Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    No jako mě se to líbilo graficky, ale ten "slow" efekt při zabíjení? Fakt hrůza. Mimochodem když jsem se kochal už gameplay záběry z Rome Total War II, tak mi to místy připadalo graficky hezčí než toto:)
    • GlaDOS
      Ten slowdown efekt tam být musí. V něm přece vidíš, jak meče krásně projíždějí skrze krky a zabodávají se do těl nepřátel. No a krev prodává.
  • Som pozeral to E3 video, to Vám je taká haluz, akoby sa v Dark souls spomaloval čas a okolo hodz akej príšerky, by naskakovali QTE klávesy, žiadne pozorovanie príšerky, odhad útoku, proste nabehneš a sleduješ iba obrázky kláves, tej grafiky je na tú hru aj škoda.
  • za par let budou hry ze budete mackat rychle tlacitka v presnem poradi jako napr v guitar hero ale nebude hrat hudba ale sama se bude hrat hra.
    • A přitom neznám nic nudnějšího než v jakékoli hře mít QTE! Když vidím, že tady je možnost toto využít při každém souboji, tak je mi nablití.
      • když jsou dobře udělané, tak proč ne, třeba souboj Kratose s Poseidonem viděný Poseidonovýma očima byl nezapomenutelný :)
  • Heh, no ještě že jsou hry, které mi říkají, co mám zmáčknout, bez toho bych byl opravdu bezradný. Btw možná by se hodil nějaký mód, který rovnou vypne tyhle formality a nechá mě na to kouknout jen jako na film, nač se obtěžovat občasnými zbytečnými pohyby.
  • Malleth
    Vypadá to jako thirdperson COD. Celý demo je hrozně dělaný na efekt. Ale je otázka jak moc je to přikrášlený pro E3.
    Sem zvědavej jak to dopadne, ale nečekám nic úžasnýho.
    Cílení na co nejširší herní publikum se na hře musí nějak (negativně) projevit.
  • GlaDOS
    Tak to vypadá na nový módní trend. Jen na té nejvyšší obtížnosti se nebude zobrazovat návod, co kdy zmáčknout. Dřív se kvůli tomu dělaly papírové manuály a tutoriály, dnes nám to budou hry předhazovat přímo ve hře.
  • Vždy když se něco dělá pro zalíbení většině,tak to stojí za ho...
    • Kozy
      Logicky to budou dělat pro menšinu.
      • Myslel jsem to tak,že snaha zalíbit se pokud možno všem zabije hru. Pak z obavy aby to nebylo moc hard tam narvou zpomalování času,nápovědu co a kdy máš přesně zmáčknout a nakonec z toho vyleze blbost,která se hraje sama.
  • Inquisitor
    Řím by USA
  • Mě by zajímalo, kdo je ten "obyčejný hráč" pro kterého jsou všechny tyhle ulehčováky vytvářený, to musí být totální lama a těch přece nemůže být zase tolik, sám znám jednoho jediného člověka, na kterého by se to hodilo a zbytek mých známých na tyhle věci nadává.... Tolik lidí zase nemůže být tak absolutně neschopných, ne? Typicky si člověk představí naštvaného malého američana před televizí z gamepadem v ruce, ale to je přece jenom takový stereotyp, takhle to tam přece nemůže vypadat.... Osobně všechno vždycky hraju na normal, abych to hrál tak, jak to bylo zamýšlený a jsem rád, že nemusím třeba načítat dlouhý úsek jenom proto, že jsem udělal jednu chybu, zas tak hardcore nejsem a občas mi to na starších hrách i vadí, ale tohle už hraničí s absolutní debilitou potenciálních hráčů *7*
    • Ale neboj, obyčejných hráčů je všude kolem plno.
  • residentevilfans
    To urcite *1* !Ve videu bylo vic QTE jak v celem resident evilu 6 ! *5*
    • porozmyslaj prečo. lebo to bola predvadzacka. keby tam 10 minut behal a neboli by tam "wow" momenty a akcne sceny tak by to zaujalo asi menej
      • Máš pravdu, z QTE je každej odvařenej.
    • jen jestli to nebylo tím že to byl Prolog. Ten totiž často bývá přehnaný.
      • v tom videu je QTE v každém souboji, i kdyby to byl prolog tak je to moc
        • a to jeste ty QTE nejdou pokazit, i kdyz nestihnes zmacknout pozadovane tlacitko, nic se nedeje, uder se stejne dokonci *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit