Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja letel 2x american airlines a 2x british airways a jidlo bylo vzdy skvele
    • na motorce, když do mne zezadu narazil autobus. Jídlo v nemocnici jak kdy, lepši i horší, ale hlavně málo....
  • vanhorne
    "Proč chutná jídlo v letadle většinou tak odporně?"
    Protoze velmi casto byva nechutne a zadne vysvetleni inzenyru lidskych zaludku z Brussels ho neochuti vykladem o tlaku v kabine,nizkou vlhkosti vzduchu,nadmorskou vyskou, rojem meteoritu nebo kosmickym zarenim.Chutne jidlo ktere opravdu je chutne, chutna stejne v podzemi jako nad zemi.Davno uz to neni to co bylo a meni se jako vsechno ostatni k horsimu.Mam naletano pres 400.000 miles na hlavnich linkach Canada-Europe a je markantni rozdil mezi tim co bylo a je.
    Ovsem nebyli by to inzenyri lidskych dusi, aby zhorseni a zkomplikovani nevydavali za zlepseni a zjednoduseni.Nova doba novy system, zadel vytirame prstem, tak to asi dopada.
    • lítáš v kleci se zvěří komiku.
      • vanhorne
        'lítáš v kleci se zvěří komiku"
        Mas pravdu.
  • Létejte Lufthansou nebo Emirates, socky. Pak si nebudete stěžovat. To není nízkonákladovka do Egypta. *15*
    • vanhorne
      "Létejte Lufthansou"
      Lufthonzo, ta original stara Luftansa uz neni stejne jako KLM a dalsi zname linky.
    • No taky jsem nejednou v letadle jedl a neměl jsem nikdy problémy. I Lufhansou jsem letěl a dokonce i Aeroflotem. *2*
    • Ty lítáš maximálně dřevěným modelem po dvorku. Luftha nabírá na palubu brigogošky z celého světa aby ušetřila. Na jídle šetří taktéž. Z Prahy berou všichni od jednoho dodavatele. Tak lopato nedělej chytrého a chop se svého dřevěného letadla .....
      • No ba kašpárku. Létám pravidelnou linkou Lufthansa a na palubě je stále stejný personál. Z Prahy nebere nic, Lufthansa má svůj catering. To samé platí o Emirates.Tak mazej chrápat a zítra k pásu, hlupáku. *15*
        • Ty lítáš tak na hajzl a zpátky.
  • Nekolikrat jsem v letadle jedl a nikdy nebylo hnusne. Jednou dokonce velmi dobre a to se povazuji spise za vybiraveho. Spise mi vadilo, ze je ho malo, ale pri vidine nasledujiciho all inclusive po pristani se to dalo zvladnout:-) Treba se v clanku jednalo o postreh z aerolinek nejdemokratictejsi zeme na svete-USA:-)
  • Naše chuťové pohárky může v letadle letící 11 tis. m nad zemí ovlivnit snad jen nebezpečné záření alfa a gama které už nejsou v této výšce tolik odfiltrovány atmosférou. Vlhkost vzduchu a teplotu udržuje klimatizace a ostatní vlivy jsou zanedbatelné. Takže nám autor článku zase valí klíny do hlavy, snad na objednávku nějakých aerolinek.
  • a hranolky a abych si ho vychutnal, tak nelítám letadlem, když tak jen s rogallem......bo nemocniční strava se poslední dobou dost zlepšila.....
    • Rogalisti jsou hard-core sranda piloti.

      Je jich u nás údajně jenom pár, vešli by se všichni do jednoho autobusu...
      • armáda bude přezbrojovat. Gripeny už ekonomicky neutáhnem, budou nás hlídat s Migy Slováci a my přejdeme na strategické bombardéry Zlín Z 37 Čmelák a průzkumné Rogalla s plochou dráhou letu.Tak se budem doplňovat a ušetříme.....
  • Tlak v kabině je takový, jaký posádka nastaví, na výšce letu nezáleží.

    Bylo by krásné, teď sednout do letadla a odletět na pár týdnů do teplých krajin...čert vem Vánoce i Silvestra.

    Snad se leden vydaří a v práci bude klid...
    • Tlak v kabině letadla je udržován na hodnotě, která se rovná tlaku vzduchu ve výšce 2400 m. n. m.. Tkaže je úplně jedno jestli jíte jídlo v 11 tis. metrech nebo ve 3 tis. metrech.
  • nakobyl
    Ještě by nám mohl autor převést ty stopy na metry, když už jsme u nás *6*
    • Prostě je to celosvětově v civilním i vojenském letectví sjednoceno na stopách, jinak by se všichni pozabíjeli...
    • 1 stopa je 0,305 m, tak si to spočítej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit