testovaci text

Diskuse pro Článek

Svítá kuřákům na lepší časy? Desítky poslanců 'kopou' za zmírnění zákona

13. 2. 2018 – zpravy.tiscali.cz

V restauracích, na sportovištích i v kulturních zařízeních by mohly opět vznikat oddělené prostory pro kouření. Počítá s tím návrh na zmírnění současné podoby tzv. protikuřáckého zákona, který ve ...

zpět na Článek

komentářů v diskuzi: 57

napsat komentář

Roman (inkognito)

5 souhlasí, 0 nesouhlasí

Kdo to dobrovolně inhaluje nemůže být svéprávný.
veda-a-technika.euroz...chuji/
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

2 souhlasí, 2 nesouhlasí

Kdo se dobrovolně opíjí alkoholem, pak se motá, padá, blábolí, zvrací, nedokáže zformulovat myšlenku, je násilný, druhý den ho bolí hlava a přesto to zase opakuje, tak nemůže být svéprávný.
Kolik "svéprávných" lidí nám pak ve státě zbude? jen děti a hodně staří lidé.
15.2.2018
vlákno reagovat

RX (inkognito)

6 souhlasí, 1 nesouhlasí

Konzumace fementovaného ovoce je známá i mezi zvířaty. Inhalace škodlivin je pouze doménou feťáků. Pro život normální člověk nepotřebuje být zhulený. Pokud se někdo svobodně rozhodne tuto cestu podniknout ať si platí zdravotní následky ze svého. A hlavně ať nás stím neutravuje v běžném životě: *10*
15.2.2018
vlákno reagovat

R (inkognito)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

jak pošetílé,Když mne někdo důvodně upozorní na špatnost tak začnu vytahovat jiné věci. Veli ce konstruktivní. Doufám , že takto řešíš všechny věci!!! *3*
15.2.2018
vlákno reagovat

RX (inkognito)

5 souhlasí, 6 nesouhlasí

Všichni co tu horujete za kouření a další fet.Můžete si dobrovolně připlatit na zdravotnictví a pak se třeba z toho pos.....e Jinak mlčte!!!! Nemíním vám platit léky když si stav udušení přivodítě vlastní blbostí. Na jednu stranu děláme sbírky na operace dětí a pak podporujeme fěťáky.I takové jednoduché zvíře , když vidí kouř tak útíká, jen blbec to inhaluje aby byl sjetý!! *3*
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

3 souhlasí, 4 nesouhlasí

Milý pane. Já jsem kuřák, ale nemocen jsem nebyl víc jak patnáct let. Přesto mě stát ze mzdy strhává nemocenské pojištění a zákon rozhodl, že musím solidárně přispívat na ty, kteří jsou nemocni nebo mají úraz třeba každého půl roku.
A rozhodně nejde jen o kuřáky, jde i o pijany alkoholu, lidi obézní, sportovce.

Mimochodem co vy? jste abstinent a nesportujete a nejste obézní? Pokud ani, tak váš názor beru, i když s ním nesouhlasím. Ale pokud si dáte pivo, víno nebo kořalku, tak jste jen další z pokrytců, který káže vodu a pije víno. Takže raději mlčte!!!

A vaše poslední věta opět jen potvrzuje, že žvaníte o tom, o čem nemáte informace. Samozřejmě, že nekouří jen lidé. Vy sjetý alkoholiku. Viz:
www.playtvak.cz/levic...y_dlou
15.2.2018
vlákno reagovat

Roman (inkognito)

6 souhlasí, 2 nesouhlasí

Tak jako že vyjde slunce je jisté že se v poslední fázi života budete dusit a brát drahé léky.Váš budget na tu určitě nestačí. Vidím to dnes a denně na plicním oddělení . Umělá ventilace, neschopen po sobě udělat cokoli, každá změna počasí vyvolá zhoršení v podstatě žijící troska jeden jak druhý, To že nyní nemarodíte je jen klišé ktEré se brzy změní. A pak to veme rychlý konec. Zastírat to konzumací čehokoli jiného ja srandovní, až k pláči.Prostě postoj FEŤÁKA. *3*
15.2.2018
vlákno reagovat

Bubblebum (inkognito)

1 souhlasí, 1 nesouhlasí

No právě proto. Kdyby ten blbec nebyl sjetý, tak by to neinhaloval. *15*
15.2.2018
vlákno reagovat

Antikomunista. (inkognito)

3 souhlasí, 5 nesouhlasí

Ministr a všichni experti tvrdí, že kouření zkracuje život o 15 let. Měl jsem kamaráda a už nemam. Chudák kouřil 40 denně a již zemřel. Dožil se pouze 87 let ve zdraví. Nevím kolik je 87 + 15 = asi to bude dost, ale ministr když jsem mu napsal, že bych se nechtěl dožít takového věku jako roztřesený pod sebe se podělávací stařec. tak mi ani neodpověděl. Řekl bych, že ani ministr zdravotnictví se nedožije takového požehnaného věku, u mne je ministr a všichni experti chudáci. Každý ať si dělá co chce jak chce a nikomu nic nezakazovat.
Rád bych věděl kolika nekuřákům se podaří dožít min. 100 let. když s tím mají takový problém.
14.2.2018
vlákno reagovat

Bubblebum (inkognito)

3 souhlasí, 3 nesouhlasí

No jak kdo. Někdo kouří a dožije se vysokého věku a někdo naopak nekouří a zemře mladý.
Ať si kuřáci kouří, ale ať mě nenutí dýchat ty jejich jedovaté dýmy. Když mám na výběr, tak tam kde se kouří nejdu. To že se chovají jak prasata a pohazují kole sebe nedopalky a plivou po zemi, to je věc jiná.
14.2.2018
vlákno reagovat

RX (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

Tak to jsem rád , že jsi mi v tom udělal pořádek. Na základě jednoho případu kuřáka s dobrou gen . průpravou prohlásíme veškerý fet za zdravotně nezávadný a věškerý rozpočet dáme na léčení feťáků a alkoholiků. S tím se narodil nebo tě nakazil nějaký cigán??? *8*
14.2.2018
vlákno reagovat

Neil Armstrong (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

Nechápu, že můžeš něco takového pitomého napsat a ještě na to být hrdý.
14.2.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

4 souhlasí, 5 nesouhlasí

Jakmile je v návrhu zákona Benda, tak je to vždy nějaká levárna, nic pro lidi. Zdá se, že jeho návrhy budou přesně kopírovat pochybné a diskriminační rozhodnutí EU. Opět ANO, ale s tolika výnimkamy, že jeden se na to raději vykašle. Že jde o obyčejnou diskriminaci jedné skupiny občanů na úkor druhé a omezování podnikatelů v pohostinství, je vůbec nenapadne. Přitom si může každý z občanů vybrat ze spousty hospod a restaurací, kde se buď kouří, nebo ne. Podobně by se mohli rozhodovat i podnikatelé, zda svůj podnik chtějí kuřácký, nebo nekuřácký. Velký výběr, žádná diskriminace. Tak by to mělo být.
14.2.2018
vlákno reagovat

Sting (inkognito)

8 souhlasí, 3 nesouhlasí

Kouření je zdraví prospěšné.Tak proč by nemohli kouřit již ti desetiletí a výše?Benda je takový směšný lobbista na všechno,co slibuje nějaké body.Čert vem zdraví,to máme jen jedno.
14.2.2018
vlákno reagovat

koloběžka 1. (inkognito)

7 souhlasí, 1 nesouhlasí

Ne od 10-ti let, ale jak říká Zeman - kouřit od 27 let, pak to neškodí...
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

2 souhlasí, 1 nesouhlasí

Sex také není škodlivý a smí být legálně provozován až od 15 let. A jsou růzýné hgranice. pro alkohol, stát se prezidentem, stát se důchodcem atd. Co ti na tom není jasné?
14.2.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

1 souhlasí, 6 nesouhlasí

Tak za prvé, Benda si tímto názorem a návrhem vůbec nepíše body, protože, kdyby to mělo být podle něho, tak ať to zůstane tak jak je. No a Tvá ironie je jaksi zcestná.
14.2.2018
vlákno reagovat

Bubblebum (inkognito)

7 souhlasí, 2 nesouhlasí

Co se pořád řeší? Kouření je závislost, tedy nemoc, která škodí nejen tomu kdo jí trpí, ale všem okolo jímž poškozuje zdraví. Je naprosto normální, že pro ty nemocné feťáky byly měly být oddělené prostory, ovšem s dokonalým odvětráváním.

A především zakázat jakékoliv reklamy, Ty malované obrázky s kecy jako "Ministerstvo zdravotnictví varuje - kouření škodí zdraví", to je naopak reklama na cigarety. Nebylo by jednodušší zakázat prodej cigaret mimo speciální prodejny pro závisláky, zejména je zakázat v obchodech s potravinami. Jenomže jsme v českém šaškystanu. A z toho nikotinového feťáctví tečou strašné prachy. Jako i z "feťáctví" jiných.
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

3 souhlasí, 4 nesouhlasí

Pokud jsi abstinent, tak tvůj názor beru. Ale pokud piješ alkohol, tak jsi jen hloupý demagog a pokrytec
14.2.2018
vlákno reagovat

Bubblebum (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

Příteli, úplný abstinent nejsem, ale alkoholik také ne.
Přece jen je tu ale rozdíl: Alkoholem škodí takový jedinec sobě, ale kuřák nutí i jiné lidi dýchat jeho jedovatý dým proti své vůli a tím jim vědomě poškozuje zdraví.
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

0 souhlasí, 3 nesouhlasí

Kouříš cigarety? Jsi kuřák. Piješ alkohol? Jsi alkoholik.
Jiná věc, v obou případech, jak hodně závislý.

S těmi následky je to úplně obráceně, než píšete. Nevím o tom, že by někdo někoho nutil jít násilím do kuřácké hospody a nutil ho tam dýchat cigaretový kouř.

A alkohol? Jen je za většinou znásilnění a pokusů o znásilnění, sexuálním obtěžování, domácím násilí a násilí na veřejnosti, ničením soukromého a veřejného majetku, rušením nočního klidu a v neposlední řadě nás stále poměrně často ohrožují řidiči pod vlivem. Jistě bychom toho našli víc

Takže je snad zbatečné rozebírat, co je pro společnost nebezpečnější. Jednoznačně alkohol. Ale jelikož jsou alkoholiky téměř všichni, tak se alkohilismus přehlíží a bozornost + jakýsi boj proti zlu se soustřeďuje téměř z převážné části právě na ty cigarety a kuřáky. Na ty, kteří ostatní ohrožují nejméně.
14.2.2018
vlákno reagovat

Neil Armstrong (inkognito)

3 souhlasí, 0 nesouhlasí

Miluji primitivy, kteří se mají vyjádřit k jedné věci a začnou motat o druhé.
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

1 souhlasí, 1 nesouhlasí

Alkoholik, že? A uráží, když někdo jednu závislost přirovná k druhé, že?
Přeci na alkoholu vlastně nic není. prostě si jen "občas" dáte pár piv nebo panáčka. To je úplně normální
Ale ti kuřáci! To je úplně jiná závislost! Na ně poukazujte a nás alkoholiky nechte stranou.

Závisláček se bouří *1*
15.2.2018
vlákno

dzixy (inkognito)

2 souhlasí, 3 nesouhlasí

Ty jsi jako EU, také vše regulovat, zakazovat, přikazovat a pod. *1* *1*
14.2.2018
vlákno reagovat

Antikomunista. (inkognito)

7 souhlasí, 2 nesouhlasí

Poslanci byly asi pomýlení a teď asi jsou již osvícení. Banda hlupáků to je a to celá vláda v čele s Babišem, kterému každý zobe z ruky. Kocourkov hadr. Kdyby to chtěl Troška s filmovat, tak by to byla komedie na kterou by bylo Slunce jahody jenom odvárek.
Co by člověk chtěl když jsou tam prolhaní pohlaváři STB a další štěnice. Znáte štěnici? Je to maličký brouček co dovede většinou v noci pořádně kousat a při tom roznáší různé nemoci. Přitom to vůbec není cítit když Vás kousne napřed vás oblbne omamnou látkou a potom saje jako pijavice. Tyto štěnice máme ve vládě a ta pořádná stále nenažraná má jméno STB.
14.2.2018
vlákno reagovat

CX5 (inkognito)

3 souhlasí, 5 nesouhlasí

Blbe! Každý STBák byl vzdělanější než ty a znal svůj rodný a jazyk a pravopis. Jsi obyčejný pravicvý odpad který kecá o ničem a jen proto, že mu to jeho ideový vůdce tak nalajnoval.
14.2.2018
vlákno reagovat

Bubblebum (inkognito)

5 souhlasí, 3 nesouhlasí

No jo, jenže tupé stádo si ty štěnice volí. Však dostalo koblihu a k tomu pár sprostých "bonmotů".
14.2.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

3 souhlasí, 4 nesouhlasí

Teda ani obsah, ani sloh, ani gramatika. Proč vlastně sem píšeš?? *1*
14.2.2018
vlákno reagovat

Antikomunista. (inkognito)

2 souhlasí, 2 nesouhlasí

Dzixy, co to je dzixy?
Proč sem píšeš ty, jenom gramatika a nic, jinak nemáš vlastní názor a jenom zob...zob...zob... to jsou ty Babišovi drobky.
14.2.2018
vlákno reagovat

drahomira tiscali.cz

4 souhlasí, 7 nesouhlasí

Jako celoživotní nekuřák mimořádně souhlasím s Bendou,
Vadí mi kuřáci na autobusové zastávce,kuřácí kteří jdou pár kroků přede mnou,
tam musím. Ale do hospody ne a navíc si mohu vybrat a jít do té nekuřácké,
Hlavně ať ta banda nehulí před hospodama.
14.2.2018
vlákno reagovat

CX5 (inkognito)

3 souhlasí, 4 nesouhlasí

Je to trochu ujeté. Jak si mohu vybrat nekuřáckou restauraci když u nás žádná není. Je to stejné jako když kuřák dnes hledá restauraci kuřáckou. Jen s tím rozdílem, že já, nekuřák, nikoho neobtěžuji a neomezuji svým smradem.
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

5 souhlasí, 3 nesouhlasí

Pokud máte auto nebo motorku, tak samozřejmě ostatní obtěžujete smradem z výfukových plynů. Rozdíl je v tom, že nekuřák do kuřácké hospody jít nemusel, kdežto lidé po ulici jít musí a nenadělají s tím nic, že musí dýchat zplodiny z vašeho auta.
14.2.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

2 souhlasí, 1 nesouhlasí

Jaksi nepochopitelné *5*
14.2.2018
vlákno reagovat

Neil Armstrong (inkognito)

Drahomíro, tak si ty lidi ze zastávek a vchodů u hospod pozvi k sobě domů a zase bude na světě o trošku více uklizeno.
14.2.2018
vlákno reagovat

drahomira tiscali.cz

2 souhlasí, 0 nesouhlasí

Špatně, špatně, domů musím, tam by mi vadili.
Takže ať pěkně kouří tam kde je to dovoleno, čili v hospodě té kuřácké,
já půjdu do té nekuřácké.
Mám na vybranou, stejně jako oni. To je demokracie.
15.2.2018
vlákno reagovat

jarda (inkognito)

1 souhlasí, 2 nesouhlasí

Cha, chá, nenechte se vysmát! To u nás v práci to jsou jiní borci. Svačinový koutek je vyhrazen pro kuřáky! Vedoucí a mistři s tím nic neudělají, jelikož kuřáci vám nepůjdou na přesčas! Dobrý ne? Poukážete na to--> jste nejhorší a něco už se najde, třeba organizační změna a letíte! Tak si to bývalí členové Lidových milic vyřizují. Naštěstí už jim odzvání!
13.2.2018
vlákno reagovat

RX (inkognito)

11 souhlasí, 1 nesouhlasí

A Benda nikdy nic pořádného neudělal mimo plzeňská práva. TeĎ vidí prostor se zviditelnit. a feťáci mu to žerou. *3*
13.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

1 souhlasí, 2 nesouhlasí

A koho myslíte tím feťákem? Pouze ty, kteří si rádi u piva zapálí nebo i ty, kteří v hospodě požívají alkohol, aniž by si zapálili? *3*
14.2.2018
vlákno reagovat

Neil Armstrong (inkognito)

1 souhlasí, 2 nesouhlasí

Jiříku, ty jsi vážně demagog.
14.2.2018
vlákno reagovat

Jirka (inkognito)

Nejsem. jen porovnávám dvě závislosti. Odhaduji, že abstinentovi a nekuřákovi by takové porovnání nevadilo. A jelikož vám, vím dobře, do které skupiny patříte *1*
15.2.2018
vlákno reagovat

dzixy (inkognito)

4 souhlasí, 0 nesouhlasí

Probůh, to si opravdu myslíš, že Benda si udělal v Plzni práva "pořádně": Teda jsi ale naiva. *5*
14.2.2018
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

Do této diskuse nelze psát anonymně. Musíte se přihlásit.