Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Měl bych dotaz.
    Stačí pořídit "Elite Dangerous: Horizons"?
    Nebo musím mít koupené i "Elite: Dangerous" a EDH je jen rozšíření ED?
  • STARRRR CITIZEEEEEN rulez. S timhle dete nekam.
    • Jo velkohubej burt, kterymu funguje vsechno jenom "na papire", Elite opravdu naklada.
      • salty peasant
  • Horizons je ted ve sleve tak si ho konecne poridim. V ED mam nahrano jen asi 50 hodin nez me to prestalo bavit a prestal jsem hrat - prave tesne pred vydanim Horizons. Jsem zvedav a doufam ze se hra od te doby trochu rozsirila co do naplne a zajimavosti misi. Ty totiz byly strasne nudne.
    • Mise jsou pořád to samé a přistávání na planetách je spíše otravné než něčím zajímavé. Planety jsou totiž všechny v podstatě identické a postrádají jakýkoli detail. Sice přidali prý nějaký vulkanismus, ale na tyto geologické útvary jsem ještě nenarazil. Pár mimozemských artefaktů mě taky nevytrhne. Já vím, planety jsou mnohdy fakt jen kus skály, ale nějaká variablita by tam být měla. A to říkám jako člověk velmi aktivně se zajímající o vesmír, který je schopen trávit hodiny koukáním na snímy Marsu a dalších těles sluneční soustavy.

      Závěr: Horizons je rozšíření, ale nečekej z toho o moc větší variabilitu. Pořád je to zabij, dones, najdi.
      • "Já vím, planety jsou mnohdy fakt jen kus skály"

        A na to si prisel jak? To neplati ani pro tech par planet ktery zname. A to ani kdyz zapocitam mesice, asteroidy a vlasatice.
        • Z hlediska herního průmyslu - tedy to co může hráč vidět na povrchu planety - to platí. Ve hře nemá smysl simulovat všechnymožný detaily planet. Já bych chtěl jen větší variabilitu a občas nějaké to překvapení. Jinak samozřejmě že každé těleso ve vesmíru má svou zajímavost. Beru to jen z hlediska hry a toho, co může hráč vidět, když na planetu přistane.
  • A už tam konečně přidali plného autopilota? Mám hru na Steamu a hrával jsem ji, ale už mě přestali bavit všechny ty repetitivní akce/povely/přistávání. Elite je v prvé řádě simulátor.. bohužel pro mě.
    I stařičký Elite2:Frontier měl autopilota! A vešel se na jednu disketu 1.44MB!
    • walltar
      No tak autopilot na přistávání je tam celkem dlouho... jinak myslím nic.

      Zrovna autopilot na cestování by se ale hodil, protože to je první věc co mě na té hře vždycky přestane bavit. Celkem bych si to čas od času zahrál, ale to cestování mě prostě uspává. To bych si už radši zapnul autopilota a na druhým monitoru si pustil video na YT, nebo tak něco.
      • bylo by super kdyby jste meli v kabine i PC, kde by jste mohli spustit treba dotu 2, aby jste se pri hraní elite nenudili
        • Ja u toho casto hral hry na telefonu...
      • flash789
        Tak jde o to pilotovani ne? proc vsechno automatizovat, mam dojem ze s autopilotem na vsechno by to byla jeste vetsi nuda nez ted, takhle clovek aspon musi brzdit atd. Jo to cestovani je otrava, ale beru to tak ze jsme proste ve vesmiru, a tam neni nic hned. Navic to prispiva k urcitemu pocitu uveritelnosti.
        Ale pravda je ze za celou dobu co to hraju jsme ani jednou nemel nervy na to letet treba 14 000 ly, pac to musi byt desnej oser...holt je to hardcore...beru to tak jak to je. To ze u toho clovek musi sedet navozuje krasne pocit nedosazitelnosti, presne tak jak to ma u vesmiru byt. myslim ze tak jak to je, to je spravne. Jde o to ze kdyz vidim misi ktera je 20 000 ly daleko tak nad tim clovek opravdu uvazuje jestli tam poleti nebo ne, rika si, ty blaho to je strasna dalka, to bude trvat tejden nez tam doletim, budu u toho muset sedet desitky hodin, Mam na to? Asi nejspis ne. Podobne by clovek uvazoval i v realu. S autopilotem by clovek moc neuvazoval, a byla by to nuda, a o nejakem tajemnem obrovskem vesmiru by nemohla byt ani rec.
        • walltar
          Protože by ti to dovolilo tu otravu přeskočit... E:D trpí špatným designem.

          Cstování je jednoduché, nemusíš u něj přemýšlet a je repetitivní. Nevyžaduje um, ani zkušenosti. Neposkytuje žádnou výzvu.

          Jediné co má za význam je pocit velikosti herního světa... což by plnil i s autopilotem. Jen by to potom až tak moc neotravovalo tou repetitivností, protože by si mohl zatím dělat něco jiného. Ať už plánovat další cesty, nebo chatovat s kamarády. Nebo si vzít knížku a číst si... něco co by sem čekal u dlouhé monotonní cesty, která nevyžaduje nic co by nezvládnul už dnešní autopilot.
          • flash789
            Nesouhlasim, Elite by tim ztratila polovinu sveho kouzla...holt vec nazoru. Ja hraju hry proto abych je hral a ne abych si u toho cetl..Planovat dalsi cesty si klidne muzes, nikdo ti v tom nebrani i bez autopolita

            Spatny design to neni ani nahodou, je to zamer, prece si nemyslis ze ve Frontieru jsou takovy diletanti ze by nedokazali udelat autopilota..

            nevyzaduje um a zkusenosti...to snad nemyslis vazne:)))
            • @ flash789
              Elite se nedá s Microsoft Flight Simulátorem X, nebo třeba Prepar3D moc srovnávat. Pokud jsou tyto dva simulátory řádně nastaveny (maximální realismus), je v porovnání s nimi Elite arkáda.

              U leteckých simulátorů třeba přistání není rutina, protože je vždy nutné bedlivě sledovat stav přístrojů, počasí, provoz na letišti atd. Podmínky jsou vždy trochu jiné, tedy pokud si nedávám pořád dokola tentýž scénář. Zároveň je tam daleko větší důležitost všemožných systémů a je také nutná větší předletová příprava, pokud teda letím na přesnost s větším letadlem. Letecké simulátory mají také jiný cíl - v podstatě automatizovat veškeré konání hráče/letce/kadeta, aby se v budoucnu nezabýval drobnostmi a byl připraven na nejrůznější výkyvy od normálu.

              Elite vyžaduje při běžném létání vesmírem jen elementární schopnost trefit se do díry na stanici. Boje už jsou u zručnosti, to ano. Určitou zručnost vyžaduje i létání nadvsětelnou rychlostí v rámci soustavy. Bohužel si to člověk nemůže předem spočítat jako v leteckém simulátoru, takže jsou tyhle lety jen o odhadu a ve výsledku nevyžadují moc přemýšlení - prostě jen zpomalím ve vhodnou dobu a když přeletím, je to úplně jedno. Mám skoro nekonečno pokusů.
            • "ja to nechci a proto by to nemeli mit ani ostatni"
            • To snad ani nemuzes myslet vazne :D To je neco co dostanes za ruky pri druhym preletu a pri tretim te to zacne stvat
            • flash789
              Musis si hlidat rychlost abys nepreletel cil, musis hlidat radar kvuli nepratelum, pokud letis dal je treba hlidat palivo a planovat, lod je treba smerovat na cil tak aby vyskocila u vchodu do stanice a ne zezadu. priblizovani k planete na pristani taky vyzaduje celkem velkou pozornost. pro nekoho kdo to hraje dlouho jsou to banality, ale tvrdit ze to nevyzaduje zkusenost je nesmysl, jen si vzpomente kolikrat jste tyhle veci posralii jako zacatecnici. Ale jinak je premistovani stereotypni, ostatne jako u vsech veci co litaj (MS Flight Sim) nebo jezdi (Euro truck)..proste to je takovej typ hry, a trvam na tom ze autopilot by zkazil hratelnost , myslete si co chcete.
            • Flashy, cestování mezi hvězdami fakt nevyžaduje vůbec žádný um. Dáš souřadnice a bum, letí se. Jo jasný, někdy skončíš u hvězdy tak blbě, že musíš pilotovat, aby se ti nezničila loď, ale to je jen občas. Mezihvězdné cestování je repetetivní nuda, která by snesla větší míru autonomie - autopilota.
            • Nesouhlasim. Elite je vážně o pilotování a pocitu z vesmíru. To je pravda. Pilotování si ale můžu užít u těžby, objevování a soubojích, případně i přistávání, když chci. Kde ale zcela postrádám je automatizace při:

              1. Skocích mezi hvězdami - někdy je nutné skočit třeba i 40 krát a dělat to všechno manuálně je strašná otrava. Přitom skoky nejsou o létání - je to jen hup sem, hup tam. Za zajímavější část bych považoval snad jen nestabilní hvězdy a doplňvání paliva, kdy je fakt nutný pilotovat.

              2. Přistávání na základnách - sice je chip pro autopilota, ale prý nefunguje spolehlivě a nehodlám riskovat svou drahou loď. Kdyby fungoval dobře, hodilo by se to. Ono úkoly jsou někdy takové, že člověk letí jen kousek a pak přistání, pak zase kousek a zase přistání atd. dokola. Někdy by si člověk rád z téhle rutiny odpočinul a nechal to na přístrojích.

              Bohužel hra je plná nedomyšlených věcí, takže bych se nedivil, kdyby tam byl i špatný design. Ono je zcela jisté, že Braben chtěl, aby hráč byl pořád přítomen - proto je třeba tak stupidně udělaná těžba surovin. Drony na těžbu byl jen mírný ústupek hráčům, kteří si logicky stěžovali, že je těžba zdlouhavá a nudná - ano, je. Já třeba už vůbec netěžím. Bere to příliš času a prospěch je malý.

              Myslím, že u podbných her by měla být určitá automatizace. Přidalo by to také na větší realističnosti, protože momentální možnosti lodí v Elite, když si odmyslíme nadsvětelné motory, jsou někde na úrovni druhoválečných letadel a to prostě působí divně.
            • Presne... bez nudy by Elite nebyl Elite... \

              A cestovani po systemu fakt nevyzaduje um a zkusenosti. Pristani mozna ale cestovani ani nahodou.
  • OFF TOPIC

    Jak je možný, že tu neni nikde zmínka o tom, že vydali Enhanced edici Planescape Torment? Krom toho, důvod pro Retro Gamesplay, jelikož "originál" docela dost chlapci zanedbali.
  • Avšak vieme, kto lietať nebude...
    https://media.toofab.com/2017/04/10/united-airlines-480x360.jpg

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit