Novější Starší

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jednou vetou...Witcher 3 je primarne konzolova hra, lebo na PC su predaje o h..ne.
    • Veskoslav
      Gratuluji k naklikání. Ale už ti někdo řekl, že tu sračku tím nijak nevylepšíš? *7*
    • Keyz
      Poté by musela být exkluzivní a to není.

      Zase kdyby byla, tak by jsi psal jak na konzole máte exkluzivní hry a na PC nemáme nic.
      • walltar
        Jo protože je řadový troll, který píše jen z důvodu aby naštval lidi. Takže si vždycky vymyslí něco co napsat.
        • Asharak
          Šak i CDP řekl že je to konzolová hra, nevím proč by měli být ostatní naštvaní když to jen zpapouškuje po nich.
          • walltar
            Nevím já všechny prohlášení od CDP nehledám. Ale podle všeho to není konzolová hra, ale multiplatformní hra.
    • Veskoslav
      Stejnou sračku jsi psal o GTA V a prodejích na pc....ty jsi hodně zamindrákovaný "konzolista"....
      • tak ale ma pravdu, prodeje na konzolich jsou asi dvacetinasobne, byt je potreba uznat, ze tam je to na trhu uz rok a pul.
        • Veskoslav
          Ano prodej 1 milionu za jeden den u tři roky staré hry je skutečně tragické...
          • Jakože, každý mega prodaných kopií je skvělý výsledek, ale oproti 11 milionům kopií na X360/PS3 to žádnej zázrak není...
            • Jakej jeden rok? 11 mega gta se prodalo za první den vydání na X360 a PS3...zjisti si fakta...
            • Veskoslav
              Jeden den...Konzole neprodaly za 1 den 11 miliónů kopií. A pořád nevidíš rozdíl? 3 roky stará hra, která vyšla na 4 další zařízení vs zcela nová hra? No nemá cenu to dál řešit, evidentně jsi zcela mimo.
    • Asharak
      *Witcher 3 je primarne konzolova hra.
  • Lidi, vykašlete se na všechen ten hate a užívejte si hru, kterou nám CD Projekt Red donesl. Fenomenální RPG, které nemá konkurenci a dlouho mít nebude.
  • martin.mares.984
    Na PC hra vypada vyborne a je z toho citit poctiva prace CD Projektu. Nejake dilci problemy jsou jen minmlani a jdou lehce vyresit... Co jsem videl, tak na konzolich to vzhledem k jejich HW moznostem vypada taky pekne. At uz PC hrac nebo konzolista, tak kdo se na hru OPRAVDU tesil, je spokojeny.
    Ma Witcher 3 grafiku jako z traileru pred cca 2-3 lety? Ne... ale v tehle grafice na PC je zatim nejlepe vypadajici open-world RPG, takze nevim, proc nebyt spokojeny. Kdo skutecne ma high-end PC a jen netroluje, tak hraje Witchera 3 v takove kvalite, ze tezko muze byt nespokojeny...

    Kdyby to bylo realne a v moznostech CD Projektu, tak verim, ze by hru klidne vydali v kvalite jako onen trailer na E3 nebo by alespon naplanovali nejaky masivni graficky update pro PC hrace, ale asi to zkratka nebylo mozne. Budot by jim vyvoj trval asi mnohem dele, spousta majitelu obeycejnych PC by to rozjelo jen zazrakem anebo by se naklady na vyvoj drasticky zvedly...

    Docela me prekvapuje, jak vubec muze nekdo rict, ze se citi "podveden" CD Projektem a podobne vyroky. V dnesni dobe se o kazde velke hre (coz Witcher 3 bez debat je) referuje nejmene 1-2 mesicne od prvniho ohlaseni a s prichodem vydani ta kadence novinek, screenu, videi a informaci jen graduje. Nechce se mi verit tomu, ze v dnesni dobe nekdo, kdo vylozene na Witchera 3 ceka, nemel sanci videt ten rozdil mezi prvnim trailerem z E3 a dalsimi materialy az do ted. I kdyby slo o extremne casual hrace, tak tech informacnich kanalu je tolik, ze se to zkratka dozvi a ten rozdil uvidi vcas.
    Pokud nekdo objednal sberatelku hned po oznameni (jakoze byly skroo vsude vyprodany do mesice), tak to prece klidne mohl zrusit za tu celou dobu nez byl Witcher 3 vydan.

    Zlate stare casy, kdy se hra oznamila a obcas unikl nejaky obrazek, zadne informacni prehlceni a za 2-3 roky se vydala a byl klid...
    • Keyz
      "spousta majitelu obeycejnych PC by to rozjelo jen zazrakem anebo by se naklady na vyvoj drasticky zvedly... "
      Obyčejné PC, obyčejný člověk atd...To jsou slova jako v Politice *11*

      Na PC to lze nastavit a tedy tomu kdo má "obyčejné PC" by to bylo jedno. A nikdo po nich nechtěl zázraky. To co jsem psal....Aby tam bylo to, co udělali ihned modeři (nastavení grafiky v souborech, podpora HUDU pro 16:10 a klidně i změna palet barvy). Pořád to je skvělé oproti takovému Skyrimu, kde nebylo ani ovládání inventáře pro PC...

      Ohledně té ukázky. Já, neviděl (netvrdím, že nebylo). Video stejného charakteru ve finálním provedení (jak hra bude prodávána) které by také bylo gameplay od CD projektu a bylo by také na max (jako na E3), aby to šlo tedy porovnat. To jsem neviděl. Jen trailery.

      Jinak jasně. Objednávku lze zrušit, kdyby se sra*i s něčím extra pro PC, tak se to dost natáhne atd. To je jasné a sna to nikdo nechtěl.
      • martin.mares.984
        Tak hlavne dnes uz to neni jako v 90. letech, kdy PC hraci vetsinou umeli pracovat v adresari hry atd. Skladat si vlastni pocitace... Souhlasim, ze je porad takovych dost, ale dnes uz si taky PC porizuje kazdy druhy - kupuji hotove sestavy nebo "herni" notebooky apod. Popripade to pouzivaji na x-dalsich veci a hry chteji akorat hrat a nemit s tim dalsi starosti.

        A nerek bych, ze zrovna tem je to jedno... podle me cim vic je ten PC hrac casual (ne ve smyslu hrani, ale spis ve smyslu obecne prace s PC), tak tim vic bude specialne nastvany, ze to nevypada tak "famozne jako v tom videu", popripade se mu to seka nebo nedej Boze parkrat zamrzne ci spadne do Win...

        Vetsinou si hodne majitelu "obycejnych" PC stezuje na uplne nesmysly, ktere prameni z jejich neznalosti. Pak jsou tu samozrejme lidi, kteri to PC hrani berou vazne a maji na to stale cas a potrebne penize... pro tu ovsem neni problem si poradit, jak si sam napsal...zalovit v modderske komunite atd.
  • [pro zahořklé downgradem] v průběhu vývoje se data připravují ve vyšší kvalitě, protože stáhnout detaily jde snaze, než naopak zpětně něco vylepšit... při testování se často ukáže, že s tím má průměrný hardware problémy, tak se v rámci optimalizace sníží kvalita... je to běžná praxe, nemá to nic dočinění s marketingem, když se hra vyvijí několik let, nikdo přesně neví jak výkonný hardware bude, a proto je lepší kvalitu ze začátku trochu nadsadit...

    Tak se děti proboha nepokakejte, buďtě rádi že vám to beží a navíc to pořád vypadá luxusně a nebýt tech prvních videí, tak teď místo p*covaní chrochtáte blahem...
    • Přesně tak. Kdyby napálili HW nároky, bylo by tady uplakánků, kteří nemají na pořádné železo, že měli downgradovat, aby si to mohli zahrát také oni a bědovali by, jací jsou to loupežníci, že nutí kupovat nová PC, když maminka jim dává jen kilo na den. Hra se musí hlavně prodávat. Může to být na úkor kvality, ale hypergrafika hru nedělá.
      • Keyz
        Na PC to lze nastavit. Klidně uděláš záložku ve hře "PCMasterRace" a když to zapneš, tak to bude potřebovat 4X nejlepší karty. A nikomu to vadit nebude, protože to lze vypnou a bude to od začátku vypnuté.

        Tedy tvojí logikou...Jeden člověk na světě si to zapne a bude mít radost dalším to bude zcela jedno. A jestliže přidání nějaké věci je lehké, tak to mohou udělat i pro toho jednoho člověka (což je extrém a když již přeháníme...)

        A je to vyřešeno. Na nároky se nadává, když to jede špatně všude a nastavením to nezměníš skoro nijak, anebo to vypadá špatně a jede to špatně. Což není případ Zaklínače 3.

        Tohle je obrovská výhoda SW. Lze to udělat různě a nikoho nemusíš vyřadit ze hry. Neplatí zde ten klasický pojem o tom že "Kolona jede tak rychle, jak rychle jede její nejpomalejší člen". A když chceš jet rychleji, tak musíš vyřadit ty pomalé a když chceš zase aby pomalý byly ve hře, tak naštveš ty rychlé. Tedy bavíme se o PC, na konzoli máš jeden metr a jeden pruh pro všechny.

        U SW lze udělat pruhy pro rychlé, střední a pomalé. A nikoho nenaštveš. *3* Navíc to není drahé, náročné atd. Jestliže tam necpeš něco extra vlastního a drahého.
    • Asharak
      Kéž by šlo taky tak snadno stáhnout detaily v nastavení místo v souborech hry *7* *13*
      • no někdy je to prostě problém, že se třeba počítá právě s některými technologiemi (DX12) a pod... a pak se ukáže že je ještě brzo a fungovalo by to pro minimum hráců, navíc to komlikuje práci... tak se pak prostě odstaví i celé části kódu... nedá se to vždy jen snadno vypínat jen konfigem :)
        • Asharak
          Takže počkat na DX12 a pak to příjde v patchi? mhm :/ Kéž by alespoň takhle, když neudělají částice a všechno to slibované nasvícení a filtry v DX11 a neumožní je nastavit, klidně na vlastní riziko :/
          • "Na vlastní riziko"? To myslíš vážně? Dokážu si živě představit jak by to vypadalo. Jaké hejty by se snesly. "Máme to tam, ale zapnutí je na vlastní riziko, Když si to zapnete, může vám to rozk,rvit hru, ale jak chcete."
          • no je to klidně možné, ale odložit hraní jen kvuli tomu, že budu čekat na nějaké vylepšení a patche, by se mi nechtělo...

            já už mám odehráno 10 hodin a jsem spokojený, navíc jsem si docela jistej že podobně jako jsem zaklínače 2 dohrál 4krát, tak i trojku si několikrát zopakuju a pokud jí v průbehu budou vylepšovat, jako že ano, tak jedině dobře ;)
  • hra je super aj graficky a dobre optimalizovaná mam kombinaciu intel a amd gpu nemám problemy žiadne ale strašne som nahnevaný na obtiaznost dobre sa to hra aj na xbox controler, ale ta konzolova peasant jednoduchost je strašná keby to nebolo takeé megalomanské rozlohou a nedalo by sa tam čo skumat a rozne vedlajšie questy bol by to odpad minimallne priemer, snad niečo vymyslia z tou obtiažnostou pri najhoršom mody aby som 4 level na najtažsom daval quest level 33 s troskou pripravy sa mi zdá zcestne.
  • puberťaci počítajúci pixely to tu teda pekne zamorili...zatvorte sa do kobiek a počítajite pixely ja ide hrať hru..
  • Člověk se nikdy nezavděčí všem. Hra je vizuálně výborná. Chybky asi jsou, ale jakoukoli plynulost hraní nepociťuje (PC, myš + klávesnice). Chvilku mi na začátku trvalo nastavit si některé klávesy jinak, ale po určitých úpravách jsem spokojen. Ti, co dychtivě sledují každý slib a video, musí být vždy zklamáni z výsledného produktu. Já jsem ze Zaklínače nadšen.
    • "ale jakoukoli plynulost hraní nepociťuje "....já tomu nerozumím
      • Nepociťuje žádnou plynulost hraní. Tzn. žádná plynulost tam není, tedy se s tím trápí, hra lidově řečeno "drhne", cuká se, stutteruje, každý si doplní. Proč to napsal takhle když níže píše, jak mu hra báječně funguje, to už těžko říct. Leda by čeština nebyla jeho rodný jazyk, to se pak dá asi lecos omluvit :).
      • nepociťuji. Míněno, grafika je z úhlu mého pohledu výborná a její případné nedostatky mě od spokojeného hraní ničím neruší. Lepší?
  • Keyz
    "Kdybychom vyvíjeli jen na PC, pak ano, asi bychom dokázali v oblasti grafiky víc, protože bychom se zaměřili jen na jednu platformu. "
    Nikdo přeci po nich nechtěl, aby museli vymýšlet nové efekty pro PC za vlastní čas a prachy. Tohle dělají Nvdia a ATI. Nvdia dodalo HBAO+ a Hairworks. Tedy břemeno nenesl CD projekt a máme na PC věci navíc a konzole to neomezují....Proč tohlo ale není více aby to mohlo vypadat lépe?

    .ini soubory. Již dnes to lze editovat a vypadá to poté lépe. Byl o tom článek na Nvdia webu. Lze měnit vzdálenost vykreslovaní a hustotu trávy atd....Proč tohle k/rva nedali do nastaveni pod položku pokročilé? Opět minimální práce když to změní kdejaký amatér v souboru a nic tam nemusí přidávat. Navíc HUD nesedí na 16:10 monitoru, opět se to musí dělat v .ini souboru...To je opravdu vrchol.

    Tyhle věci mohli udělat lehce a v*rali se na to (snad to tedy bude v patchi). Dále pak ta barevnost. Lidé to také srovnávali před vydání a kecali o té barevné paletě. A nikoho nenapadlo říci "Proč tam nedat nastavení když to uděláme lehce a rychle? Pak nebude na tohle hate"....A musí to udělat opět nějaký moder. To je zoufalost.....O tom to je. Nikdo snad nechtěl po CD Projektu, aby tam za svoje prachy dávali nevím co a stálo je to hodně času a peněz. Ale aby tam dali to, co tam umí dát modeři, lidi to chtějí (protože ty mody stahují) a má vliv na vzhled. A není to pracné ani drahé...+, že to řeší zpětně. Ubisoft se na to v*sral. To potěší.

    A ohledně vida před vydáním....Nebylo zde video on CDprojektu kde by řekli. Tohle je gameplay, na max, takto to vypadá, takto to jede, a jede na to takovém PC...To nebylo a proto to nešlo srovnat. Ale jak sám řekl. Udělali build pro účely E3 kde to dali na max atd. Poté se to blbě srovnává....
    • koukam, ty taky budes reditel vesmiru ... ale o vyvoji SW vis naprosty h**wno ... *1*
  • Seděl jsem u toho celý úterní večer, podstatnou část středy a dnes večer se chystám pokračovat. Jsem spokojený, ale chyby se najdou. Zapálit louč na stěně nebo na zemi je často nadlidský úkol, protože akční tlačítko se neobjeví a člověk kolem objektu musí běhat jako šašek nebo prostě natvrdo použít Igni. Citlivost pohybu a víceméně absence pomalé chůze je další věc, co mě rozčiluje. Dálě mi vadí občasné donačtení objektu nebo postavy těsně před hráčem nebo to, že některým postavám v pozadí při rozhovorech chybí textury, případně doskočí se zpožděním. Hraju to na PC na ultra ve full HD a až na to občasné doskočení objektů jede vše hladce.
    • Absence pomalé chůze - počítám, že hraješ na klávesnici? Protože na gamepadu jde rychlost chůze normálně regulovat analagovou páčkou - tzn, že lze normálně pomalu chodit.
    • Lukyz
      Asi to chce ještě dopilovat, ale já jsem se např. s doskakováním objektů nebo textur za 15h ani jednou nesetkal. A přepínání chůze / běh je tuším na CTRL, sám jsem si to přenastavil na Caps, takže už nevím co tam je defautně.
    • Veskoslav
      Použij znamení, to zapálí taky.
      • jj, však to píšu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
Novější Starší