Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ok.diky.
  • Ahoj.kdyz si koupi hru ted.tak ty updaty co vychazi jsou zdarma nebo se musi dokupovat?a je lepsi koupit steamovou verzi nebo krabicovku?diky.
    • Mart9
      Jsou zdarma. Hru mám koupenou asi měsíc, a když vyšel update, steam se mě zeptal, jestli chci hrát hru nebo stáhnout update.
  • ringmancz
    "dokazuje jak jsou Codemasters oddaní pravidelnému vydávání bezplatného a velkého obsahu v rámci Early Access programu" tak to je snad automatický, ne, když si to zaplatím
  • Má to cenu kupovat, když bych to hrál na gamepadu?
    • podle toho co slychavam od lidi co gamepad pouzivaj naprosto v pohode a zajizdej i docela dobry casy :-) ale s volantem je samozrejme zazitek maximalni . jedna z nejzabavnejsich her na volantu pro me :-)
      • díky :)
    • Mart9
      Já to hraju na šipkách a užívám si to neuvěřitelně.
      • Asi jsem tady jeden z mála, ale já jsem měl rád i GRID 2, hlavně protože to byla závodní hra, která se mi skvěle ovládala na šipkách, takže docela chápu tvoje nadšení. Časem jsem si koupil gamepady (verze pro xbox 360 a pak i xbox one) a hlavní výhodu vidím v dávkování plynu a brzdy. Precizní zatáčení se ani s gamepadem moc nekoná, rally ještě v pohodě, ale v F1 už je to znát.
      • A hraješ i multiplayer? ...jsi se šipkama konkurenceschopný? Třeba u F1 jsem hrál dobře na gamepadu, ale rally už jsem dlouho nehrál, tak nemám představu...
        • Mart9
          Vůbec multiplayer nehraju, takže ti bohužel moc nepomůžu. V singlu občas vyhraju RZ, jinak se umisťuju do 2-3 místa celkově.

          Myslím, že bych asi moc konkurenceschopný nebyl, především ale nijak neladím to auto, je tam strašně možností a já jim nerozumim, tak to radši nešteluju, i když správné nastavení podle etap by možná časy zlepšilo.
          • ok díky
  • Ta hra je famózní (i když v ní strašně lamím), pro Rally fanoušky je to nutnost. Coddies tenhle titul dělají opravdu oddaně a je vidět, že i s láskou. Aktualizace jsou pravidelné. Před vydáním "Dirt Rally" navíc vydali aktualizaci pro Dirt 3, která odstraňuje GFWL DRM a přidala všechny DLC.

    Kdo chce vidět jak se to hraje, doporučuju Broburgu https://www.youtube.com/watch?v=nJWwKx7DFEg - nahrává celý svůj volant, páku a pedály spolu s hrou - parádní podívaná.
    • Hanzales
      Přesně :) Já jsem taky nadšený a s tímhle updatem zase o kus víc. Ty Finské RZky jsou fakt rychlé a zabijácké. Taky konečně pěkné video toho, jak by se to mohlo ideálně správně hrát, jen to chce mít dobře polazený volant, ideálně s co nejméně friction, protože stejně jako v reálu je třeba ohánět se tím volantem fakt rychle.
      Možná to není jako RBR, ale když se to jede na plné gule, zaměstná to člověka dost podobně.
      Myslím, že je to udělané parádně. Líbí se mi, že když mám nohu na spojce, znamená to crash, je třeba mít nohu na brzdě a spojku s ní mačkat jen při řazení a plynem / brzdou neustále balancovat. Akorát mně do teď nenapadlo dát si tu ručku na páčku pod volantem, když řadím tím hčkem, ale ono to jde i do těch hairpins bez ručky ;o) Každopádně jako fanoušek Rally jsem za tenhle počin neskutečně rád. S volantem a Rally pozitivní diagnózou je to fakt povinnost.
  • Mart9
    Odehráno 27 hodin a stále jsem se v šampionátu nedostal z kategorie 60s. A pořád mě to s tím jedním autem baví. Je to prostě famózní hra.
    • lama no.. ;) 60tky maji kolik aut? 2? to mas kolik vydelat 60k ? No v klidu, ono se to pak rozjede.. az budes jezdit vyssi ligu budes mit vic penez.. ;)
      • Mart9
        Mam přes 1,5 milionu...
    • Ghost47
      Postupuje se jen na vyšší obtížnosti, kategorie aut je čistě o tom, na co máš peníze.
      • Mart9
        V 60s jsem právě ve třídě Master, kde je 12 rychlostních zkoušek. Mam přes milion a půl, mohl bych si koupit auta a jezdit jiné kategorie, ale já si to užívám takhle, chci jít postupně.

        A přechod na jiné auto taky bude pěkně těžký, jsem včera právě po aktualizaci zkoušel to Finsko s Focusem a nebyl jsem schopný to auto ovládat. Zatím jezdím s Mini Cooperem :)
      • Platí obě dvě varianty. Já se dostal na obtížnost "Elite", která je 4/5. AI je lepší a rychlostních zkoušek je 10/12. Čím lépe jezdíš, tím máš více peněz. Záleží taky, jak drazí jsou mechanici, avšak platí, že s vysokou cenou roste jejich uplatnění. V každé kategorii jsem jezdil alespoň jednou. Ovšem na postup v obtížnosti se mi jezdilo fajn jen v určité kategorii - např. s M3 nebo Imprezou. Postoupit na Master je už oříšek. Elite jsem splnil v rally a rallycrossu - v závodech do vrchu se mi zatím moc nedařilo. Aby se postoupilo o úroveň výš, musíš být alespoň třetí po celém šampionátu. Jinak Finsko je dobrá volba. Oblíbil jsem si hlavně Německo a Monte Carlo, které mám dost natrénované. U Walesu a hlavně Řecka se musím hodně snažit abych dojel na dobrém místě :)
  • Ta nová finská trať není nic jiného, než legendární fisnká RZ Ouninpohja, která se dá jet buď v celku, nebo rozsekaná na menší části...
    Codies musím pochválit, toto je jednoznačně nejlepší "Colin" a určitě mě to baví víc než RBR, přestože fyzika v Dirtu má velké rezervy...
    Co mě ale pořád štve je design hlavního menu (přílišná konzolovitost), spolujezdec, podle kterého se nedá jet a taky špatné zvuky u některých aut (např. Peugeot 405 a nebo i Impreza WRC 2001)
    • tak třeba to ještě opravý jestli to je ještě beta

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit