Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • grafická nádhera až skvost. Vypadá to, že za opravdu pěknou grafiku musíme jít na konzoli od Sony. Stačí si vzpomenout na Infamous či Order. Opravdu poslední hezká hra na PC 3 bylo Crysis 3. Od té doby nic. Žádné exluzivity v AAA grafice, prostě nic.. Hraji Zaklínače 3 na PC, na max+ sweetFX, který řeší ty kýčovité barvy a na zadek jsem si z toho nesedl, tohle vypadá úplně někde jinde...
    • Ristoro
      Máš u mě bod. Porovnávat koridorovku s obrovským RPGčkem, to chce kus pořádné de*ility.
    • Teda, mně napadá Far Cry 4 a Dying Light. Tam jsem nemohl zavřít pusu.
    • del0
      "Vypadá to, že za opravdu pěknou grafiku musíme jít na konzoli od Sony."

      A proto GTA5 a Zaklínač 3 vypadá líp na PC. *15*
      • marosho
        Ale GTA5 a Zaklínač 3 na PC nevypadá líp než Uncharted 4. Dobře zůstaneme u her, které už můžeme hrát.... Takže The Order? :-) .
        • del0
          Pokud to chceš zkoušet touhle cestou, tak 10 let stará hra Myst 4 vypadá líp, než The Order. *15* Hlavně nezkoušej vymýšlet kategorie, aby to bylo fér. *15*
      • Gta5,je hezci na pc,protoze to byla posledni platforma na dokonceni,zaklinac3 je hezci na pc,zalezi na sestave,jinak at pristi dil je jen na pc,me to nezaujalo.Dam jeste sanci fallautu,jiinak s openworl koncim,uz jen kvuli tem stupidnim ukolum.
    • Veskoslav
      Další inkognito účet klikacího Sony fanouška. Naskriptovaná koridorová hra vždycky bude budit wau efekt, ale to je dáno stylem hry. Není nic snazšího naprogramovat pár metrů dohledu atd. a tam narvat všechen výkon. To není nic překvapivého a vývojáři to znají už několik let. Srovnání s Open World hrou, kde máš dosah i několik set metrů je naprosto mimo. Skriptovaná koridorová hra prostě bude vypadat dobře, protože nemusíš programovat X desítek dalších věcí a dohled postavy je minimální.

      A raději bych ocenil AI, která nebude mít inteligenci sádrového trpaslíka. Pokud by tam strčili AI z LoU, tak to bude jenom koridorová střelnice pro gamepad.

      P.S: A že jsi neviděl hry? Prosím tě....Metro Redux, Ori, Zaklínač 3 ve 4k, Star Citizen, Elite atd. Konzole s mobilním procesorem a grafikou na úrovni 7850 se nemůže rovnat pc. A myslím, že ani Sony nechtělo. PS4 není dělo jako byla PS3 při představení. Tomu také odpovídá cena. Ale kecy o tom, že na PS4 je nejhezčí grafika a graficky povedené hry, to opravdu napíše jenom Sony inkognito fanboy. Podle mě má na PS4 hezčí grafiku The Order 1886, Bloodborne (včera jsem chvilku hrál a vypadá to skvěle) či Infamous. Tady mi to přijde o něco horší než výše zmíněné hry. Navíc stejně bude očekávaný downgrade grafiky.
      • A open worl je co?Taky koridor,akorad tady je delas postupne a v open worl ti je rozmisti na mapicku no.Ja zas nemam rad open worl,protoze ukoli stupidni,vse se opakujci,kecat o oblbostech,jak v zk3,zbytecne natahovani hry,jako od prvniho ukolu jet nejdal na mape k druhemu ukolu,nekolikrat se vracet na stejne misto jako v zk3 s morovou pannou.Zadnej zazitek s bossi,zvanit o nesmyslech,co me nezajmaj,a k pribehu to nema hlavu ani patu.V 16 lv v zk3 jsem to vypnul,a uz nezapnul,odvadeli me od hlavniho ukolu,a nemuzu delat to co pam primarne za cil,byt to veskutecnosti,tak ta zaklinacka je davno dead.
      • del0
        Star Citizen dostává neustálý upgrade (spolu s updatem CryEnginu), zatímco u konzolových her je to obráceně. *15* Myslím, že až U4 vyjde, tak se ještě hodně nasmějem.

        Jinak bych řekl, že už teď je to downgrade oproti tomu prvnímu traileru. I když u Uncharted je těžký hodnotit. Člověk neví, co je skutečně ze hry a co je cutscéna. *7*
    • morokura
      Nemůžeš porovnávat open-world RPG se stovkami NPC, dynamickým systémem počasí, plynulým přecházení mezi interiéry a exteriéry a obrovským dohledem s koridorovkou, kde je všechno předpřipravený a nasvícený na relativně malým prostoru.

      Podle mě vypadá třetí Witcher naprosto bohovsky a je to bezkonkurenčně nejhezčí open-world hra.
      • marosho
        Proč by nemohl? Takže když budeme chtít porovnávat grafiku, tak si budem dělat kategorie, aby to bylo fér? :-) . At se to líbí nebo ne, tak vynikající Witcher, je hold graficky mnohem slabší než třeba Order.
        • del0
          Sure. Potom má jakýkoliv interaktivní film nejlepší grafiku na světě. *15*
          • A co teprve statický render a čumění na něj nazveme gameplayem k tomu to bude nutně multiplatformní a dokonce to pojede ve webrowseru, k tomu všude naprosto stejně rychlostí jeden snímek za život.
      • nightborne
        O tom se, myslím, ani nedá moc debatovat =). Ale nepochybuju, že to někdo zkusí =).
  • Bohužel to ukázané demo vypadá jak z Uncharted 2. Tady se vaří z vody. *7*
    • Ale no tak, přeci jenom zničitelnost prostředí a interakce (prohození žebrovím) jsou o třídu výše. Jde vidět, že ND zúročil práce na TLoU.
      • já se moc v grafice nevyznám, neber mě vážně
        • Aby někdo reagoval pod mým nickem, to jsem ještě nezažil. *10*
  • Drakersss
    Ano v The Last of Us nebyla zrovna Ai na velké úrovni ale to je odůvodněno hlavně faktem že na Ps3 si při takové grafice jednoduše nemohl udělat pořádnou Ai. Vývojáři zmínili že s Ps4 mají více otevřené dveře a chtějí na Ai zapracovat tak uvidíme jak se jim to povede :) *3* Reakce na Morokura. Omlouvám se
    • Otázka: proč by dělali lepší AI když by to dalo víc práce a lidi by si na fórech stěžovali že AI podvádí, protože už není tupá jako tágo?
      • Drakersss
        Tak v tomhle případě ať si lidi nestěžují že je tupá ne ? Tak ať si lidi rozmyslí co vlastně chtějí :) já si nikdy stěžovat na dobrou Ai nebudu mám rád výzvu :)
  • Drakersss
    Tady je to malé pokračování jak bylo zmíněno :) http://i.imgur.com/ujCKdr3.gif na hru se už pořádně těším :)
  • morokura
    Na hry od Naughty Dog se nádherně dívá. The Last of Us byla jediná hra, u který jsem od začátku do konce sledoval walkthrough na youtube, protože nevlastnim konzole a náramně jsem se bavil.

    Ale ještě víc než nádherná grafika bije do očí ta stupidní AI. Protivník se kryje stylem, že vteřinu čeká za sloupem a pak od něj odskočí 2 metry do prostoru aby ho mohl hráč bezproblému trefit (gamepad), nebo běží yolo stylem proti hráčí a pak se schová 2 metry před něj za dřevěnej stoleček. To je trend všech koridorovek, nastolenej hlavně CoDem a zájem o inovaci nulovej. Kdy už konečně vyjde hra, kde se protivníci budou chytře přesouvat, spolupracovat, dokážou obejít hráče, nebo se chytře krýt? Těch 10 let od prvního F.E.A.R.u je sakra dlouhá doba. Grafika se posunula neuvěřitelně, ale vypadá to, že pořád budeme hrát hry s fenomenální grafikou, ale se stupidnější AI než před 10 rokama.
  • bude to mrda jako vždy!:-))grafika nemusí podle někoho top.hlavně záleží, jak hra zaujme a je provedená.já si z toho na zadek nesednu, ale já už sedim od roku 2009:-)
    • njn duchodce co nemá co dělat :D
  • Celá serie byla vynikající (nehrál jsem pouze Golden Abyss), takže nečekám, že by poslední díl byl kdovíjak horší oproti třem předchozím. Už se dost těším, bude to pecka... *14*
  • No ty vole no to bude nonstop aktion bomb todle to bléééééé *1*
  • ucho
    vypadá to parádně. kéž by se takových her dělalo víc.
    • del0
      Já bych řekl, že těchto (ne)her se začíná dělat celkem dost.
    • Skriptovaný koridor? Takových her je mraky.
    • to teda....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit