatelné. Takže nám autor článku zase valí klíny do hlavy, snad na objednávku nějakých aerolinek.
-
a hranolky a abych si ho vychutnal, tak nelítám letadlem, když tak jen s rogallem......bo nemocniční strava se poslední dobou dost zlepšila.....
-
-
Rogalisti jsou hard-core sranda piloti.
Je jich u nás údajně jenom pár, vešli by se všichni do jednoho autobusu... -
-
armáda bude přezbrojovat. Gripeny už ekonomicky neutáhnem, budou nás hlídat s Migy Slováci a my přejdeme na strategické bombardéry Zlín Z 37 Čmelák a průzkumné Rogalla s plochou dráhou letu.Tak se budem doplňovat a ušetříme.....
-
-
-
Tlak v kabině je takový, jaký posádka nastaví, na výšce letu nezáleží.
Bylo by krásné, teď sednout do letadla a odletět na pár týdnů do teplých krajin...čert vem Vánoce i Silvestra.
Snad se leden vydaří a v práci bude klid... -
-
Tlak v kabině letadla je udržován na hodnotě, která se rovná tlaku vzduchu ve výšce 2400 m. n. m.. Tkaže je úplně jedno jestli jíte jídlo v 11 tis. metrech nebo ve 3 tis. metrech.
-
-
Ještě by nám mohl autor převést ty stopy na metry, když už jsme u nás *6*
-
-
Prostě je to celosvětově v civilním i vojenském letectví sjednoceno na stopách, jinak by se všichni pozabíjeli...
-
1 stopa je 0,305 m, tak si to spočítej.
-