Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslím, že nám Sony oficiálně představí prvního bosse - Glaive Master Hodira.

  • Vogon

    Nejvíc by se mi líbilo, kdyby už o hře do vydání nebyly žádné informace, žádné videa, žádné obrázky. Maximálně nějaký launch trailer, ale vůbec nejlepší by bylo, kdyby prostě jednoho dne, nejlépe zítra, zničehonic řekli "Elden Ring vyšel právě teď.".

     Ať nejen já, ale nikdo o hře neví vůbec nic. Štve mě, jak je internet plný veškerých tajemství už v den vydání. U Demon's a prvního Dark Souls to trvalo několik let, a u Demon's Souls mám dodneška vždycky, když ho zapnu pocit, jako bych mohl odhalit něco nového a dodnes se nedokážu vyznat v tunelech v Stonefangu 2-2, a pak když nimi projdete, tak tam je to jezírko s lávou a brouky, tak tam jsem to snad nikdy neprozkoumal, a teď jak nad tím přemýšlím, mám chuť tu hru zapnout, jen abych se tam podíval, jenže vím, že bych se zase ztratil v těch tunelech.

     Pro srovnání, když zapnu DS2, tak mám akorát pocit, že odhalím další stránku hry, kterou vývojáři snad vůbec nepromysleli a nedodělali, vizte že říkám snad, protože opak by znamenal nutnost psychiatrických vyšetření v kancelářích Fromsoftware. Navíc v té hře každé NPC mluví tónem hlasu Jon Sníh, takže umírám i před obrazovkou, a to na záchvaty trapnosti.

    • Derp_1337

      A nejenom hry mají problém se spoilery. Divák mnohokrát uvidí velký spoiler v traileru na film nebo v kino upoutávce.

      Zatím nejhorší spoiler byl trailer pro Terminator Genisys, kde se v traileru ukázalo, že John Connor bude terminátor. LOL. Režisér filmu neskutečně nadával, ale bohužel producenti nechali jakési externí studio udělat trailer bez dozoru režiséra a FAIL byl na světě.

    • radim.zaty

      Stačí nemít čas ty věci číst a koukat na ně :-) U Sekira jsem to dal, viděl jsem první teaser na TGA a pak až hru v Day1 a první dohrání jsem si neskutečně užil.  Je to částečně i otázka disciplíny, ale jde to, když se chce.

      • Vogon

        Mi jde o ten komunitní zážitek, ne o zážitek jednotlivce. Komunitní zážitek už skoro neexistuje, nejen že jutubeři a podobná verbež dostanou hru před vydáním a už v den vydání je hra celá objevená, ale také jsou soubory hry ihned prošmejděné a je odhaleno i to, co ve hře není.

        A na druhou stranu si myslím, že Fromsoftware se snaží hráče nespoilovat, protože v jejich trailerech se neobjevují žádné věci z pozdějších částí hry, např. v trailerech od Bloodborne nebyl odhalen metafyzikální zvrat. Bohužel, když trailer dělá Namco, tak do něj vecpe i tajného bosse, to pak máte v centru traileru Nameless Kinga(tajný boss).

    • J.V.Stalin

      Tak dvojka není žádný Dark Souls. To je jen hra, která má na sobě (bohužel) takový štempl.

      • JohnyTheZik

        Tohle je tak ohranej circlejerk, ze je to spis trapny. DS2 mozna zkusilo nektery veci jinak a ustoupilo s nekterejma vecma typu provazanost sveta na ukor rozmanitosti, ale taky ma ze vsech souls her nejlepsi PVP, ma nejvetsi build variabilitu a spousta veci je uz ted neodmyslitelna v novejch FromSoftware hrach. DS2 samozrejme dark souls hrou je. A dobrou. Tyhle veci ale zacne clovek cenit az v momente, kdy v tech hrach utopi stovky hodin, ne potom co si precte jeden lajkovanej nazor na youtube.


        Ano, mas tam nudny boss fighty (taky jich je ve dvojce mnohonasobne vic), ale ty jsou i v DS1, ktery je vsema tak vychvalovany.

        • Vogon

          https://i.imgur.com/uhfINMr.jpg

          PVP je ve dvojce nejhorší, neinvaduje se v jiné lokaci než v Iron Keep, kde pražácká(synonymum zakázaného slova) komunita nedělá nic jiného, než že stojí na mostě a jejich "honorabru duer". Ta hra doslova zabila PVP v celé sérii.

          Buildy jsou taky na prahu(synonymum), veškerý rozdíl spočívá v tom, jakou zbraň používáš a ať už používáš jakoukoliv, tak se hra vždycky hraje R1-úhyb-R1-úhyb, Dark Souls není Monster Hunter, kde změna zbraně podstatně mění hru.

          Tak proč jsem tam utopil 350 hodin? Protože ačkoliv je ta hra naprostá pražákovina(synonymum) odehrávající se na měsíci, soudě dle animací a zvuků, tak je to pořád lepší než ostatní pražákoviny(synonymum), které se dneska vydávají za hry. Pokud počítám SOTFS, tak v DS2 mám přes 400 hodin, ten jsem ale hrál na konzoli, a i přesto to je Souls hra, ve které mám nahráno nejméně. V posledních letech nehraji nic jiného než Souls.

          • JohnyTheZik

            > Ta hra doslova zabila PVP v celé sérii.

            Rofl, a jak by to proboha dokazala, kdyby to bylo tak spatny? V posledni vete sis navic odpovedel sam.

            Jinak v nekterejch vecech mas samozrejme pravdu (R1-roll, coz je celkem pochopitelny), ale porad je to lepsi nez backstab simulator v DS1 a nulova variabilita v DS3, ac obe hry miluju. Tak ci onak, staci se podivat na pocet pvp videi o DS2 a o ostatnich souls hrach. Day and night, nehlede na to, ze je to jen v Iron Keep.

            A posledni - nejsem z Prahy, ale pouzivani slova prazacka jako synonymum zakazaneho slova je prinejlepsim trapny.

            • Vogon

              "V-V-V-V D-D-D-Dark Souls p-p-p-p-pvp bylo jenom o b-b-b-b-b-backstabech. DS2 tohle opravilo!"

              https://www.youtube.com/watch?v=Q9IMaJY0GOI

              DeS: Hra je obskurní. Trol buildy. Old Monk. Scraping spear. Cursed weapon trik.

              DS: PVP meta se začíná vyvíjet. Meta Giant Dad(Fat roll build, který nemá dostatek síly na užívání jeho zbraně v jedné ruce!) a jeho předchůdci(Havel dad). S vydáním na PC a "Prepare to die" se na hru vrhají mainstream hráči. Ačkoliv hra nabízí specificky pvp mapy, kde se hraje 1v1, nikdo je neužívá. Centrem PVP je Blackroot Garden, covenant kteréžto lokace je udělán tak, aby spawnoval více Black Phantomů, tedy nelze 1v1. Dalším populárním PVP hubem je Anor Londo, kde jsou hostinou pro Black Phantomy hráči summonující pomoc pro OaS, tedy zase 1v1 není samozřejmostí. PvP jutubeři, kteří jsou de tebe centrem "komunity", jsou orientování na vtipné buildy, nejpopulárnějším je Onlyafro a jeho napodobitelé. Postupně je popularizován PeevePeeverson, který sice začíná popularizovat 1v1 duely, ale není zprvu populární tím, ale jeho schopností porážet gankery a hackery. Jak se blíží DS2 přibývá méně schopných kopií Peeva, kteří jsou schopní pouze 1v1.

              https://www.youtube.com/watch?v=oXp8Th41rBs

              DS2: Soul memory. Santiers spear. Homogenizace kouzel. Homogenizace buildů, heavy buildy jsou k ničemu, buildy užívající štíty taktéž, možnost parry při držení zbraně obouruč, 4 prsteny. Možnost předělání buildu. Nutnost levelování statu Agility. Seed of the giants.PvP covenanty mají své vlastní lokace, které jsou ovšem navštěvovány dobrovolně, narozdíl od Blackrootu. PvP několik měsíců po vydání spočívá v postávání na mostě v Iron Keep nebo u  arény a 1v1, užívají se převážně meta buildy. Ačkoliv se hra snaží implementovat pvp do Looking glass knight bosse, tak je tato mechanika většinou nefunkční.

              https://www.youtube.com/watch?v=NB3BGB0YciA

              Důležitou připomínkou je to, že hry mají naprosto příšerný netcode a obecně nepřesné připojení, takže hrát si v nich na MLG PVP PRO ESPORT GAMERy je zaprvé směšné a zadruhé zbytečné, zatímco pro "trolení" a srandičky je to adekvátní."

  • TheGGG

    vůbec by mě taková evoluce u souls her nevadila... from software jsou mistři a je dost možné, že toto bude opět pecka ucházející se o titul hry roku. Kéž by to stihlo rok 2020

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit