Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Luft Jarda Tvrdík, který dostal vedení ČSA jako socialistickou trafiku, byl prý u personálu velmi oblíben, neboť platy prý se zvedaly a práce ubývalo. Že za jeho působení se ČSA dostalo do dluhů více než 3 miliard samozřejmě zaměstnancům nevadilo, oni to své měli jisté, ale to je vždy jen tak dlouho až se to pověstné ucho džbánu utrhne, což se nyní děje v ČSA a odbory, jak vždy vřeští, ale aby se i oni dlouhodoběji a předvídavě podílely na nějaký rozumných personálních změnách, které by takto drastické snížení zaměstnanců nepřipouštělo, tak to ani náhodou.
  • Tvrdík sice svého času ČSA zadlužil nákupy nových letadel, ale na likvidaci ČSA měl jen malý podíl. Největší podíl měl na tom Kalousek s Nečasem společně s jejich členy dozorčí rady a vrchního managmentu, kteří rozprodávaly vše s cílem ČSA rozdrobit a poté prodat za co nejměnší cenu. Nechápu rovněž prodej postu destinace \Londýn Turkish airlines za třičtvrtě miliardy korun, když tato destinace byla pro ČSA ekonomicky výhodná a létala tam plná letadla a takových to postů bylo více, proto držím stávkujícím palce ať to vedení společnosti a potažmo i státu pořádně dají slíznout, ať to stojí, co to stojí.
  • dvou hlavních „česko-ruských" letišť, tedy 
z Prahy a z Karlových Varů, jen v červenci a srpnu zmizelo 25 tisíc turistů z Ruska. Jen pro leteckou dopravu to znamená ztrátu přes 500 milionů Tedy přibližně stejnou částku, jakou nyní pro stabilizaci potřebují ČSA. Viliam Sivek včera kritizoval protichůdné výroky 
a přehmaty politiků. Jako příklad uvedl náhlé vypovězení partnerské smlouvy mezi Prahou, Moskvou a Petrohradem. Smlouva platila od roku 1992 a Praha ji v září během několika minut vypověděla.

    Česko teď výpadek turistů a byznysmenů z Ruska chce saturovat i pomocí turistů z Číny. Česká vláda hledá aerolinky (patrně čínské) ochotné provozovat přímé spojení mezi Prahou a Šanghají a nabízí za to nevratnou „dotaci" 38 milionů korun. Podmínkou je, aby dané aerolinie provozovaly linku po dobu pěti let a s frekvencí spojení čtyřikrát týdně. Za týden by tak šlo z Číny připravit až tisíc lidí.
    • Tak si tak říkam kdo je primitiv,prý ať to stojí co to stojí jasně platíme to přeci všichni *1* ty vážně klon onteligence *1* sypat prachy do černé díry,když to nepoplatíme my mají aspoň naše vnoučata co dělat *1* *1*
  • zlatí hoši z pézetek, líhně našich miliardářů vás milé letušky zaměstnají ve svých firmách....."blbiš na hrad"
  • Zatim se propousti v CSA,pak pujdou dalsi na radu,mame se nac tesit,co se jeste chysta...Skoda letusek apod.,co maji vsichni praxi,coz neco stoji,pak se vse prodrazi,az budou potrebovat letusky zas...Lide volili ty,ze bude zas i vojna a jen aby nebylo s kluky manipulovano jak s loutkama a zbytecne neumirali v zemi divochu,vojenskych fanatiku,kvuli nenazrancum,co pachti po uzemi,rope atpod.,u kafe,at si sami jdou do boje,strachy by se po.....y,kdyby Islamiste sekali hlavy jim,atd...Kdo ma chut zabijet,snad nepujdou i zeny,co na to nemaji bunky,jsou matkami a ne vrahy,ani kluci...Pani si delaji co chteji,i pro sve blaha,lide jsou jen otroky,fovl,staci zakon a jsme loutkami...
  • Vůbec nechápu co se divěj, věčně se tam něco přejmenovává,než zaschne jedna vrstva už se zas letadla místo aby létali přemalovavaj jinak stále do kola. Velká letadla prodávají a nechávají jen ta s vrtulkou a pak se diví,že nemohou létat lukrativní dálkové tratě které letadlo na gumu nikdy neuletí.
    O zrušení spousty linek po revoluci jen proto,že to bylo někam na váchod atd.ani nemluvě a o tom,že ty linky obsadili jiní a ČSA se tam už nikdy nevrátí tuplem škoda slov *16*
    Na ty 3 ATR co jim zbydou až prodají všechny A320 je i 20 letušek a 10 pilotů moc tak co se diví !
    U prodejů odbory dželi hubu a nyní budou kvákat. Tolik leteckého personálu by bylo třeba leda kdyby z nich udělali cestující *1* *1* *1*
  • No a co teprve, až budou lítat bezpilotní dopravní létadla, to bude mela. Letušky nebude mít kdo šukat, to budou stávky. *1* *1* *1*
    • Závidíš ty primitive? Tobě by totiž žádná z letušek nedala. *15*
      • Ono není divu,že na to ty holky nemají náladu když se klepou o práci *9*
        A závidět,co? Že kdejaká prodavačka v Albertu ke na tom lépe ? Ta když ji vyrazej přejde ulici a zaměstná se naproti v Bille *1* *1*
        Letuška ČSA přejde ulici a nastoupit může leda tak do 119 a co dál ?
        Hele nic proti letuškám,ale pokud to s ČSA pujde takhle dál možná ty holky budou brzy rády dávat každému a za polívku *9*
        Já pamatuju dobu kdy ČSA něco znamenalo byl to pojem,tu dobu kdy to nebylo rozkouskováno na spoustu samostatných suběktů. Dobu kdy se v letadle jedlo z talířů nerez příborem s logen ČSA. Pamatuju ta lidi jako byl Mirek Kůla,Cvačka,Beneš,ale máš pravdu my byli jen stádo primitivů museli přijít odborníci jako jsi ty,lidé na slovo vzatí počínaje panem Mrdíkem aby ČSA pozvedly na úroveň o jaké se nikdy nikomu nesnilo *1* A tady máš ty vaše restrukturalizace ty inteligente *1* *1* *1* *1*
        Dokud seděli na svých místech lidé co své príci něco veděli tak to klapalo a vydělávalo,ale tj taková polistadová moda takové lidi nahradit klony kotelníků co si myslí,že vše dovedou lépe.
        Mohl bys mi prosím ty nejmoudřejší a laskavý klone jako primitovovi osvětlit prosím kolik a nač bude slavné ČSA potřebovat letušek a pilotů na těch pár ATR co jim zbudou po zamýšleném prodeji zbylých A320 ??? Děkuji
    • viděl si někdy v posl letech letušky u ČSA ?? *1* *1* *1*
  • No fakt je,že pan Mrdík dotvral v ČSA co jen šlo *9*
    A ti podobní odborníci potom v tom pokračovali,ale ok ale něco co vykazuje rok za rokem ztráty kolem 992 mil by mělo jít do kopru. Zavřit ty zmetky a dát jim to k úhradě a začít znova na zelené louce a pojmenovat to třeba LETIŠTĚ PRAHA a tedle skanzen Veškrňák at si nechaji,jinak to budem platit zase všechno my !
    Kdyb stát cpal ročně 992 mil třeba do zdravotnictví tak bychm asi dnes při návštěvě lékaře mohli minimálně 30Kč dostávat my pacienti *1*
  • Ať žije Jarda Tvrdík řečený Tryskáč !
  • Letušky Babiš vás zaměstná ve svých drůbežárnách musíte být kreativní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit