Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad konecne udelaji hru, kde gro bude zeleznicni stavitelstvi a provoz (tzn. simulace do urovne vyhybek, navestidel a zhlavi), ne jen ekonomika a vlaky budou jezdit jen stylisovane po jednokolejce tam a zpet.
    Neco takoveho tusim od TTDx nebylo.
    Ekonomicky model by sel klidne vypustit, nebo dat obtiznost "Ceske drahy" - tzn. s dotacemi :)
  • Programator : nemyslím si, že tvůrci nedokázali hru vytvořit "zábavně". To, že hra nemá intuitivní ovládání svědčí o tom, že některé mechanismy není možné nastavit automaticky, ale ručně. Vlastním train fever od jeho zrodu a řada updatů hru dosadila mezi nejlepší simulátory jako TTD.
    Můj názor.
    Na Transport Fever se velmi těším. Držím palce tvůrcům, protože je na jejich práci vidět, že jsou velkými fanoušky inspirovaných staršímy "tycoony".
  • Urban Games vyrobili Train fever ve 4 lidech.
    Na transport fever maji 9 lidi.
    Maji sikovny progamatory, bohuzel nemaji zadneho game designera nebo UI/UX/quality cloveka. V patchich domr***i hru tak ze se prakticky neda hrat. Jedina moznost je pustit si fanouskovske mody.

    Veci jako ekonomicky model, ovladani, pohodli pri hrani, ... ne. Pokud chcete neco postavit hra rekne Error a konec. Proc to nejde na to si prijd sam. Takova vec jako zvetseni nadrazi je porod. Pul hodiny zbasileho klikani vcetne bourani prilehle ctvrte a srovnani blizkeho kopce se zemi. Brrr. Tihle lide umi navrhovat programy na generovani terenu ale ne zabavne hry.
  • Já si myslím, že pokud vezmou původní TTD, které předělají ho do 3D, vydají ho za rozumnou cenu, tak hra by mohla být úspěch. Pokud férově přiznají, že chtěli přenést stařičký TTD do 3D, tak jim nemůže říct nikdo ani popel. Je otázka, zda hra nebude pokažena snahou vývojářů udělat něco “nového“, přestože to bude ke škodě hry samotné.
    • Chim
      Proč do 3D? *8*
    • 3D pokusu tu bylo neurekom ... a neprekvapive to nefunguje. Je to neprehledny a hnusny. Plati pro naprosto vsechny podobny hry. Viz treba genialni JA2 vs pozdejsi 3D hruzy.

      V tomhle pripade se da naprosto neomylne ocekavat naprosto nepouzitelny system budovani tras ve 3D.
      • Ano, jde jen o to udělat líbivější 2D s uživatelsky přívětivým systémem budování. Třeba Locomotion byl uživatelsky úžasný na stavění, ale chyběly mu tam nějaké možnosti postavit rychle delší úsek. Klikání přes celou mapu je dost únavné. Pak správa vozidel, byla fakt šílená. V OpenTTD, můžu stavět myší, ale zatáčení je příšerné (hledat furt ty správné koleje, trefit se na správnou stranu čtverečku) a vypadá hnusně jak se ty vlaky lámou. Chce to něco mezi. Nesnáším, když je mapa jen placka, kde jezdí vlaky rovně a doleva. Takový JBSS Bahn, to je možnostmi král, ale uživatelsky značně nepřizpůsobivý a chybí mu zas nějaký terén.
        • Tak openTTD je defakto reimplementace TTD, s tim, ze tam sou nejaky vylepseni, ale je to porad tataz hra. To ovladani je poplatny dobe vzniku hry. Jenze par 3D pokusu sem zkousel i osobne, a vzdycky to bylo jeste mnohem horsi. Bud to neumelo splnit naprosto trivialni pozadavky (jako ze kdyz privedu trat kolmo ke kopci, tak chci asi tunel ...) pripadne to zas bylo vychytraly az prilis, takze defakto neslo nijak ric "tuhle chci kua nasep, a most, pod kterym povede krizeni trate". Naprosto bezne se pak stavalo, ze kdyz si po par hodinach vystavby tratovych useku chtel ty trate propojit, tak si zjistil, ze to proste nejde a nejde ... treba proto, ze nekdo rozhod, ze nejkratsi usek trate kterej muzes postavit je 100m, a ty potrebujes 80.

          K tomu pripocti casto naprosto uchylny ovladani - chces postavit trat se dvema obloukama? No tak to zapomen, musis to delat po castech ... a ve finale zjistis, ze to muzes cely zbourat, protoze ti nevyjde polomer.
          • janzeleny
            Jj, také jsem zkoušel na vlastní kůži udělat něco lepšího (říkám tomu projektu Logistics). Ono je problém najít hranici mezi příliš "ručním" stavěním a kdy už zase hra přemýšlí za hráče. Klikání s každým dílkem mám rád asi jako dvakrát kliknout na les a na pilu a nechat hru najít ideální křivku. Nakonec jsem se dobral k nějakému kompromisu, kde hra "hloupě" spojí dva body libovolným počtem rovinek, jednou zatáčkou a libovolným počtem rovinek za ní. Funguje to trošku jako kreslení a celkem vpohodě.

            Dělat víc oblouků při jednom tažení myškou je za mě už moc automatika. Když máš ale čtverečky jako u starýho TTD (/OTTD), tak aspoň vidíš hned, jestli Ti tam oblouk vyjde nebo ne.

            Kdybyste měli někdo cestu na GameAccess 2016, bude tam o tom i přednáška.
    • Raději OpenTTD. Ty dlouhé vlaky by mi chyběly.
    • A pěkně i s multiplayerem, když to nebyl problém v roce 94, zvládnou to jistě mistři i dnes
      • deathfish
        Vyjádření tvůrců k MP: “Due to limited resources and development time, we were forced to make a decision: Either make a great single player or an average multi-player game, and we are convinced that we made the right decision. However we can promise that making a great multi-player game is one of our company’s top future priorities.”

        Tak snad v budoucnu to tam nějakým způsobem přidají. OpenTTD je totiž super! *2*
  • hnusna 3d grafika
  • Na tenhle hype vám neskočím. Train fever byl propadák, tohle možná bude lepší, ale rozhodně to nekoupím před nestrannými recenzemi :)
  • MikeR
    I'm in love. *14*

    No ok, chce se mi sice infantilně rozplývat nad trailerem a v sladkobolných křečích plánovat nejúžasnější vláčkoviště všech dob, ale zkušenosti máme, že. Jestli Train Fever mělo sloužit k tomu, aby si vývojáři ujasnili co jo a co ne (a získali prachy na pořádnej projekt) a tahle hra bude pravý duchovní nástupce TTD, tak vše odpuštěno. Ale jestli zase pohnojej něco, co vypadá takhle fantasticky, tak pomočit a pověsit za koule do průvanu.
    • Doufam v to same. Ze train fever byl trenink a ted se konecne dockame moderniho nastupce TTD
      • Už bylo na čase
        • trvalo to jen 22 let
  • Docela škoda, že najeli na současný trend. Train Fever je stále na můj vkus dost nedodělané. Křížení výhybek už se asi nedočkáme a lepších semaforů také ne a už se vrhají na nový projekt.
    • Přesně tak, Train fever mě opravdu hodně baví, ale některé nedomyšlenosti a nedodělky mrzí. Po shlédnutí tohodle traileru to zamrzí několikanásobně, když je vidět, jak to najednou jde. Ať se jedná o křížení kolejí, upgrade budov atd. atd.
    • Tohle dopadne presne stejne ...
  • Zrzzek
    Vůbec nevím, o co jde, ale obrázky vypadají pěkně... *1*
  • Ze slibů a traileru to vypadá docela pěkně, ale několik věcí stejně zjistíme až při hraní hry:
    1) Jak se hra ovládá? Budovatelské strategie občas dojedou na příšerné ovládání.
    2) Jak funguje celý systém. Je dostatečně realistický, není příšerně otravný (jako v Locomotion, když se stovka vozidel rozbije a musíte je ručně měnit)? Je dobře nastavený ekonomický model?
    3) Stavební možnosti (jak to bude s mosty, tunely, stoupáními, kříženími, výhybkami, návěstidly atd.?). Takový Transport Giant horu umožnil leda objet, neměl ani města v různých nadmořských výškách.
    4) HW nároky

    Ale z traileru se mi třeba líbí, že tam jsou lidi v ulicích, to Transport Tycoonu i Locomotion chybí. Pak třeba takové detaily, že v těch hrách cestující jedou vždy jen jednou stanici.
    • elwiscomeback
      1) +- Dost se to zlepšilo, ale teraforming se dělá automaticky, což občas dost drhnene. Nelze vkládat vyhybky, vždy je nutné napojovat kolej, což taky občas frustruje. Stavbě bych dal tak 7,5/10

      2) Pokud začínáš v roce 1850, tak se hra neuvěřitelně táhne. Výměna vozidel se dá nastavit automaticky, míra životnosti je nastavená OK. Ekonomický model je ze začátku dost tvrdý, je třeba plánovat první a stavět později. Dost taky záleží na rozvržení průmyslu. Celkově bych řekl, že je hra příjemně náročná. Nové vlaky jsou dost drahé, takže je vždy za co utrácet.

      3) Automaticky. Dá se jít v režimu kopíruj terén, nebo klasicky manuálně nastavit stoupání/klesání. Tunely se staví lehce, stejně tak jako mosty. Návěstidla jsou, a funguje dobře. Není problém mít na dvojkolejné páteřní trati 8 linek vedoucí na různá místa.

      4) HW nároky nemím dost dobře posoudit, hraji na ntb s i3 1.8 GHz + 1GB grafika, a jede to celkem slušně, samozřejmě při velké dopravě už dochází dech. Ukládání je docela porod.
      • elwiscomeback
        Ále jsem vůl, já si ani nevšimnu že je to jiná hra.*1* *1* *1* Každopádně tohle jsou poznatky z Train Feveru, engine a systém stavby vypadá v traileru ale stejně-
        • tak to jsme volové dva, protože jsem si na první pohled říkal, co je to za novinku,k dyž už jsem to hrál : *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit