Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79619 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • REKLAMY

    Dela mi to jen u vass že na me ta vase reklama porad piska je to k nesnesení a pak zase se mi otevre okno a vybehne na me dalsi reklama jen dkyž nahodou rpejedu mysi kolem fakt strasny, nejhorsi reklamy co sem kde videl.
    • Pilgrim66
      Adblock
  • slavek.skara

    Celosvětově se prodalo již téměř 6 milionů kusů hry Tomb Raider.

    Myslím že je to krásné číslo a osobně se těším na pokračování. Restar téhle serie se celkem povedl a nezbývá než doufat že další díl bude v minimálně stejné kvalitě.
    • Inquisitor
      Pro mě byl bohužel celkem zklamání. Jak už jsem psal mnohokrát, je to slušná střílečka, ale špatný Tomb Raider.
      • slavek.skara
        Ty ber to tak, doba se změnila tenkrát nešlo dělat to co jde dělat dneska a prostě museli jít dál a pro širší publikum. Jasně vzpomínám s láskou na ty neskutečné zákysi kam skočit nebo jak se tam dostat, nemluvě o tom že když jsem hru nainstaloval a vlezla do chrámu ženská s dvěma kvérama tak má dětská fantasy pracovala na plné obrátky :-) Laru jsem měl rád jak byla, ale jak šel čas další a další díly byli nudnější, fádnější a prostě nebylo to ono. Nová Lara není tak komplexní nejsou tam takové špeky ( je prostě lehčí) ale je zase svěží a má daleko k slepým tupým střílečkám.

        Ps: Dovolím si jednu malou vzpomínku s Tomb Raider 1 ...když jsem byl děcko a potkal jsem se po prve s rexem tak jsme si řekl že ho ustřílím....trvalo to asi dvacet minut a měl jsme zatížený enter šutrem, ale šel k zemi:-D
        • No já vám nevím, před nedávnem jsem dokončil první Tomb Raider a to skoro s prstem v nose. Původní Lary jsem hrál kdysi dááávno jako malej, nic moc si z nich nepamatuju, jen to jak byly super. Mnoo... a po těch letech mne všechny nelogičtnosti a podivný design snad všeho (zejména levelů) neustále fackovaly. Sice si stále myslím, že je ta hra klasika, ale vážně moc nechápu nářky, jak má nová Lara (a nejen Lara, snad každá dnešní hra) příšerný level design a jak to dříve bylo lepší. Osobně bych ani neřek. Snad všechny úrovně mi přišly jako nesmyslné spletence náhodných chodeb a místností, kde skoro všechno nedávalo smysl - teleportující se balvany (do jeho dráhy se musí natlačit překážka, takže až ZASE(!!!) sjede dole, tak neucpe východ ven - WTF?!), když se natalčí bedna na potůček, tak se vypustí celý bazén bez jakéhokoli odtoku (stačil by jen obrázek na textuře, takhle se voda jen jaksi vypaří... *chjoo*). A tady si myslím, že se mnohdy dnešním hrám křivdí. Jejich levely jsou sice možná jednodušší ve smyslu počtu cest nebo chodeb, ale na druhou stranu jsou mnohem komplexnější ve smyslu výtvarném a člověk pozná, kde je nebo na co se dívá. Tohohle si cením mnohem více - třeba Half-Life 2 nebo Stalker. Opravdu jsem se pokaždé smál, když Lara musela odběhnout někam do skály k nějaký páce, aby se otevřely dveře od kuchyně nebo odplula loďka na nějakým jezírku. Tak nějak mi přijde, že se dnes během vytváření levelů více myslí na to, jestli by mohl fungovat a ne, že něco sem fláknem protože prostě proto.

          Nyní k puzzlům: musím se přiznat, že se mi ty nové, stejně jako v Half Life 2, zaměřené na fyziku a interakci s okolím, zamlouvají asi více než ty staré. A ruku na srdce, vždyť to vesměs bylo jen "najdi klíč, otevři dveře do další divný chodby" a nebo zmíněné balvany apod.
          A ještě musím zmínit hledání secretů. Jako pardon, ale létající neviditelné plošiny a podobný blbosti??? Lara uměla být divná, ale tohle je na mě už moc. Ve dvojce se to naštěstí už uklidnilo.

          Zkrátka a dobře, zpětně mi přijde, že staré TR jsou "těžké" hlavně díky ovládání (na PS1 existovaly 3D hry, ve kterých se dalo běhat, skákat a šplhat zcela normálně, nechápu, proč to nějak neupravili...) a osobně nepovažuju hru za těžkou jen proto, že mi hází klacky pod nohy a hlavní postava se chová jako betonový kvádr na nohách.

          Panebože, to je ale slohovka... pff *15*
        • Dvacet minut se základními pistolemi je s dovolením pouhá fantazie, pokud "jsem měl enter zatížený šutrem".
          Důkaz: https://www.youtube.com/watch?v=EgjdFlUtgHI

          I když samozřejmě vzhledem k době kdy se vzpomínka měla odehrát je tu možnost, že vám někdo prodal pirátskou modifikovanou verzi.

          Tomb Raider I neměl nějak extra tuhé nepřátele (vyjma pseudozávěrečného mutanta), těžiště hry leželo v hádankách a průzkumu, ne v nutnosti vše živé zabít, jinak hra nedovolí hráči pokračovat dál v úrovni.
          • slavek.skara
            čeče fráze to byla (přišlo mě to pěkně dlouho a na stopky jsem se nedíval) ale jsem si jist že to bylo mnohem déle než na videu ...tenkrát mu ty pistolky skoro nic nedělali. A ano piratská verze nečekaně to byla...ehm čekali jste snad něco jiného v té době ? :)
        • Inquisitor
          Tady nejde o to jestli je lehčí. Ale oni udělali úplně jinou hru, tam nezbyl kámen na kameni. Z logických hádanek nic nezbylo a to byla minimálně půlka hry. Teď už zůstalo jenom to střílení, nic víc.
          Navíc ty poslední díly TR nebyli vůbec špatný, jako třeba Legends. Tam bylo zachovaný to co dělá TR i z novinkama. Nevim proč to nemohli udělat v podobnym duchu. Ne uděláme jenom bum bum, cool grafiku a to dneska všem stačí ne.
          • slavek.skara
            No pokusy o logické hádanky tam byli :-) Ale nebyli ani za boha tak těžké jak ve starém Tombu to je pravda. Ano je to jiná hra ..je to akční ženská co si hraje na archeloga (je jim) a co řeší kliše příběh a opět má pár bouchaček...beru. Ale stejně se to hrálo dobře ač si dopředu věděl kdo zradí a jak to dopadne. Na druhou stranu rád se dívám do minulosti, ale minulost nevrátíš a někdy je to dobře a někdy ne. Uvidíme co dvojka.
            • Inquisitor
              Jo já nejsem ten typ co je zaseklej v minulosti. Hraju plno nových her, nemám s tím problém, jenom to někdy dost bije do očí, před tim já oči zavřít nedokážu.Ale TR u mně patří k tomu horšímu a ještě Resident Evil, ten taky po čtyrce šel do kytek.
              Hodně lidem se to líbí a užívá si to, nemám s tím problém. Je to jenom můj pohled.
          • Jednoduše řečeno, okopírovali Uncharted, přihodili pseudo "RPG" prvky a daný hybrid (který sám o sobě nemusí být špatný) naroubovali na známou značku, jejíž gró leželo někde poněkud jinde.
  • Watch Dogs

    http://www.ddworld.cz/videa/pocitacove-hry/game-optimalizovane-watch-dogs-horsi-grafika-nez-mela-byt.html ehm?

    (neřešit prosím z jakého je to webu, každý normální člověk ví, že Stach je ****, jde o obsah, snad PC verze bude minimálně tak dobrá jako na prvních videích).
    • God-of-War
      Větší ho*no sem dlouho nečetl:D...
      • Přitom by stačilo kdyby sis po sobě kontroloval příspěvky...
  • pokec s Andrejem Anastasovem

    http://www.youtube.com/watch?v=cWBHHtLr-Es

    musím říct, že když jsem to dokoukal, bylo mi FAKT líto, že tenhle člověk už nepíše... ten má k těm hrám tak skvělej přístup, že to z něj úplně sálá, i po těch asi 30 nebo kolika letech.

    obávám se, že na něj a podobný nikdo už nikdy neměl, ani Tukan ne...

    (jo a mistr Červ je teda na facku, jak pořád přerušuje, ale zase chápu, že chce mít těch dílů hodně, takže musí usměrňovat, aby bylo o čem kecat i příště... zrovna tady u tohohle pána to ovšem myslím bylo zbytečný, jeho historky o současnejch i historickejch hrách bych mohl poslouchat klidně hodiny, stejně jako když mě před 20 lety bavilo číst všechny jeho recenze)
  • Deus Ex The Fall

    Za necelé dva dny má vyjít PC port mobilní odbočky serie Deus Ex s podtitulem The Fall. Při předobjednávce nabízí zdarma první díl v GOTY edici.
    Pokud někdo má zájem, asi nejlevněji jde hra předobjednat na nuuvem, kde hru mají za v přepočtu nějakých 170 kč (o kilo levněji než na steamu a o 30 kč levněji než na GMG).

    Osobně se na hru těším opravdu dost, protože poslední "velký" Deus Ex mně velmi bavil a považuji ho za jednu z nejlepších her minulé generace konzolí. Zároveň jsem opravdu vděčný vývojářům, že se rozhodli tuto hru portnout, protože zařízení od Applu nemám, a můj androidí mobil hru ani nespustil. Z videí se mi hra velmi líbí a jsem rád, že zachovali původní stylizaci, kterou měl HR.
    • nekromant33
      tak na ios je to docela fajn, s klasickým ovládáním může být jenom lepší
  • Andrew - Rozhovor

    Nekonečný Labůžo #2
    Andrej Anastasov
    https://www.youtube.com/watch?v=cWBHHtLr-Es
    • Je to strašnej borec, měl by zase začít psát, četl bych všechny jeho články.
    • Keyz
      Dík.

      Je to borec. Uměl věci zařídit.
      Taky souhlasím, že by se hry měli dohrát, protože pak nelze dobře ohodnotit příběh a další prvky. Taky je pak v recenze často více faktů, které mohou pomoci při rozhodování.
    • Obezita, nadváha, korpulence. Ať to nazvete jakkoliv znamená to totéž, být jako prase. (South Park s01e01)

      Proč prasata mají často krátkné upnuté hadry je k nepochopení.
      • od urcitych rozmeru se asi blbe shani tak siroky pruhy platna *5*
    • Ať si o něm každý myslí, co chce, ale naprostou pravdu má v názoru na herní časopisy (weby) a indie hry (plošinovky ap.).
      • pravdu ma, z pohledu hardcore hrace, ale bohuzel svet=obchod, takze se nelze divit, ze se ridi vetsinou, a vetsina je povrchni, tak vznikaj povrchni recenze (aso ne u vsech, to ani nedokazu posoudit, ale treba ta na dragonfall, to by zvladnul napsat snad i clovek, co to nehral, a pusobilo to tak na me, slohovni cviceni bez obsahu, jak kdyby to bylo preview nikoliv recenze)
        • Keyz
          Pak to je dost smutný. Když i vzdělaný recenzent který toho minimálně hodně nahrál to hodnotí z pohledu davu.
          Mám rád hodnocení z pohledu hardcore hráčů, protože často řeší podstatu hry a jak se hraje. Je to sakra hra, má se to hrát a ne čumět, jak to něco dělá celou dobu samo a další srandy. Taky řeší herní prvky a fakta. Díky tomu máš přehled který pochopí většina. Žádně složitě kecy o herním zážitku a spanilé cestě danou hrou. Co to je ví pouze autor a vůbec ti to nepomůže před koupí hry.

          Navíc jsou často přísný a díky tomu vyniknout podle čísla a verdiktu skvělé hry. Neodpouští vše co si dovolí vydat velké studia. Hra kterou nelze po vydání dohrát, závodní hra s 30 FPS, 3 hodiny SP kampaně, port z konzole který je zoufalý.... To bylo bylo lepší kdyby u těch FPS ten SP nebyl, jak to je debilní.
          • to asi kazdej, koho bavi hrat hry a ne jen proplouvat interaktivni filmy...

            jenze to zas narazime na to, co chce dav, a co chtej hraci

            dav chce linearni jednohubky, takze nejvetsi neduh soucasnych her je pro ne vlastne plus, proto se delaj trapny hry a vychazej na ne trapny recenze, trapny hry jsou norma, takze se hodnoti kladne i kdyz to sou hovna, a neni o tom pomalu ani co napsat

            nakonec to dopadne jak ty nfs, stopadesat dilu o nicem, ale samotny jmeno kdysi dobry hry drzi prodeje nad vodou, i kdyz nestoji za zlamanou gresli
        • Celosvětově se prodalo již více než 6 milionů kopií The Last of Us.

          Jde spíš o to, že na zahraničním serveru se objeví nějaká novinka a to samé se hned objeví na všech domácích serverech, i když to třeba není nic zajímavého pro tuzemské hráče. Jediná změna je, když to (nezřídka) je blbě přeložené, nebo tu novinku píše člověk, který evidentně neví, o co jde, a pak to vyznívá divně.
          Dále spousta času a prostoru věnovaná propagačním článkům na budoucí hry, které slouží pouze k reklamně a půlka informací jsou velkohubá prohlášení, jak hra bude skvělá, technicky dokonalá, originální a bla bla bla. Redakce musejí vědět, že jsou to kecy, ale stejně si neodpustí tím zaplácat místo (na webu to tak nevadí, ale v tištěných časopisech mě to vždy štvalo). Často mám pocit, že po samotném vydání ty hry jako kdyby už nebyly zajímavé. Narychlo se zfoukne recenze, za týden se objeví článek jak hra je/není úspěšná z hlediska prodejnosti a za pár týdnů se rozjíždí stejný kolotoč s novým pokračováním v sérii. Hry se mnohdy zřejmě ani nedohrají, nebo jen tak v rychlosti, nebo se recenze vydá až moc rychle na to, aby bylo možné se poctivých hraním dostat do pozdějších fází.
          O těch vyzdvihovaných retro plošinovkách a spol. to je také pravda. V osmdesátých a devadesátých letech jich byly mraky, blbé i výborné. Ty současné indie objevy s vysokým hodnocením vypadají často hůř něž ty historické a s hratelností je to podobné. Mnohé starší kousky by s přehledem i dnes proti nim obstály v přímém porovnání, přestože vznikly v dávných dobách.
    • haha, prej beyond two souls nejvetsi ubohost, porad muj clovek i po tech letech, co jsem o nem neslysel *5*
  • Ukázky ze soundtracku ke hře inFamous: Second Son.

    Parádní soundtrack stejně jako u předchozích dílů...rozhodně poslechněte.
  • Nedávno vydané hardwarové požadavky Watch Dogs nejsou finální.

    Jejda pojede mi to na ps4?
    • ne, musis pockat na PS5
      • Já to věděl že sem mel počkat :D
    • 30fps, takze spis pujde nez pojede...
  • N0isy

    Obrazem: Osm nových screenů ke hře Batman: Arkham Knight.

    Na to se člověk nemůže netěšit! *14*
    • frag.ment

      Obrazem: Osm nových screenů ke hře Batman: Arkham Knight.

      Ale může.. ;-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit