Baldur’s Gate III konečně odhalí záběry z hraní
-
Yokatta!
-
Tohle bude šleha. 😍
-
Ja myslim, ze uz ted to ma 10/10 v dobe rencenze to bude minimalne 11/10 😍
-
Nevím proč, ale něco mi říká, že to bude něco.....něco velkolepého!
Bude to velkolepá s*ačka.....kéž bych se mýlil, v obou Baldurech jsem strávil stovky, neřkuli tisíce hodin, ale tohle, tohle teda bude něco. Zas další šméčko, co se snaží parazitovat na Trademarku.
-
Klasickych a dobre provedenych isometrii (at uz opravdovych nebo 3D z ptaci perspektivy) je uz v modernich rpg hodne. Znacka BG si zaslouzi nejaky zanrovy milnik a ja bych to videl prave na rozbiti techto stereotypu a poznavacich znaku. Jak idealne prozivat skupinove dobrodruzstvi v hernim mediu?
-
-
na instagrame? 😈
-
-
pre mna v hre ako baldurs gate najstrasnejsi moment(ak to bude pouzite priamo v hre, nie len v intre/outre) je motion capture. kde sa hrabe mind flayer, alebo beholder, popripade liche.
a mozno to nebol drak, ale len obycajna wyverna
-
-
nikde nebylo receno. zda to je na herni animace nebo jen na videika
-
Takže budeš mnohem radši, když budou mít postavy nepřirozeně působící animace?
-
-
ano, lebo baldurs gate nie je o dokonalych animaciach, ale o pribehu. Mne stacia animacie na urovni pillars of eternity, pathfinder a podobne. takisto karty postav ak by boli malovane a nie 3D vytvorene(predpokladam zo zaberu, kde brali 3D modely tvare tych dvoch hercov), je to prijemnejsie.
Mam strac´h, ze to Larian bude chciet tlacit do polohy hier ako Dragon age 3.
-
-
A on se motion capture a dobrý příběh nějak vylučuje?
-
-
prachy vse vylucuji, nemaji nekonecny bugdet, take kdyz je neceho moc, neceho bude malo
-
ak do motion capture natlacia prostriedky a clovekohodiny, ktore by mohli pouzit na pribeh, questy atd, tak ano. co sa vacsinou deje. obraz predava. a klasicke 3D skoro starne, a je neprehladne v skupinovych rpg.
-
-
Zrovna u Larianů bych se toho nebál, akorát na BG3 mají větší budget než na Divinity, tak ho můžou dát na tohle.
-
-
Reakce na příspěvek:
tak do 27.2. vydrzim. ak to bude stylom DA3(obrovske postavy, jednoduche gui, japonsky sposob boja), tak na Larian zoslem Abi-dalzim's horrid wilting
-
-
A osobně si nemyslím, že to bude 3d jako třeba dragon age, ale bude to takové to isometrické 3d jako bylo třeba v Neverwinter Nights
-
Mocap a animace nedelaji titiz lide jako pribeh, questy, atd., takze se to nevylucuje. Animatori mohou delat ty animace rucne a nebo pouzit mocap, coz je nezridka rychlejsi varianta. Takze naopak hrac tim krome hezkych animaci muze tech animaci dostat i vice, vice variabilnich a tak dale, aniz by to slo na ukor neceho jineho... ;)
-
Jednak lidi kteří dělají questy a příběh, tak se mocap zabývat vůbec nebudou, tudíž jim to žádný čas neseber a hlavně udělat všechny animace ručně tak aby to vypadalo jako hra z dnešní doby bude pravděpodobně časově náročnější a dost možná i fanančně, než udělat mocap.
-
-
-
-
-