Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    Mapa v Sekiro je. 


    https://sekiroshadowsdietwice.wiki.fextralife.com/file/Sekiro-Shadows-Die-Twice/sekiro-locations-map-overview-sekiro-wiki-guide.jpg?v=1553317216149

    Pokud čteš dialogy, tak nemáš šanci se ztratit. 

  • ZOLLINO

    mam cas hrat 90min denne vecer po praci a k tomu je tato hra uplne nevhodna. abych hodinu opakoval jednu bitku s nejakym bossem nebo skupinkou enemies a projel jednu chodbu linearniho deje, to opravdu nepovazuji za zabavu. naopak k vseobecnemu pozitivnimu prijeti teto hry komunitou sem opacneho nazoru. myslim ze clovek se zabavil a uzil mohem lepe a mohem vic pri jinych SW akcnich hrach. jasne, nemusi mi sedet tento typ hry (Sekiro/Souls like) ale jestli prijde dvojka, automaticky ji preskocim. Navic sem se hodne zhodl s tim predchazejicim komentarem, co tady byl na tiscali.... Level spocivajici v linearnim pohybovem puzzle, ktery vidite dlouho do dalky, kde kazdy kousek levelu je presne nadesignovan.... to uz mame za sebou od Prince Of Persia. nevim, asi v roku 2020 cekam vic nez masochistickou jednozanrovou nudu.

    • jindra.veliky

      Tak to je tedy tvůj problém. Kdybys měl čas jen 10 minut denně tak budeš říkat o všech hrách, že jsou na houby?

    • kkING

      toto je souls-like mozna, tak na nejtezsi obtiznost ... tedy aspon z meho pohledum. Tedy hrace, ktery podobne hry nehraje a naopak si nove herni Star Wars opravdu uzil i kdyz to neni KOTOR

  • Pravdu mají oba a nikdo. Nevím jestli by Adamovi pomohlo, kdyby se tam Vader zmiňoval na pozadí v průběhu hry, nebo do ní i zasahoval. Což by bylo IMHO horší. Přidali Vadera, čímž trochu zlepšili závěr a příběh. Všem bylo jasné, že následuje už jen pár skriptových sekvencí a je konec. To ničemu nevadí, ani to hru nijak zvláštně nezlepšuje. Sympatické možná, zbytečné, spíš ne. Nějak to tu hru uzavírá, za mě i zábavněji, než byla hra samotná.

    Polovinu hry zabíjíte zvířátka, kterým je váš lightsaber u zadele. Zbytek chodíte bezúčelně po mapě a hledáte krabice, které jsou vám platné jak Vaderovi makeup. A pak znova a znova procházet stejné lokace se stejnými nepřáteli. Žádná variace, či přizpůsobení se fázi příběhu. Nic. Dva, tři, skripty, něco rozvést.... Přidat víc příběhových momentů. Změnu hratelnosti. Procházka v AT-AT fajn, ale zase k uzoufání krátká. 

    Herní systém. No, ehm. Jo. Otázka vkusu. Jdu, běžím, rubu to zleva zprava, ale dochází zdraví. Ouha, co dál? Mám se do nich pustit a doufat v Sílu, že mi přihraje další checkpoint? Nebo stáhnout půlky a baletit, jen aby mě něco náhodou nelízlo? To mi sem nesedí. Ale budiž. Daleko otravnější je fakt, že když už dosáhnete na bod záchrany, respawnuje se vám všechno živé i neživé(!) okolo.

    Přejdu fakt, že z celým arzenálem světa StarWars, se Cal úzkostlivě drží jen svého neúčinného lightsaberu. Ok není to přece barbar.  Takže většina střetů je omezená na jeden protiútok, spoustu úhybů a to vše v limitu vaší staminy. Kde jsou ty časy Jedi Academy, kdy nebohým hlídkujícím stormtroperům záhadně mizela pevná zem pod nohama a se zdvořilým "Uaaaaaa" se poroučeli do nicoty. Ve Fallen Order buď není vhodná příležitost, nebo je provedení dost omezené a neuspokojivé. Musíte být blízko, ve správném úhlu a použít "nabíjecí" variantu příslušné dovednosti. Protože základní "šťouch" je dobrý akorát na sfouknutí lupů z ramen. A i úspěšný odhoz je dosti zvláštní. Panáček zmizí, zůstane "healthbar", kde nejprve zmizí stamina, potom zbytek. A že by panáček zařval? Zapomeňte. Chudák si ani leckdy nevšimne, že vůbec padá.

    Technická stránka hry v době vydání je kapitola sama pro sebe. Krutopřísná optimalizace, mě zpočátku důsledně nutila hru zahodit a už se nikdy nevracet. Nefunkční ovládání klávesnicí v roce 2019 je ovšem pecka. Už jsem si zvykl, že jistý engine má problémy s čísly na neanglických klávesnicích. Ale tohle je TOP. Ten chudák na začátku musel asi dvacetkrát spadnout, než sem rezignoval a schopnosti Síly jsem nabindoval na písmenka. Opět jsem s láskou zavzpomínal na 17 let starou Jedi Academy, kde jsem Force push/pull měl na pohybu kolečka myši.

    Asi by toho bylo víc. Ale nějak jsem se rozvášnil. A abych jenom nekritizoval. Star Wars Jedi: Fallen Order není špatná hra. Není to žádný zázrak, ale zabaví. Za mě max. 6/10 +- 0.5 podle věku a SW pozitivity :-) .  

  • Serioucz

    Konec je jasný fan service, protože kdykoliv se objeví Vader, tak je jasné že každý SW fan bude mít orgasmus. 

    Já si Fallen Order docela užil, ale nějak nechápu tu vaši poprděnost z té hry, že tady dostává tolik prostoru.  

    Za mě to to bylo slušně poslepované prvky z jiných her, těžko říct jaký by hra měla úspěch, kdyby se neodehrávala ve světě SW (to už tady bylo x krát napsáno). Líbílo se mi, že hraní na střední obtížnost už pro mě byla docela výzva a to jsem milovník Souls her, ale od SW hry to prostě nečekáte :) Ale co mi nedělalo moc velkou radost byly mapy a nepřátelé. Hodně z vás si to naopak chválilo, ale na mě to působilo hrozně mrtvě a uměle. Když už se srovnává hra s Uncharted nebo Sekiro, tak zde SWJFO pokulhává i co se týká rozmanitosti nepřátel ( na každé planetě v podstatě jen přeskinované npc). Čekal jsem i více boss fightu, které nebudou jen o QTE.  Hlavní hrdina za mě dost nesympaticky, ale to je dost subjektivní záležitost :) 

    Overall docela povedená hra, která mi zpříjemnila pár večerů. ale nic k čemu bych se potřeboval opakovaně vracet.  Nebýt vašich článku a videí, tak už ani nevím že ji mám ve sbírce :D

  • lito

    proč ten čas a prostor raději nevěnujete Sekiro? Proč tady řešíte nepovedený klon?

    • Mozna kvuli tomu ze Sekiro prodalo za 3 mesice 4 miliony kopii a Fallen order za mesic a pul 8 milionu.

    • chleba

      Protoze tohle se jim mozna dohrat podarilo :) ... Sekiro asi ne.

      • lito

        jsem si jistý, že Homola ani Pecháček Sekiro nehráli. Tyhle články postrádají smysl, protože Sekiro tu bylo dříve a vše dělalo několikanásobně  lépe. 


        • Johny666

          já třeba sekiro hrál. nedohrál. je to na mě zapoprvý moc těžký, na klávesnici a myši(nic jinýho nemám a nechci) a zapodruhý, nechápu, proč v echt souls hrách nemůže být tak skvělá mapa, jako je ve FO.  dycky bloudim, nevim jestli mam jít dál, nebo jsem ve slepej ulici....FO jsem si užil, mám rád tyhle šplhačky + mohl jsem si dát střední obtížnost a nechcípat na každej jednej potvoře a přesto to bylo pro mě občas výzvou+se to dalo ovládat na klávesnici a myši, celkem obstojně. byla to single player hra, kterou jsem dohrál do konce po strašně dlouhej době. teď mě můžete nazvat noobem a casualem, já to beru.

          FO bych hodnotil 8,5/10, všeho tak akorát, aby to nenudilo(jediný mínus ten backtracking bez rychlýho cestování). Nejsem HC hráč, jako před 20 lety, když mě hra frustruje vypnu jí.

          • Ta mapa tam neni, protoze vyvojari nechcou vodit hrace za rucicku a tim se je snazi vybizet prozkoumavat, objevovat nova zakouti, nepratele nebo i treba cele nove urovne. Hraci jim za to dekuji a vyhledavaji to, protoze ten pocit kdyz neco objevis sam, kdyz na neco prijdes po dlouhem premysleni/opakovani/zkouseni je velmi odmenujici. Ani neni treba se pri tom stresovat, prohravat v tehle hrach je proste soucast cesty (pro vetsinu hracu), je to neco normalniho, akorat je potreba na to tak trochu nastavit mozek. Kdo je konzerva a nema mysl otevrenou nauceni se novym mechanikam, toho to proste bavit nebude a ono na tom neni nic spatneho.

            Jsem rad, ze si to sam priznavas, ze to pohodli pri hrani je pro tebe dulezite, kez by vic hracu bylo takto rozumnych misto toho, aby nadavali na hru, ze jim neni vic pristupna. V tomhle ohledu jsou jinak super hry od Platinum Games, kde na nejlehci obtiznost obvykle zautomatizuji nektere herni mechaniky pro extra casual zazizitek. 

            • dworkin

              Absence mapy je hlavně úspora času a peněz na vývoj. ;)

              Mohli to udělat tak, že mapa by byla nepovinná, resp. zablokovaná, když by to hráč na začátku hry takto určil. Na své by si pak přišli všichni.

              Neudělali to, protože peníze.

              • PCMR

                Reakce na příspěvek:

                Jó, kéž by takhle chytře šetřilo víc vývojářů.

              • Reakce na příspěvek:

                Jojo s tim bych souhlasil a prakticky jakakoliv hra se da udelat pristupnejsi bez toho, aby to potom omezovalo HC hrace. Ale zaroven se v podstate zastavam vyvojaru, ze pokud na to ty penize/cas nemaji nebo se tim proste nechcou zaobirat, tak by nemeli. Zavdecit se vsem je proste velky opruz a na dnesnich hrach je videt, ze to ne vzdycky dopadne uplne dobre.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit