Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • palver
    Nu, zatím to na sbírání čelisti ze země není - krajina pěkná, to je fakt, exterier vesnice taky vypadá dobře. Ale kdyby tam nebyly postavy a nešlo vcházet do domů, možná by to bylo lepší. Neviditelné bariéry zatím připisuju omezenému rozsahu alfy... ale neprůchozí les se mi moc nelíbí.

    Hospoda má stejné uspořádání i velikost místností jako dům kováře... a jako dům v polích. Postavy sedí ve vzduchu. Při dialogu jsou často vidět jen záda, nebo obloha.

    V gameplayi byla asi nejzábavnější ta minihra s dveřmi *15*
    • wenceslaus
      Dveře fungujou - jen se otevřou se zpožděním, takže spammování "E" je jen zase zavře :-)

      Ty postavy ve vzduchu, procházení zdí a pod. - to je otrava, ale nic, co bych alfě netoleroval.

      Jak meprůchozí les?
      • palver
        2:50-21:00 - zdá se, že les funguje jako neprůchozí bariéra.
        • Asharak
          Prostě je tam kousek lesa přísptupného, ale ne moc. Jo je tam pak neviditelná bariéra.
        • smejki
          kousek je přístupný. Běž podél vody
        • wenceslaus
          Můj screenshot http://cloud-4.steampowered.com/ugc/531749148280221026/F2EF16009EBA5DCA9DFB058255233AE0E26E68FA/
        • wenceslaus
          Na video se teď nepodívám (píšu přes mobil), ale obecně; les koíruje hranici mapy alfy, ale na některých místech je přístupný
  • Jako jo...příroda vypadá opravdu hezky, ale že bych si ze zbytku měl sednout na prd*el, jak tady někteří píšou, to ne. Nečekal jsem od toho nic a víceméně jsem ani nic nedostal...nejspíš počkám až to vyjde hotové, ať si dopředu nekazím zážitek.

    Btw. kde seženu peníze na luk? Quest s flétnou jsem udělal.
    • Tak jsi jej udělal blbě. Flétu máš vrátit kováři a dostaneš 10 grošů. Pokud jsi ji dal sedlákovi, máš jen 8, a tak musíš udělat ještě úkol pro pastýře (najít ztracenou ovci a dovést mu ji).
      • To jsem jí měl kováři vzít a hned potom mu ji jen tak vrátit? *1* Aha... Tak ještě zkusím najít pastýře.
        • Ano. Můžeš mu buď zalhat, žes ji našel venku nebo kápnout božskou. Tak jako tak kovář je povaha vlídná a odmění tě.
  • Promiňte, ale psalo se, že bude už tato alfa na Steamu. Tam jsem ji ale nenašel. Jak to tedy je prosím.
    • Morraw
      Hra je přístupná pouze backerům od tieru Baron a výše. Není veřejně přistupná.
  • Kde jsou draci? :D
    • Co blbneš, vždyť tohle je simulátor vidláka, budeme rádi, když osedláme koně a půjdou alespoň upgradnout a naenchantovat obyčejné vidle. *1*
      • Asharak
        Jo, konečně budou kameny (brusné) nejdůležitějším 'materiálem', pravda *15*
  • Apropos, nepindal taky neco o tom, ze ve skyrimu je jeden barak jako druhej, protoze sou vsechny pres kopirak? Tohle je nemlich to samy ...
    • Magister_Peditum
      Že v jedný vesnici mají občas domy stejný uspořádání místností (KC:D), to bylo u nás běžné ještě v polovině století. Horší bylo, když měly baráky stejný uspořádání po celý provincii (Skyrim). Ale je to hlavně teprve alfa, takže bůh ví, jaké změny tuhle vesnici ještě potkají. Hra se bude odehrávat na ploše mezi Sázavou a Rataji, to není zrovna obří plocha, kde by vedle sebe mohly existovat rozdílné architektonické slohy.
      • Asharak
        Doufám ale že ty přístřešky pro dobytek nebo co to má být nebudou mít plnohodnotnou střechu honosného domu *1*
    • ne
    • Dej si dovču, to hatování ti už moc nejde. Ve Skyrimu je řada baráků čistá kopírka. Tady co jsem viděl ani náhodou. Možná by sis to měl stáhnout a ty baráky si obejít. No ale je mi jasný, že nejsi backer, takže si to neobejdeš a nezhodnotíš. *3*
      • To si dojdi k vocari, vsechny baraky ve vsi maji presne totozny interni usporadani. A to pomijim detaily ... jako zcena nefuncni osvetleni (jiste, kdyz vlezu do baraku s otevrenyma dverma, tak presto, ze venku je bilej den, uvnir je tma ...) coz by prave v technologickym demu fungovat melo, jinak to jaksi prezentuje leda to, ze tuhle 30let starou hitech technologii engine nezvlada.

        Mno hlavne ze prezentujou ze umej pouzit blur, rozmazanej pohled .. to bude zas epileptiku.

        Dtto uzasna konzolovita technologie ovladani, nepreskocitelny rozhovory, nefunkcni mys ... , navic zcela dmentni fixni kamera pri nich, prepinani se do jakyhosi menu abych si vybral tema ... lol.

        A muzem samo pokracovat dal, to si clovek tahle technologicky bezi pres pole, a manik preskakuje plutky jak kamzik ... a znicehoz nic ... dalsi uz proste nepresnoci. Asi mu tvurce nenadefinoval preskocitelnost. A ta uzasna technologie reakce prostredi, kdy potkam vesnicana, a ten se sine jako hluchej a slepej, aniz by se po me byt jen podival. O zvirene ani nemluve, slepice ani nezakvokaj ... natoz aby treba utekly.
        Mimochodem, jeden z prvnich modu pro Oblivion resil prave doskakovani detailu, kdy vyrazne posunul vzdalenosti, cimz se vyresilo aspon to, ze clovek nestal uprostre pole, kolem nej 3m trava a pak uz jen hnusna textura. A tohle ma vskutku uzasny roslinstvo, specielne kdyz se do zaberu dostane detail z blizka ... vypada to, jak kdyby to bezelo na 8mibitu v necem na tema cga.

        Tohle nekdo prezentuje jako technologii? Bez se podivat na youtube jak vybada technologicy demo. Nebo si sosni demo Spin Tires, tomu rikam technologicky demo. Ne tyhle hruze.
        • By si nevěřil, jak jsou tyhle vesnický chalupy tmavý. Já mám starou chalupu stavěnou v 19. století. Je stavěná v podstatě dost podobně jako ty ze středověku. Když přijedu na chalupu a otevřu hlavní dveře, chalupa je uvnitř temná (a pěkně chladná).

          Stavení se stavěla podobně, o tom žádná. Přesto tam vidím aspoň nějakou variabilitu - ve Skyrimu vzali celý model a bez jakékoli modifikace o vrazili na několik míst. Tomu říkám kopírování a generické domy.

          Rozhovor jde přeskočit.

          Ploty vymezují dostupné prostory vymezené alfou.

          Slepice nereagujou, ale líbila se mi reakce ovcí. To jsem nikde jinde neviděl.
        • wenceslaus
          Tohle uspořádání na tři části je daný historicky a není všude úplně totožný, spíš podobný (jinej poměr velikosti místností, jejich rozdělení... atd.)

          Ehm - ano, byla tam taková tma. Viděl jsi velikost oken? A otevřené dveře dávají ve hře dost světla. Osvětlení je ve hře opravdu hodně dobré - až na to přepálený světlo při pogledu z okna tmavé místnosti. to se mi zdá trochu moc.

          Blur taky nemusím - resp ne v takový míře.

          Rozhovory se přeskakují Esc nebo E. Nefunkční myš v nich mně taky mrzí. Menu mi nevadí (kdyby fungovala kamera samozřejmně)

          Další nepřeskočí ? To se mi nestalo. Možná byl vyšší, nebo Jindřichovi došla stamina. :-) Další chyby, co jmenuješ jsou už fakt věcí alfy. To nemá bejt plná hra jen na menším plácku... Spin Tires je plná hra... (ehm, no). Já si vždycky technologický demo představoval strohé - něco jako Eternal Crusade, když ukazovali gameplay s modelama bez textur.
          • Nikoli, spintires DEMO neni plna hra, ta vysla cca 3 roky po zverejneni technologickyho dema, ktery na jedny (pomerne rozsahly) mape ukazovalo to, co technologie umi. A fungovalo to, zadny viditelny bugy v tom nebyly.

            Vis co? najdi si nekde nejakej ropik a vlez si do nej. A co zjistis? Nj, ze tma tam rozhodne neni, a to presto, ze misto oken tam mas jen strilny. Ono se svetlo totiz kupodivu odrazi (mimo jine). V tomhle sem vlez do baraku a ani sem nevidel, ze na podlaze sedi nejaky NPC a neco nad nicim tam jakoze dela. To sem si vsim, az kdyz sem sel z toho baraku ven a videl ho proti dverim.

            Historicky ma vesnice nejaky usporadani, ale rozhodne neplati, ze by vsechny baraky byly totozny. Taky by me zajimalo, proc ze farmar uprostred leta (podle lucni kveteny) ma holy pole a to chodi okopavat.

            Stamina mu nedosla, tu na to vubec nepouziva. Ta mizi akorat pri sprintu co sem si vsim. Jinak samo (a tohle teprve neni problem, protoze faze vyvoje) je opravdu uzasny, kdyz vypada jedno NPC jak druhy a mr lucisnik mi rekne "tak si najdi praci ve vsi", tak bych tady ocekaval alespon nejakej hint (jako zajdi za kovarem ... trebas). Ale jak rikam, tohle beru jako ulitbu, tohle by v alfe vubec bejt nemuselo, ale co v alfe chodit tma, je technologickej zaklad. A ten v tomhle je totalne rozbitej.
        • Asharak
          Jo, s trávou by mohli něco udělat, ta vysoká byla trochu "nepěkná", když jsem šel skrz.
          Něco podobného by nebylo špatné :D ale pak by to muselo vyjít tak o další tři roky:
          https://www.youtube.com/watch?v=X7RQ4SKBGKk

          Slepice jednou zakvokaly takže to tam maj. Bloom souhlas, ale nějaký cool efekt to mít musí že, tma v interiíérech je okay, navíc než si oči zvyknou ve tmě. Ale nejvíc mě asi naštvalo nebe, čekal jsem jedno z top a zatím spíš podprůměr.
          Kolize bych ale ještě neřešil.
      • však v KC mají taky tři čtyři typy baráků a jsou rozkopírovaný po celý mapě, sundej si ty růžový brejle..
        • A ty si nandej dioptrické... Když jsi dle svých výroků taky alfa tester, tak sem teda ty 3 stejné baráky nascreenuj. Když jsi z toho zabugovaneho, i po několika letech, Skyrimu tak vystrikanej, proč teda ti tak zajímá KC? srovnávat vydanou hru (mám na mysli ten Skyrim, dodělanou se mi psát nechtělo, protože to by nebyla pravda) s technickou alfa verzí má teda fakt úroveň logiky.
        • Roztouzenahnida
          Tohle je technologická alfa, takže argumentovat stejným typem baráku je docela ubohé. Srovnávat můžeme grafiku a ta je bezkonkurenčně nejlepší ze všech her co jsem kdy hrál...
          • argumentovat tak, že to má nejlepší grafiku cos ty viděl taky neni moc cool *1*
            • wenceslaus
              Zaklínač mi grafikou vyrazil dech, ale o třídu vejš bych ho neřadil.
            • Asharak
              Obě hry jsou na tom tak stejně, třeba tady mají lepší doškovou střechu, v zaklínači jsou to random vlněné plátky s texturou :D
            • Zaklínač 3 má minimálně o třídu lepší grafiku. A Vanishing of Ethan Carter mi na plný detaily přijde o fous lepší než KC.
            • Nemůžu říct lepší, hodnocení grafiky mi přijde dost subjektivní a mimochodem KC vypadá vážně dobře.
              A k těm hrám, mě osobně se třeba líbí Metro: Last night, Crysis 3 nebo omodovanej Skyrim.
            • Roztouzenahnida
              A co má lepší grafiku?
  • Na to jak brzká je to alpha to vypadá nádherně. to prostředí má život a dejchá, KRÁSNÝ stromy, to sem ještě neviděl. a pavle, ten plnovous je hustej *1*
    • no ten život je echt, hlavně ty postižený lidi, řiká se teda že na každý vesnici je nějakej vesnickej blázen, ale dělat retardovaný všechny včetně slepic nevim jestli je dobrý...
  • Opravte syntax v titulku :D
    • blixa
      Opraveno, díky za upozornění.
  • Asi bych tak ranou verzi hry ani nevydával, vypadá to děsivě.
    • Magister_Peditum
      Ber to jako veřejný betatest (alfatest). *4*
    • Roztouzenahnida
      Vydat jí museli, páč to slíbili. A já jsem rád, že si tu úžasnou grafiku mohu vychutnávat. A to že se tam občas proletí kuchařka mi zážitek nezkazí :)
      • A právě ten slib již byla chyba. Zbytečné ukazovat nedodělky. Navíc grafika má k dokonalosti ještě velmi daleko, vlastně nevím, nad čím se tak rozplýváte. Mají engine, nejlepší pro PC řekl bych a jediné co dokázali, že se procházíš v mapě, to je myslím zatím hooodně málo.
        Obávám se, že to bude propadák. Vzali si moc velké sousto.
      • Sakra, každýmu kuchařky lítaj, jenom mně akorát pomocí telekineze míchaj guláš z vedlejší místnosti.
  • KaloSaper
    BTW. Máte tam "hrajeme technologickou českého alfu".
  • KaloSaper
    Jenom se bojím toho, že jestli tam půjdou nějak lehce dělat mody, tak první jsou na řadě draci a nějaká magie. Jasně, nikdo mě nenutí to stahovat, ale bude mě to strašně nutit to vyzkoušet.
    • Copak o to, to je ještě nic, já jednou takhle ráno přišel pozdě do práce, stál jsem u šupliku s ponožkama a řikám si "no jo, ale co když tahle černá ponožka nesedne k týhle černý ponožce?", to ti bylo dilema! Pche draci!
    • frantisek_nejezchleba
      tak si kup konzoli v bundlu s KC a dilema řešit nemusíš.
    • Tuším, že po vydání vydají editor misí. Počítám, že deset let po vydání budou pořád vycházet nový a nový mise z různých koutů Evropy. Hrady, zámky, procházky po okolí. Prý to využíjí i skanzeny. To bude konečně renesance virtuální historie.
      • Magister_Peditum
        Jo, možnost si virtuálně projít nějakou his. památkou v její původní podobě bude super.
      • KaloSaper
        WOW. To s těma skanzema zní skvěle. Už si to umím představit. A v kombinaci s Oculusem to bude bomba.
    • Keyz
      To asi bude záležet jak kdo bude umět s CryEnginem. Nebude to tak lehké jako to má TES, kde i Já jsem si postavil barák a nastavil mu teleporty atd. a fungovalo to.

      Takto na to tuším někdo odpovídal, že engine podporuje modifikace nebo tak něco.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit