Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mám pocit,že ta sedmička je jen protože je to česka hra a mohla by bejt super .. ale ty bugy, absence češtiny v české hře a zas ty bugy ...
  • A ten dabing je asi jeden z nejlepších co jsem ve hrách slyšela :) Tam kloubouk dolu :)
    • presne, tim jsem byl vylozene prijemne prekvapenej, hra za par supu a dubing delanej s laskou

      dokonce i hudbu jsem mel po celou hru, coz se mi snad jeste jinde nestalo
  • Ona ta hra špatná fakt není, je trochu nezvyk, jak NPC občas pobíhá, ale zvyknete si na to. A spoustu věcí už opravili v opravách. Jako za mě si hra určitě 7/10 zaslouží. Já jsem spokojená :) Atmosféra v Dexu je fakt mnohem víc, než těch pár chyb.
  • martin.mares.984
    Hraje to nekdo? Stoji to vubec za zkousku? Zatim jsem cetl recenzi v LEVELu a tuhle na Games - podle hodnoceni zadna slava, tak me zajima, jestli s tim ma nekdo lepsi zkusenosti...
  • MickeyMutant
    Tak si to shrňme: Děsné souboje, klišoidní příběh, prkenné dialogy, hysterická AI, zabugované a zmatené questy, chyby technického rázu, ukládání pro kočku. Prostě sedm z deseti.
    • Chim
      Poděkujme zdejšímu debilnímu bodovému systému, kdy hra, která má 6 nebo méně bodů, prakticky neexistuje.
      • Keyz
        To je prostě problém ten, že si to takto udělali recenzemi.
        Kdyby brali celou škálu od začátku, tak to je jinak.

        Jak na*rali 7 a 6 každému h*vnu tak pak ano. 5 nebude nějaká průměrná hra za kterou se jen tak neotočíš ale bude to nehorázné h*no. To není chyba té stupnice ale toho jak se používala.
    • Keyz
      +1 *15*
      Jak málo stačí k 7/10. (Obecně se mi zdá, že na games se dává malá váha do celkového hodnocení u podobných věcí). Zde to navíc neukládalo co jsem četl. To snad není možný....
      • nightborne
        Abych pravdu řek, já bych číselný hodnocení prostě zrušil, a nechal aby názor na hru vyplynul ze samotnýho textu... ta potřeba to celý definovat nějakým číslem na stupnici je strašně otravná - a to hlavně pro samotnýho recenzenta. Někdy hra prostě subjektivně strašně baví, ale objektivně má mouchy, tak se chtě nechtě musí snížit číslo... a někdy naopak - a nalézt mezi tím ten ideální balanc v podstatě nejde, čas od času.
        • Keyz
          Jestli baví a má mouchy, tak se to projeví do výsledku ne? To je přeci jedno.
          Jestli tam bude jen verdikt, je to také jedno když bude stejný. Navíc je absurdní si myslet, že lidi najednou začnou číst celou recenzi. Ta část které sleduje verdikt a číslo to stejně dělat nebude.

          Číslo má velkou výhodu, že na první pohled víš co to asi bude a lze to řadit v databázi. Což hodně lidi používá. Řadí si třeba RPG 7-10 atd. To je dobrý. Pomůže to, se rychle vyznat v záplavě her.

          Jestli jediný argument proti číslu je ten, že to nějaký recenzent to neumí používat: Tak by se to měl naučit. Co je na tom za problém? Napíše recenzi, z toho mu něco vyleze do verdiktu a poté to oznámkuje jako ve škole podle toho jak se hodnotí na daném webu. Nic extra složité (to oznámkování, horší je tu recenzi napsat :) )
          Zde se technickým problémům nedává váha. Nebo dává minimální, tak to je jak to je. Jinde by třeba napsal, že to je někdy nehratelné a poslal by to do pr*ele.
          • nightborne
            Jistě, jenže verdikt a číslo je obhájený v textu recenze, ohánět se pak číslem bez kontextu, což někteří ekšperti rádi dělají, je taky nesmysl.

            A ono to vážně není o "nauč se používat číslo", pro někoho jsou hlavní technický chyby, za který strhává hodně, jiný je kvůli příběhu odpustí a oba by se měli strefit do hodnocení na stejný stupnici? Společná stupnice, jiný měření, abych tak řekl, a recenze je prostě subjektivní textovej útvar, dycky byla, dycky bude - takže to pak celý svázat do jednoho čísla je prostě... nicneříkající. Ale toť jen můj názor =).
            • nightborne
              Hele ono samozřejmě, pokud tam ta technická chyba bude tak zásadní, že znemožní hru nějak smysluplně hrát, pak je samozřejmě nesmysl, aby ji kdokoliv odpouštěl... ale u menších, hru neničících věcí, může každýmu vadit něco jinýho, něco jinýho může naopak oceňovat a mít tak u hry rozstřel třeba plus mínus dvou tří bodů v hodnocení není problém.

              A souhlasím s tebou, že verdikt, hodnocení a pak samotnej text recenze je jeden útvar, a takhle jakž takž funguje, protože si ve stati to číslo obhájíš, že ano... spíš mě prostě daleko víc přiváděj do varu lidi, kteří jak tunelem vidí jenom číslo a hned začnou remcat, aniž by se obtěžovali si to přečíst, aby věděli, PROČ zrovna takový číslo...
            • Keyz
              Zcela určitě by se oba měli blížit hodnocení u věcí které nejsou subjektivní jako třeba ta technická stránka a chyby (neřeším styl grafiky). Přeci není možné říci, že panu x nevadí tolik chyby i když jsou zásadní a proto to má pro něj minimální váhu a tak to také bude doporučovat lidem. Kdežto pan y, to zase vidí opačně...Přes něco prostě nejde vlak jak se říká.

              Recenze pro mě nestojí jen tak, ale má radit lidem a jak jím chceš dobře radit když nemáš shodu na ničem. To by poté bylo OK, doporučovat zcela nehratelnou hru. To je špatná rada.

              Navíc to nesvazuješ do čísla. Kdyby ano, nemáš text a verdikt ale jen číslo. Napíšeš text zavoláš Jáchyma a on to hodí to stroje, následně vypadne číslo a to tam bude :) Nic jiného. Jen číslem ohodnotíš vlastní text který reprezentuje hru a radí lidem. To je celé. Jako ve škole a v práci. Tam se také liší hodnocení, ale ne tak zásadně aby proto rušili známky a ne tak zásadně aby nebyla možná debata, protože by každý na to měl jiný názor již od základu.
              Poté by vlastně nebylo možné se ani soudit, protože by bylo možné aby někdo zcela ignoroval určitý důkaz a jiný zase ne.... (což se stejně děje u některý de*ilů a pak to opravuje další soud)

              Jinde se klidně odlišují to je fuk. Ale když neumí autor přiřadit blbou známku na základě toho co napsal, tak to nemá dělat (což neříkám, že je tento případ). Něco jako učitelka nemá učit, když si neví rad s tím, jak oznámkovat žáka na základě jeho výkonu v subjektivní výtvarné výchově.
        • PreidaQ
          On to není úplně špatný nápad. Jenomže jsou spousty her, které mě ve skutečnosti nezajímají a číst recenzi každé z nich by byla ztráta času. Přesto jsem ale vždy orientačně zvědavý, jestli ty hry dopadly dobře nebo špatně. Pro mě číselné hodnocení smysl má, ale muselo by se dobře používat.
          • nightborne
            Jako jo, v případě, kterej popisuješ, určitě. Akorát ono někdy si vybrat číslo, který udělit, je fakt na hlavu - hra má chvíle, který tě fakt bavěj, chvíle, který tě vytáčej, nebo objektivně víš, že je udělaná dobře, jenom se prostě nedokážeš přinutit, aby tě bavila - a pak babo raď s hodnocením. Navíc ať už dáš kolik chceš, stejně tím někoho vytočíš... je to hrozně nevděčný, definovat hru číslem =).
      • PreidaQ
        Tak hodnocení je tu obecně devalvováno již dlouho, člověk si většinou může hned odečíst 1-2 body.

        Hlavně je zábvné, jak lidé nadávají, že jsou dnes hry dnes horší a horší, ale přitom hodnocení evidentně jasně říkají, že prožíváme zlatý věk.
    • ja bych souhlasil s nedotazenyma soubojema = slabsi ai, ale to podle me celekm vyvazuje fakt, ze vetsina situaci se da resit ruznymi zpusoby, z cehoz boj je jen univerzalni a nejnudnejsi zpusob

      s questy jsem zadnej problem nemel, pritom jsem to dohral dvakrat a zkusil jsem postupovat podruhy jinak

      ukladani kritizuje, protoze si pan loukota diky tomu nemuze pohodlne vyzkouset vsechny vystupy rozhovoru
      (to je asi jako si stezovat u staryho alien vs predator, ze tam kvuli ukladani jen po splneni urovne je napeti ze smrti)

      problem technickyho razu jsem mel jedinej s ukladanim pozic, ten uz je opatchovan

      jedinej vetsi glitch je s prvnim pouzitim vytahu v basi korporace (tam doporucuju nic nevymejslet a sjet vklidu az dolu *5* )
    • PreidaQ
      Tak hra tady byla dost protěžována, autor může být dobrý kamarád, přece nepřiznáme, že ta hra je nakonec špatná.
      • nightborne
        V Levelu má hodnocení horší =). Co recenzent, to názor, na tom přece není nic špatnýho =).
        • Keyz
          Možná tam hráli (v LEVLU) nějakou první verzi...Hra má dost patchů.
          Také by se hodilo u PC psát jakou verzi hrají...
          • filias
            V Levelu si nestěžovali jen na přehnanou zabugovanost, ale i na celkovou nezábavnost co patche neopraví.
            • tak to je na me asi moc slozitej jinotaj, vilema v redakci nemaj a vavra nepise recenze, ale jenom sloupky, ne?
            • Asharak
              Strašný lesů pán Koubek, taky nevím kdo co to je :)
            • a kdo to tam recenzoval?
    • Mart9
      Přece česká hra nedostane podrůměrnou šestku nebo něco horšího. Sedmička neurazí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit