Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak to delaji??? *8*
    Tak pokud mam soudit podle videoukazky, je to celkem zrejme. Je tam dobre patrna vyvazenost vseho, co ten dojem uveritelnosti vytvari. Zkratka profesionalni prace vsech slozek vyvoje vytvari profesionalne vypadajici produkt.
    Vsimnete si. Pohyb postav je kontinualni, animace realtime reaguji na interakce, nevidite zadne zaseky, natoz klouzani. Fyzika vypada verohodne. Predmety maji odpovidajici vahu, tomu odpovidaji reakce na kolize. Grafika vypada dobre jak na blizkou, tak na velkou vzdalenost, zadne preskakovani lodu, nasviceni decentni ale prirozene.
    Nevidim v tom zadne zazraky, je to zkratka dobre profesionalne odvedena prace.
    Spousta her trpi prave tou nevyvazenosti.
    Jako odstrasujici priklad muzu bohuzel uvest i ceskou Bohemia Interactive. Takova Arma3. Celkem poctive udelane modely i textury, v novem engine i slusne nasviceni, rendering a particle efekty. Co je to ale platny, kdy teren v dalce vypada hnusne, blikajici lody a stiny delaji nehezky vizualni koncert a o fyzice objektu, kolizich, interakcich, radeji nepsat. Pohyb postav to je primo namet na komedii. Dayz je na tom jeste hure, tak jsem fakt zvedav jak to posune dal slibovany novy engine. Ted se asi na nedostatek penez vymlouvat nemuzou. Bohuzel zustane asi problem v nedostatku profesionalu. *7*
    • fyzika nevypada verohodne, Ked po tebe bude strielat niekto z takého gulometu tak ta rozhodne dreveny stol neochrani. Nehovoriac o tej scene kde by malo byt to auto s gulometom na pravo a rozstrielat hrdinu na kasu zozadu, ale ono sa cuduj sa svete objavi o 20 metrov v predu. Ale chapem ze pre nemysliace stado to vyzera super a ako film by to urcite dostalo minimalne 60%
      • del0
        Schovávání se za dřevem před kulkama jakýchkoliv ráží je typické pro blockbustery. *15*
    • Až bude BI nabírat, tak tě mezi prvními profesionály rádi uvidí.
      • Nejsem z branze. *3*
        Ja BI nechci peskovat, je to obecny problem, ostatne i u nas. Sehnat profika, ktery odvadi praci poctive a na urovni je strasne tezke. Vyhodou je, kdyz mu muzes nabidnout slusny plat, jenomze stejne je to hledani v kupce sena. Na pozice se hlasi tuny zajemcu, absolutni vetsina je uplne k nicemu a kdyz prijmes nekoho kdo vypada slibne, cas ukaze opak.
        • A co že to děláš?
          • A jako proc bych se ti mel sverovat? *5*
            Nebo to chces jako argumentaci ze tomu vubec nemuzu rozumet? Ja to hodnotim jako uzivatel. Taky pisu do for o autech a pritom jsem nikdy zadne nenavrhl, natoz vyrobil. Ale kdyz si sednu za volant, poznam jestli je to smejd a nebo kvalita.
            • No mohli jsme se něco poučit o té krásné filosofii s profesionalizací. Fakt se nechceš svěřit?
    • jako jo, grafika je hezká, ale jak píšeš, žádný zázrak, sráží to hlavně ty lowres textury, neni to ten typ grafiky, co tě donutí u obrázku byť jen na setinu vteřiny zapřemýšlet "je to ze hry, nebo je to fotka?"
      • Ronox
        No u tohohle bych možná chvilku přemýšlel http://im.tiscali.cz/games/2015/06/18/475754-uncharted-4-a-thief-s-end-1280x720.jpg
        • C-BEAM
          ještě tomu cosi chybí ale už jsme fakt na skok k fotorealistickým ksichtem ve hrách, dávám tomu tak 5 let. Před nějakými 8-9 lety kdyby nějaký grafik udělal obrázek / render na této úrovni tak by se mu všichni z branže uctivě klaněli, teď se to renderuje realtime na konzoli s poměrně nízkým výkonem. Vývoj postupuje skutečně rychle a to je dobře.
        • ani ne, furt v tom hned vidim uncanny valley, xichty jsou holt těžký
          • Za sebe reknu, ze ksichty moc neresim. Klidne si vystacim i s modely na urovni GTA5, coz neni zrovna buhvico, dulezitejsi je pohyb, interakce a fyzika. To je porad na dost chabe urovni. K cemu realisticky ksicht, kdyz vsechno ostatni kolem vyrazne pokulhava. Jenom to zvyraznuje tu nevyvazenost.
    • Paulcz
      srovnáváš Potěmkinovu vesnici s hrou která má otevřený svět (Arma) a to je blbost
      • Porovnej si treba GTA5 a Arma3. Pak mozna pochopis jak jsem to myslel. Arma ma navrch v kvalite modelu a textur. Vsechno ostatni ji ale srazi dolu.
        • Ty jsi dobrý dýchající vtip, zkus si něco zjistit o tom jaké jsou limity synchronizace v GTA, jak funguje aktuálně simulace fyziky a na které straně se provadí, jak se zpětně ověřuje a proč je to v multiplayeru takový synchronizační chaos plný záseků a bugů...
        • Paulcz
          Moc to nechápu, nejde srovnávat hry v úplně jiných kategoriích. V GTA V a v Uncharted se třeba nepočítá skoro žádná AI a v Armě na rozdíl od GTA nemizí objekty, nevím teda jak u pětky ale ve IV se stačilo otočit a scéna vypadala úplně jinak než předtím.
      • Myslis ze nastaveni fyziky, interakce, nasviceni a animace nejak souvisi s temi rozdily?
        Ale to se mylis chlape.
        Jiste, jenom blazen by v otevrenem svete ocekaval wow efekty jako ze nakladak prorazi zed, spadne leseni, kulky rozbijeji dlazdice a nevim co jeste. To jsou naskriptovane efekty. O tech jsem vubec nepsal. Psal jsem o fungovani zakladnich prvku, ktere funguji i v naskriptovanem linearnim tunelu na stejnem principu jako v otevrenem svete. *3*
        • Paulcz
          U fyziky to je vidět asi nejvíc, tady to je prostě všechno naskriptovaný a těch opravdu interaktivních objektů je jen pár, i když v rámci evoluce jich je více než v předchozích hrách. Je to uzavřená scéna na které interaguje pár desítek objektů, nic víc. A třeba lidi z Bohemky říkali, že není problém udělat detailní fyziku, akorát to na ničem nepoběží. Zkus si zjistit jak funguje herní smyčka a kolik času je na výpočet fyziky apod. a jak roste složitost scény pokud objekty mohou interagovat, pak ta náročnost roste exponenciálně. LOD a doskakování objektů je taky ošizený, scéna je prostě postavená tak, aby nic nedoskakovalo, což u hry kde může nastat milion různých situací není možné. Co se týče animací tak máš pravdu to Bohemka moc neumí. Nasvícení těžko říct, nijak se to neliší od ostatních her, dominují pastelové barvy.. a rendering ? Lowpoly objekty a textury s nízkým rozlišením, nevidím v tom žádný zázrak. Akorát to je prostě všechno postavené tak, že to vypadá dobře. V žádném případě to neznamená, že je ten engine nějaká bomba.
  • Miluju ten klasický "Unchartedovský" styl humoru, kdy se Sully s Nathanem pošťuchují i v těch nejvypjatějších momentech. Tohle bude day 1 koupě.
    • To je hodně trapné až komické.
    • to je prave az trapny, jednou a okem ridi a zbytkem tela je natocenej a mluvi se spolujezdcem, tim padem napeti nula

      takhle jezdi mladasove s mokrym inkoustem na ridicaku, co si mysli, ze jim patri silnice
  • No ja teda nevim ale me Tomb Rider pripada rozhodne hezci.Tak trosku mam pocit ze je tady trosku vic oblibenej PS4......
    • marosho
      A co to má společného s oblíbenost té či oné konzole? TR vyjde na všechny platformy.
  • Asi zde budu veřejné lynčován,ale uncharted mi nikdy nepadl moc do oka. Vždy to pro mě byla víceméně kopie Lary Croft,ani z grafiky jsem si nikdy na zadek nesedl... Upřímně ,nevím co je pro všechny na hře tak neodolatelného . Dohrál jsem jedničku a dvojku,ke třetímu dílů jsem se už nedostal. V každým případě mně stále i u tohoto dílu bijí do očí animace především pak skoky hlavní postavy,které se takřka nezměnily a dle mého názoru vypadají dost nerealisticky. Bylo by fajn,kdyby se na tom více zapracovalo. Uncharted 4 mi jistě projde také pod rukama a jsem velmi zvědav jestli už konečně na hru změním názor. Peace.
    • Ristoro
      Víceméně souhlas s tou kopií a grafikou. Pro konzolisty to možná pěkně vypadá, pro ty co nikdy nehráli na PC, ale myslím, že konzolová exkluzivka nás graficky nikdy neposadí na zadek. Z technického hlediska to prostě nejde.
      • marosho
        Promiň, ale tohle jsou jen silné řeči PC hráčů. Ta grafika je nádherná i na PC poměry. Jasně, že PC se silným HW dokáže mnohem víc, ale já se ptám, kde je to víc? Jsou to jen plané řeči, ale PC vždy jen čeká na port z konzole a i když hra pak na PC vypadá lépe, tak díky tomu, že byla původně slabá s tím ani PC nic extra neudělá. Musel by přijít někdo, kdo udělá hru jen čistě na PC. Pak by jste mohli napsat, ano tohle je o třídu lepší než Uncharted... Ale takovou hru nikdo jen na PC neudělá.
    • ano, animace skoku vypada realne, realne jako by z oka paralympiade vypadla
  • Hnisavec
    Po slabej trojke som už sérii vobec neveril, ale táto hrateľná ukážka srší nádhernou hratelnosťou a čírou zábavou ako bola dvojka, takže opäť absolútny tešinger. U žiadnej inej hry z E3 som nemal taký nutkavý pocit si ju hneď zahrať ako u Uncha....a to nie som nejaký fanda série. Dúfam, že budúcu E3 tu máme Last of Us 2, pre mňa asi najlepšia hra dekády ako fanúšika zombie.
    • ...nuž keď je pre teba organizmus napadnutý parazitom zombie, tak ti ako fanúšikovi odporúčam si zaobstarať pásomnicu - budeš sa milovať. A tá radosť, keď ti vyjde prvý článok prekoná určite aj tvoje zážitky z pisania na games...
  • oktavius66
    Moc se na to těším a zároveň jsem velmi smutný, že jde o poslední díl s Nathanem. Naughty Dog sice neřeklo, že ukončí tuto značku, ale jak to bude fungovat bez Nathana mě zajímá, kam se to bude ubírat dále. Napadá mě maximálně, že by měl syna s Elenou (s tou blondýnkou). Stejně po této hře bude The Last of Us 2, takže mají opět čas na přemýšlení. Já teda doufám, že tuto značku neukončí. Je to jeden z pilířů, co drží Playstation.
    • Psychotic
      Musím říct, že já jsem naopak rád, že Nathan končí. Protože co nesnáším absolutně nejvíc - v TV, filmech i hrách - je, když dojí značku tak dlouho, dokud prodává. A nemají koule na to udělat cokoli překvapivého, jakoukoli změnu.

      Jsem rád, že skončil příběh Colea McGratha, jsem rád. že skončil příběh Johna Sheparda a budu rád, že skončí příběh Nathana Drakea. Vždy je lepší odejít jako hvězda, na kterou se bude vzpomínat, než když už tě mají všichni dost.
  • Ten kdoto hraje má tu hru v malíku, ví přesně kde co je, co má dělat a kam může jet...

    Ale jinak to vypadá dobře, i grafika parádní..až je mi líto že to neni na PC.. *9*
  • pokud hráč nebude umět přesně tuhle sekvenci správně projet, kde zatočit a tak, tak to vůbec nebude takhle filmový, naopak to bude dobrá groteska :D
    • to se nemusíš bat, všechny cesty vedou z bodu A do bodu B, to je ten progresivni nexgten level design, nezabloudíš ani když se o to snazis
    • oktavius66
      Vývojáři o této sekvenci řekli, že je jedno kudy se vydáš. Je to tvá volba jakou uličkou pojedeš. Cílem je prostě jet vpřed.
  • ...takže asi tak...normálni hráči sa tešia, že si užijú skvelú zábavu a pár master race jedincov sa sem prišlo povinne vybliť...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit