Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kopírka nekopírka. Vždyť je to jedno! Já sem naopak rád. Protože oni můžou dopadnout jako WarZ (pardon - infecal skurvivor nebo jak se to teď jmenuje) nebo můžou být výborná alternativa k DayZ u kterého se bojím, že vyjde ještě víc oslavných článků na Deana Halla (samozřejmně zašlouženě, je to borec o tom žádná) než bude mít oprav i za ten rok při přechodu na alphu. A díky tomu si to budu moci zahrát také. Mě je totiž proti srsti kupovat early acces, bety, alfy cokoliv. Takže za mě, jen ať kape ještě víc.
    • Tak to si počkáš spíše 2 roky, na konci roku vyjde teprve Beta a plená verze tak za 2 roky ( ale zase v betě toho bude asi tak 2x víc něž je teď v módu :) )
  • Lawliet
    Já nemám nic proti kopírkám. Ať kopírují. Lepší verzi si zahraji já konečný zákazník. Kidy o kopírování jsou absolutně zbytečné. Každý kopíruje. Ti lepší kradou.
  • Ja nemam nic proti, at si delaji kdyz je to bavi. Jen si myslim ze Altis je tak obrovsky, ze par hracu online vyjde nastejno jako hrat single. A tech survajvlu je uz proste moc. *1*
    Altis je jak delany pro jezdeni. Mozna by slo fyziku vozidel nastavit do mnohem prijatelnejsi podoby nez to zvladli vyvojari Bohemky. A je taky otazka jestli je vubec mozny na Arma engine dosahnout plynuleho framerate, tipuji ze ne a to je pro jezdeni dost podstatny problem.
    Jinak by bylo supr udelat treba simulator ridice vesnickeho autobusu, nebo sanitky, nebo policisty, veterinare a pod. *2*
  • Včera jsem si poprvé zahrál Armu3, musel jsem ji trochu ladit přes různé "tweaky" do spuštění, aby to běželo aspoň stabilně 50 fps (Arma3 je snad jediná hra, která se trhá i při 40 fps) a musím říct, že jsem byl příjemně překvapen. Graficky je to (konečně) fakt paráda a baví mě jen tak se procházet po ostrově a dívat se, jak si autoři vyhráli s vesničkama a krajinou, která vypadá skvěle - tady fakt klobouk dolů - Enviroement artisti by si zasloužili nějaké ocenění.

    O to víc mě pak mrzí, když člověk zjistí, že v tomto "simulátoru" nejsou zabudované takové základní věci, aby třeba vozidlo jelo v těžkém terénu pomalej (není problém jet autem 190km/h po poli). Ono když pak v bitvě vidíte prohánět se tanky svou papírově maximální rychlostí po polích, tak jde veškerý pocit realismu do kopru.
    • Taky se mi to libi a o to vic postradam ze tam nefunguje ani naznak civilniho zivota. Pokud je ostrov takto mrtvy, brzy omrzi.
      • celoush
        prostě sandbox vojenské simulace... udělej si sám... nebo si počkej na vydání oficiálního modulu... nebo si stáhni nějaký neoficiální....
        • Já bych na něj házel bobky a vůbec neřešil. Napříč jeho názory o "civilní oblasti" nejen tady si lze udělat solidní představu o tom, že tenhle paňáca se bez civilního komparzu ani nevyčůrá.
          • Rozumim, ze pro prislusnika komunity zelenejch mozku je "civilni" sproste slovo. *1*
            Tak jo, ja to beru, paradoxem ale zustava ze Altis postaradajici jakykoliv naznak nevojenskeho zivota vypada spise jako paradise island zelene gay komunity. *15*
            • Znám, ale ne. CMF jen doplnuje seskupení lidí, kteří smýšlí o druhých prvocích úplně stejně. A zvlášť tady.
            • to he/he...si tady hraješ na carymaryfucka šašku?
            • he/he: Všichni jsou gumy a ty jsi gumové letadlo
            • Co si budeme nalhávat, chrámoví přátelé, takových, kteří měli skončit v kopřivách je tady hromada. Zagumováno skrz na skrz, až na vypočítanou výjimku čtyřiceti lidí, včetně redakce a mě, tu nelze očekávat nic královskýho. Ale sranda tu je, co se týče duchovního kontextu tohoto kanelu, není v našich vodách nic lepšího. Ale vraťme se k armě, řešme vážnější věci.
            • No to nemusím být příslušníkem komunity zelených mozků, abych stejně racionálně poznal, že jsi v tomhle zaseknutá guma, příteli. Několikrát se ti to vysvětlovalo, ale pořád se nějakýmu johnymu plaší čakry o pičovinách a o tom, jak by se mělo něco zjednodušovat a přidávat, aby si se necítil "zeleně". Vzhledem k tomu, že se na něčem pořád dělá a že tahle složka bude později stejně rozšiřována komunitou moderů, ti někteří později na požádání klidně udělají i mise s traktorem o převozu kupy hnoje s večerní oslavou s virtuálním předsednictvem. Do té doby musíš počkat a nebo místo lejnování věnovat čas tomu, aby si přiložil svý znalosti a vytvořil si civilní oblast podle vlastních pochodů.
        • Hmm, ze se tam bude producirovat jeden model chlapka v sortkach v peti barevnych variacich, to nepovazuji za civilni modul.
          V tomto mame rozdilne nazory, pro mne je vojenska simulace bez civilniho komparzu jako simulace strelnice a nebo uzavreneho vojenskeho prostoru. K simulaci valky to ma sakra daleko.
          • celoush
            vojensky simulator totiz nutne neznamena simulator valky.... Arma ber proste jako nastroj. Co z ni vytvoris je vec druha...
            • @celoush

              Jak je to vůbec s Armou 3 a CTI? Je už něco? Pamatuju si, že ve dvojce byla nějaká náhražka už integrovaná.
            • celoush
              Myšleno to bylo tak, že Arma je jak hra tak i nástroj. To sebou pochopitelně přináší určitá úskalí a omezení. Řadu let čtu od kdejakého chytráka jak to dělají blbě, že už dávno měli změnit engine, ale právě DayZ ukázalo, že tím, že si stáli za svým a že si drží svou komunitu a tržní niku (a dle prodejů není malá) a nesnaží se bojovat předem prohrané bitvy s velkými hráči, jako přístup, který se jim vyplácí. Není to pro každého a neumí to vše.
              Ale jinak, co se týče hry, tak s kritikou od hráčů často souhlasím. Momentální stav výdrže AI je prostě přehnaný. V září jsem něco vytvořil, odladil a teď když to hraji, tak se AI chová úplně jinak.... bohužel ještě stále je co dodělávat, ale to k sandboxu asi patří. Co se týče kampaně, tak ač jsem se při hraní celkem bavil (a i rozčiloval na AI), tak bohužel pro mne nemá stále ten správný feeling, jako měla Resistance či Cold War Crisis. A oproti Arma 2 a Arrowhead nepřináší aspoň navíc tu koop možnost hraní. Intermezza na základně mi nepřijdou úplně dotáhlá a spíše mi ubírají na atmosféře namísto toho, aby ji podpořili. Ten popis jak sis představoval tu první misi druhé části kampaně by taky celkem ušel... ale tvůrci zvolili jinak, zvolili cestu "done is better than perfect" (protože tvůj popis by byl dosti ohýbáním enginu) a mne teda nějak zvlášť začátek druhé části nevadil. Spíše naopak.
            • Ale v tom pripade by tam melo byt upozorneni, ze hrac si kupuje polotovar "do it yourself". *1*
              Ja myslim ze vetsina hracu to nekupovala jako nastroj, ale jako hru od ktere ocekavala kampan v zivem prostredi alespon na urovni Arma2. Pokud by Bohemka dopredu oznamila, ze vydava nastroj ke kteremu bude casem jako bonus na pokracovani pridavat kampan, casem i ruzne moduly, pak bych ani nepip.
              Mozna jsem sam, ja nechci nadavat na kampan, neni udelana spatne, ale je prilis monotematicka. Pripada mi jako soubor na sebe logicky navazujicich single misi, ktere maji jakoze dejove zastreseni, ale v podstate jsou to jenom mise jake muze na bezicim pasu vytvaret i komunita. Mozna to nekomu pripada jako dej, ja tam zkratka postradam atmosferu valky. Proberu se omracen na brehu a sup sup uz jsem mezi partyzany a jde se do akce. Asi jsem byl naivni, ale cekal jsem ze se budu muset ukryvat, cornout si civilni obleceni, budu muset na partyzany sehnat kontakt, sehnat vozidlo, pak je budu muset najit a nenechat se odprasknout a pod.
              Tak vsechno zly k necemu dobry, tech penez nelituji, koupil jsem to v early access, ale priste budu tedy o Arme uvazovat jako o nastroji.
      • tohle mě taky vadí, spolu s barákama bez náznaku interiéru
  • XorxoxTalarius
    Achjo ... dalsi zombie/infected/houbojdi survival game. Nejak tu logiku dnesnich tvurcu nechapu. Mit na to skill tak normalne v Arme udelam mod kterej do normalniho sveta hodi magii (ano presne jako ve Spellcross), to by byl teprve survival. Lide s moderni technologii proti tvorum z pohadek.
    • Možná jsem blázen, ale mně třeba příjde Arma3 engine úplně perfektní na to, aby v něm někdo udělal mód Mad Max nebo něco podobného post-apo (žádné zombíky!). Třeba takový Fallout mód by mohl být taky zajímavý *14*
  • Presne tak. Mohla by to byt velmi zaujimava hra na styl alaska survival plus death race kedy by si vazen mohol cez rozne etapy prist az pre vitaztvo co by bol aj nejaky pribeh a ciel.

    Vyhodili by nejake 4clenne druzstva v horach, divocine. Dalo by sa to hrat aj online. Po lese poukryvane rozne vylepsenia, trebars by som ziskal mapu a tam lokaciu kde sa nachadza luk. Kazdy by volil inu taktiku, ci pojde rychlo za cielom ale zas nebude mat cas ulovit potravu.
    Bola by to velmi zaujimava hra ak by bola poroadne prepracovana.
  • Kravicka
    Arma 2 - day z
    arma 3 - 2017

    Koho zajima ze to je kopirka, at si kazdy hraje na ''arme'' ktera mu vic vyhovuje ci lip slape.
    • KIMCID
      nejsem z toho moudrej.Day z neměl bejt udělaná taky SP? a tohle je co to je jen mod?
      • Dayz SP nikdy primarní cíl nebyl a ani nebude ( možná až vyde plná verze SA tak ji udělají, ale na ot bych moc nevsázel). Tenhle mod bude jako předtím Dayz multiplayeroví, i když s těstěmi NPC by to mohly udělat ( a možná udělají).
  • Prostě je to kopírka DayZ. Akorát to chtěj zakrýt. Nic víc. *7*
    • Jen parta týpků se sešla a ve svým čase ve světle trochu větší reklamy tvoří pro A3 mód zdarma, který by mohl případně zaujmout. Na tom není nic k posrání. Arma série, stejně tak jako OFP, dokazuje, že jsou přímo stvořený pro podobný serepetičky, jejichž množství nemusí být na škodu a jak podotknul kolega hore, každý si tak může vybrat. Pokud bychom však chtěli špekulovat, ani ono slavný DayZ není prvním ve svý kategorii, páč podobně laděných zombie-survival modifikací, respektive alespoň fanouškovských a zajímavěji podaných misí existovalo na tyhle hry už předtím. DayZ je pak alespoň správně spráskalo dohromady a v rámci A2 se zavrtalo do povědomí každýho druhýho kašpara. Nepopírám jeho kvalitu, ale na jeho nějaký monopol "jediné správné" modifikace sere pejsek...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit