Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tohle mě hodně zklamalo, že nedokázali nejenom navázat na úspěch druhého dílu, ( mělo to jiné studio a to z toho udělalo střílečku když třetí díl byl stále horor) ale dokonce to dopadlo hůře než 20let starej originál!!

    Hlavně že tam přibalili tu hovadinu Resistance která se nedá ani nijak moc hrát a hlavně unudí k smrti... ted mi ani tolik nevadí že nezahraji ještě radši bych si dal znovu ale za Claire dvojku a na tohle zapoměl. Ted už se člověk bojí aby Resident evil8 nebyl taky je nějaký brakový odpad.

  • rudysakal

    Po dohrání musím konstatovat, že tohle je pro mě nejhorší RE vůbec. O 2 lvl horší než RE2 2019. Z původního RE3 to má společného, asi tak 30%. Příběh i dialogy jsou v původní verzi ucelenější, uvěřitelnější. Zkrátka to není přeplácané. Daleko víc se hra podobá Resident Evil: The Umbrella Chronicles a RE6. Na hře pracovali 4 studia a je to sakra znát. Dozajista se hra sveze na úspěchu remejku RE2. Nic dechberoucího v pozitivním slova smyslu jsem nezaznamenal :,-(

    Hlavní postava "Jill" mi přišla dost roztěkaná co se týče osobností. Někdy je namachrovaná, feministická sólistka, jindy je připitomělá a nemá tam co dělat, sem tam je to zase ženský John McClane, a na druhou stranu taky pěkná apatická hysterka. Asi byla pod vlivem :) Emocemi oplívá až moc a přehrává, jako všechny postavy ve hře.

    Myslel jsem, že mi vypadnou 😱 oči z důlků, při scéně kdy jí Nemesis překvapí a obmotá chapadlo kolem krku a Jill ve snaze se vyprostit se začne zběsile bodat nožem do krku?!?!? No to si dělá srandu. Kde je ta profesionálka z elitního  týmu S.T.A.R.S.? Výdrží Jill připomína Alici z filmového RE, to co ustojí by nezvlád ani Thanos, Guts, nebo Dr. Manhattan 😀

    V první polovině final fightu mi Nemesis připomíná z RE2 Dr. Birkina v předposledním stadiu mutace, jen nemá druhý pár rukou. A nečekal jsem, že si povolá zombíky na pomoc :D. Druhá polovina fightu vypadá jak okopírovaná z Parasit Eve 2 , Glutton ze smetiště.



  • Pavelpro

    Pláču. Jako odkojený člověk na RE jsem se po výborném remaku dvojky těšil na Nemesis jako malý klukm jenomže nostalgie se nekoná. Narozdíl od RE2 je hra naprosto odlišná oproti originálu. Všechny ikonické znaky zmizely. To, že je po trech hodinach hraní téměř dokončeno, je skutečně výsměch. Ze hry zmizely všechny hádanky, ikonická místa. Dokonce i příběh je úplně jiný. 

    • Ona ani puvodní 3ka nebyla nic moc ;)

  • x_ander

    Já jen doufám, že to zase vydělá a za rok nás čeká remake Code Veronica 😉

    • J.V.Stalin

      Já zase doufám, že jednoho dne nastane doba, kdy hráči budou rádi za regulérní pokračování, nebo novou IP než neustálým adorováním remaků her, které už hráli...

      • x_ander

        Ale vždyť originální hry vznikají taky. A nevidím nic špatného na tom, že se remakuje. Vždyť i u filmů se to děje, a to si myslím, že u her to dává větší smysl. Netvrdím, že každý remake/remaster je potřebný (a kvalitní) a že by se mělo remakovat na úkor nových značek či pokračování, ale zrovna u 20 let starých her - proč ne?

        Třeba já ze svého pohledu jsem rád za remaky her, které jsem ve své době nehrál - a dnes bych na původní verze němel trpělivost. Nejde mi o novou grafiku (naopak, mám rád retro hry a nablýskaná grafika je to poslední, co od hry vyžaduju), ale o změny, kdy se hratelnost, mechaniky a ovládání posune do dnešního standardu. A nemyslím tím zjednodušení pro casual hráče, ale prostě to, že se to hraje příjemně a já si můžu zahrát klasiku v moderní podobě.

        A věř, že jsem spoustu původních her, které mě lákají a chci si je zahrát, zpětně zkoušel, ale s ohledem na zastaralé ovládání a celkově nepřístupnost hry jsem to prostě dnes už nedal. Není to prostě jak před 20 lety, kdy jsem byl na základce / střední, a mohl u počítače sedět třeba 6 hodin denně.  Takhle jsem třeba po 2 - 3 hodinách vzdal původní System Shock, Outcast nebo právě Resident Evil. A proto jsem rád, že u nich vznikly/vznikají remaky, které mi umožní tu hru hrát bez toho, abych skřípal zubama z ovládání a mechanik, na které bych si musel hodiny zvykat. Je mi jasné, že pro člověka, který tu hru má z původních dob najetou a je na to zvyklý, může být remake zbytečný a nebo ho dokonce naštve, protože z původní hry něco vynechá nebo naopak tam přidá něco, co mu tam subjektivně nesedí. Ale pořád máš původní hru. Já smysl remaků vidím zejména v tom, že danou hrou osloví nové hráče - ať už tu  "novou generaci" nebo hráče, jako jsem já, kteří sice před těmi 20 lety hry hráli, ale k dané hře se prostě nedostali. A co se týká těch původních fandů, tak jistě tu bude část, která o remake nestojí (a nebo je dokonce naštve), ale určitě tam bude i početná skupina těch, které potěší.

      • mr.clayman

        Jsem nevěděl, že Stalin měl tak vytříbený smysl pro sarkasmus. 😐 Uvědom si, že od dob vydání první inkarnace RE: Nemesis uběhlo už přes dvacet let a mezitím vyrostla další generace lidí, kteří třeba nikdy předchozí díl nehráli, nehledě na fakt, že třeba já jsem původní hru taky nikdy nehrál, i když jsem tehdy chtěl, takže jsem za tenhle remake taky celkem vděčný.

        • J.V.Stalin

          Jenže tenhle remake NEní původní hra. To je celkem zásadní, je to vlastně dost jiná hra, navíc kupodivu i ochuzená a drobné odlišnosti ve scénářích A/B. Což mě dost překvapuje, že je současný hráč o jejich kombinaci a drobné změny dost ošulen. Např v původní hře mohla aligátora i různé veze Géčka potkat jak Claire, tak Leon, včetně dalších menších drobností, včetně toho, že byl člověk svědkem i havárie helikoptéry, popřípadě i viděl jak se vlastně Tyrant dostal do policejní stanice - nic z toho v remaku neuvidíš.

          Ale jasně. Už se nemůžu dočkat dalších generací hráčů, kteří by si třeba taky chtěly zahrát remake dvojky, ale raději počkají, než udělají další remake, tohoto remakeu. Proč ne třeba rovnou Zaklínače, nebo prvního Dooma.

          Vlastně budou nové IP úplně zbytečné, protože vždy "vyroste další generace lidí, kteří původní hru nikdy nehráli".

          • Je to logické,protože to je remake. Tam se počítá, že hra není kopii původní předlohy. I hratelnost, mechaniky a aspekty příběhu stárnou a tak je remake může vyhodit, změnit nebo nahradit. Některé staré hry bych už nehrál nejen kvůli staré grafice, ale i hratelnosti. Také se řadim mezi ty, co tenhle remake vítají.

          • Konzole ziskavaji zpetnout kompatibilitu, vsechno je ted x86 (z toho valna vetsina dostupna na PC, kde se Microsoft uz priznal, ze Win 10 je tu na dlouho), takze remastery/remaky her nynejsi generace uz opravdu budou spise smutne (napr. CoD MW 1/2).

            Sam preci musis uznat, ze hrat hry z dnes uz mrtvych platforem, ktere byly designovane pro CRT obrazovky na tech nasich velkych telkach/monitor s vysokym rozlisenim neni idealni, protoze ty rozpixelovane assety akorat vidime ostreji a vypada to vic jak blitka. Je to opruz, at uz resis emulator, nebo stary vysviceny monitor, nebo poskrabane CD se hrou. Ja jim velmi rad zaplatim za to, ze privedli klasiky jako Resi 1-3 na moderni platformu, kde si to v pohodli Steamu stahnu a hraju po par kliknutich. No co ze to neni dotazene k dokonalosti, to tak nejak k zabavnimu prumyslu patri a uzposobim tomu treba to, ze si to neporidim hned, ale pockam, az cena opadne.

          • Corvus

            TAK TO NEHRAJ, STALINE!

          • mr.clayman

            To je sice nemilé, ale jak jsem řekl, originál jsem neměl šanci si zahrát, tak vezmu zavděk alespoň tímhle. S tímhle konstatováním tuhle debatu ukončím.

      • uher

        Taková doba bohužel nenastane. Dnešní herní mainstream publikum degeneruje úplně stejně jako to filmový.

        Většina lidí chce hrát remaky a čumět na marvelovky ☹

        • TheGGG

          myslím, že každý si může čumět na co chce a hrát co chce a žádný uhel na diskuzi mu do toho nemá co mluvit ;)

          a každý máme trochu jinou představu o tom, co je degenerace...

          • uher

            A komu já teď do čeho mluvím prosímtě?😀 Milej Bíbre, asi by sis měl nejdřív přečíst na co vlastně odpovídáš, protože ti dělá evidentně velký problém to pochopit (jo, jo každý máme trochu jinou představu o tom co je degenerace 😂)

            • TheGGG

              ale samozřejmě že mluvíš lidem do toho co je dobré a co ne, když některé věci označuješ za degeneraci... holt se budeš muset smířit s tím, že lidi mají rádi remaky, to není degenerace... 

              • Reakce na příspěvek:

                Bize, nikdy bych neřekl, že budu stát po boku Justina biebera, ale stalo se. :O

    • rudysakal

      To byl jeden z nej dílů po RE2 , nebo by měli dát do pucu starý dobrý Dino Crisis s Reginou ;)

      Pokud ano, tak si myslím, že budou mít zaděláno na remake roku

      • moody
      • x_ander

        Já si myslím, že to udělají. Dvojka byl úspěch, trojka bude imho taky a z RE toho na remakování už moc nezbývá. Myslím si, že do jedničky nepůjdou, tam to zůstane u HD remasteru. Čtyřka už má ten nový systém hratelnosti (ikdyž ani té by remake neuškodil) a zbývá jen Code Veronica. A jak říkáš, je to hodně chválený a úspešný díl, takže bych se vsadil, že bude.

  • Hezká recenze. Jen mám pocit, že někdo z nás: a) já b) autorka recenze žije v omylu.

    Dle Šárky se jedná o dílo jednoho studia: Podobná situace nastává i tentokrát vzhledem k tomu, že si na sebe loňským remakem dvojky studio upletlo solidní bič.

    Nicméně jsem si jistá jednou pravdou: Když jeden dělá podruhé totéž, není to totéž.

    A já, podle dostupných informací, mám za to, že to dělalo jiné studio.

    According to RE3's producer Pete Fabiano, once RE2 remake was greenlit, RE3 was already being considered and was in the cards. Fabiano explained that RE3 was in active development for three years,
    and had some overlap with RE2's development. In fact, what the RE2 team
    was doing with Mr. X helped inform the RE3 team's work on Nemesis, the
    towering tyrant-like pursuer pursuing Jill in that game. "We saw what [the RE2 team] were doing with Mr. X, and he kind of upped
    the ante in their reimagined version of that game," said Fabiano. "And
    so when the RE3 director saw that, he was like, 'Okay, well I need to
    take Nemesis to the next level.' And I think that comes out in what
    players will see."

    Nicméně pravdou zůstává : Když dva dělají totéž, není to totéž.

    • cms.sarka-tmejova

      Studio myšleno Capcom, jasně, že to nedělali úplně ti stejní lidé. Stejně jako když BioWare udělalo ME: Andromedu, na který pracovali nováčci, co s původní trilogií neměli nic společnýho. A stejně jsme to hodnotili podle očekávání nastavených studiem, nikoliv týmem v jeho rámci.

  • maros.goc

    Ja mám pocit, že najviac si užijú tento remake tí, ktorí vedeli, že Resident Evil 3 bude lineárna hra plná akčnosti a že Nemesis sa objavovať na vopred určených miestach. Presne taká hra bola totiž originálna hra.

  • TheGGG

    tak této recenzi nevěřím ani úvodní větu.... autorka už kritizovala RE dřív ve FC a přišlo mě, že má k sérii negativní vztah. Škoda že recenzi nepsal člověk, co recenzoval RE2 remake, aby tady bylo nějaké rozumné srovnání... takto mě to nic neřekne.

    BTW: resident evil nebyla nikdy skutečně hororová a strašidelná série, kdo se u RE kdy bál a proč se nedostatek hororu vyčítá až tady v RE3 remaku?

    • Vojtzech

      Úplně bych názor recenzentky nezahazoval. Remake dvojky byl pecka, a pro mě jedna z nejlepších her loňskýho roku.  U trojky jsem už z dema cítil, že to není úplně ono. Moc mě to nechytlo, atmosféra byla taková nijaká. Podle recenzí, co jsem zatím viděl, je hra navíc i výrazně kratší s horší znovuhratelností.

    • Maxianimal

      Já ti nevim, RE7 je dle mě horor jako blázen. A  RESI série je označována jako survival horor.

      • TheGGG

        RE7 nemá s RE nic společného a byla to naprostá blbina, jinak ale RE nikdy nebyla skutečně strašidelná hra, ani tenkrát v dobách fixní kamery a prvních dílů... tenkrát to spousta lidí hrála za mlada, bylo to něco nového, tak z toho byli paf, ale to nic nemění na tom, že objektivně moc strašidelné není a nikdy nebylo

      • maros.goc

        horor neznamena ze sa mas bat :) jj ale RE7 je dost strasidelna hra :)

  • Deywik

    sarka jde proti proudu 😎 dobre ona !

    • uher

      Viděl si vůbec hodnocení na meta? 😀

    • species

      Co tim myslis? Vsechny recenze dopadly stejne

  • Vogon

    Nechápu proč měnili design Jill, nehledě na nepovedený obličej, vždyť teď vypadá strašně nezajímavě, pomalu jak náhodně generované NPC, vůbec ne jak hlavní postava. Nevím jestli je typické mít v každodenním šatníku vojenské boty a kalhoty, to snad vypadá jako by tu zombie apokalypsu očekávala. 

    Může se to zdát jako detail, ale zrovna RE je designem postav známá, tak je podivné, že zde zrovna v této parketě selhali, navíc ze všech postav zrovna u té hlavní.

    • CRYPT

      Nedalo mi to a musim reagovat. Recenzi jsem precetl, hru jsem si nekoupil, divam se uz zhruba hodku na long game play (hodka cca z 5ti) a protoze Resi 3 Nemesis byl muj vubec prvni Resi, co jsem hraval s kamosem u nej doma na PS1 (On hral a ja cetl navod z nejakeho casaku) tak Resident Evil 3: Nemesis + Jill Valentine jsou srdcovka. Precetl jsem si vsechny tve commenty a mas ode mne +

      Co jsem zatim za tu hodku videl, tak se jedna o neco jako ctrl+c/ctrl+v z remaku 2ky, Jill mi prijde opravdu jako nudne NPC, ksicht prevzaty od nejake ruske "modelky" je fakt bida (i kdyz to herni zpracovani toho obliceje vypada lip, nez zivouci predloha)... Jill byla jedna z prvnich virtualnich "lasek" meho detstvi a uprimne jsem hodne zklaman

      https://boundingintocomics.com/files/2019/12/2019.12.14-01.46-boundingintocomics-5df43f05a2084.png

      Takhle si nejak predstavuji real Jill

      Edit:// dost se mi libila tva poznamka zde 

      V Resident Evil 3 už Jill ovšem není členkou STARS, odešla po událostech jedničky, tento detail je chytře sdělen právě skrze očividně civilní ošacení Jill v původním RE3, které ukazuje, že Jill nechala minulost za sebou, ovšem s nákazou ji přišla znova strašit.

    • moody

      Coze? Ja to teda vidim presne obracene, nikdy jsem nevidel policajtku v minisukni. Naopak jeany ma kazdej a cerny vysoky boty taky nosi v Praze kde kdo.

      Navic je nadherna, motion caprure je dnes trochu jinde nez pred dvaceti lety a neni to zadna nahodna tvář ale ruska modelka Sasha Zotova.

      (dnes uz ve hrach hrajou skutecni lide)

      • Vogon

        Kdyby mě zajímala ruská modelka Saša, tak si zajdu na nějaký pražský dvouhvězdičkový hotel. Avšak podívej se na to, ty sám sis odpověděl ve svém komentáři, Jill je americká vojanda, ne ruská modelka.

        • moody

          Narodnost je tady uplne jedno, jde o to ze je to realny oblicej. (pokud mate adresu toho hotelu, kde bude takovahle kocka, prosim poslete).


          Taky  jste si sam odpovedel, vojanda pravdepodobne bude mit v satniku vojenske boty a kalhoty (ktere minochodem ve hre nejsou).

          • Vogon

            V Resident Evil 3 už Jill ovšem není členkou STARS, odešla po událostech jedničky, tento detail je chytře sdělen právě skrze očividně civilní ošacení Jill v původním RE3, které ukazuje, že Jill nechala minulost za sebou, ovšem s nákazou ji přišla znova strašit. Skrze nepřipravenost také dochází k budování napětí, jelikož někdejší specialista na současné dění není připraven(např. také má prázdný inventář, nemá ho plný nábojů). Krásný vyprávěcí kousek, RE je daleko chytřejší než se zdá.

            • moody

              art director:

              "The original design of Jill Valentine was clearly going for sex appeal," Cho admits, before clarifying "that was not the right direction. This is a very strong character, and it is a character that's going through a lot of adversity, so we wanted to home in on that and make sure that there's a certain level of believability in what she's wearing, a certain level of practicality." In turn, the Jill who features in the Resident Evil 3 remake is a lot more battle-hardened than the one who appears in the original game, who was often mocked for her ridiculously over-sexualized design.

              • Vogon

                Reakce na příspěvek:

                Co tím chtěl básník říci?

                Yongee Cho(autorka tvé citace) na původním RE 3: Nemesis nepracovala, jak napovídá i citace sama. Nemůže tedy vědět, co bylo úmyslem autora původního designu. Slovo "clearly" (očividně, zřetelně, jasně) by autor původního designu nepoužil, v kontextu věty samotné je jasné, že se jedná o doměnky citované. Nechápu jakou mají její myšlenky o originálním designu váhu, obzvláště když tento její design není dobrý a její zkušenosti jsou "Designerka zbraní v Nier Automata"(Zbraně jsou z velké části převzaty z předcházejících dílů), a "character designer" u MGR:R, kde všechny postavy kromě Raidena a hlavních záporáků vskutku páchnou jejím autorstvím, protože si vůbec nevzpomínám jak vypadaly.

                Zároveň jak už kolega podemnou naznačuje, mluvit o "praktičnosti" a potlačování "sexualizace" je krásně pokrytecké, vždyť alfou a omegou jejího designu je "ruská modelka"(cituji tebe: navíc nádherná), doslova okopírovaná ze skutečnosti.

                Kenichi Ueda, původní character designer RE3, pracoval na prvním REmaku, ve kterém Jill není "sexualizována", taktéž na RE5, kde Sheeva má podobný kostým jako Jill zde, tam to ale dává smysl, tedy nelze tvrdit, že by designoval postavy se záměrem sexualizace.

                • moody

                  Reakce na příspěvek:

                  Ja uz jsem rekl vse, co jsem chtel, tak odchazim. Klidne budte s novou Jill nespokojeny, reagoval jsem hlavne na "nahodne generovane npc"

                  Loucim se slovy Larryho Flinta:

                  "Nazor je jako dira v prdeli...kazdej ma nejakou diru"

              • rudysakal

                Reakce na příspěvek:

                Takže proto, aby to nebylo moc sexistický, tam dali profi modelku?! Paka, pokrytci!

                Ksicht má hezký, to jo, ale vypadá uměle, tak jako u všech modelek na titulkách magazínů ;) (je to jejich práce: vypadat neuvěřitelně/božsky).

                Za mě bych tam vyděl raději obličej herečky "Sienna Guillory". Nebo herečku "Gal Gadot", ta má aspoň vojenský výcvik (dalo by se to využít ve větší škále). Když může mít Carlos černé vlasy namísto hnědých, neměl by to být problém ani s kůží, notabene v dnešní době.

                PS: K té manekýně: asi to byla jasná volba, tedy pokud je snaha o prosazení v modeligu a snaha zachránit si život ve městě plném zrůd to samé ... a možná že se dozvíme víc i o slovanské minulosti Jill víc až po dohrání  :D :D :D

                PS2: mě ta Ruska na pár fotkách připomíná Ukrajinku Milu Jovovich .... náhoda?!

            • x_ander

              Nechci ti brát tvůj názor, ale imho jediný důvod, proč v původním RE3 měla Jill upnutý topík a minisukni, byl ten, že v roce 1999 ještě naplno jela "Lara mánie" a kdekdo do hry cpal co nejvíc sexy hrdinky, ačkoliv to zasazením ani nedávalo moc smysl.  Dneska se tenhle přístup už holt nenosí, tak má relativně normální oblečení (ale rozhodně ne žádné profi armádní, to podle mě tílko a rifle fakt nejsou), a kanady bývalá policajtka ve skříni určitě má.

              • Vogon

                Reakce na příspěvek:

                Ano z nejvyšší pravděpodobností design bude obšlehnutý z Tomb Raidera, v RE3 je toho inspirováno Tomb Raiderem strašně hodně(tedy vlastně vůbec nic), takže to musí být ono. Skvělá argumentace. Ironicky pro tebe tato "Jill" vypadá jako nová "Laura" daleko více než se stará Jill podobá staré Laře.

                Není větší šance, že v Resident Evil 3: Nemesis slouží vzhled hlavní postavy k charakterizaci Nemesis, který je v názvu hry samotné? Nemesis je totiž Nemesis členů STARS, kteří vždycky mají STARS uniformu, až na Jill, po které stejně Nemesis jde, to vede k otázkám jako: "Jak ví, že byla Jill členem STARS?". Dokonce před prvním setkání potkáte člena STARS v uniformě prchajícího před Nemesis.

                • x_ander

                  Reakce na příspěvek:

                  Tak nějak mi přijde, že původní RE3 je pro tebe modla a nemůžeš vydýchat, že ti na ni někdo sáhl. Protože takové hloubky, které ty v tom nacházíš, asi nikdo jiný nikdo nenalezl :-D Realita je ale dost protší, viz. příspěvek kolegy Moodyho nade mnou, který dává za pravdu tomu, co jsem psal.

                  A upřímně nechápu tvé rozčilení o obšlehnutí designu Lary nebo Tomb Raidera obecně, to jsem přece nikdy neřekl a je to blbost. Mluvil jsem jen o tom, že ten boom ohledně sexy hlavní hrdinky, co přinesla Lara, dost her převzalo.

    • x_ander

      Je to brutální kočka.


      Btw. vojenské kalhoty? To myslíš ty rifle, co má na sobě?

    • Carnage666

      Nevím jestli si hrál remake dvojky, ale tam byli i původní skiny převedený do moderní grafiky, takže bych počítal že tady to je taky a nebo bude přidáno později. Hadry bych ještě pochopil ale s obličejem podle mě nemá vůbec nic špatně. Na internetu jsem ale zaznamenal že incelove a virgini si představovali něco víc fapable ale podle mě tyhle lidi nikdy neměli realně holku.

      • Vogon

        Nevypadá moc jako Jill z REmaku(Která je modelovaná podle stejné ženské jako všechny Jill potom, až do téhle), který se odehrává pár měsíců před tímto a je ve stejné "časové linii". Bodej´t by vypadala stejně, když tahle je skenovaná podle někoho jiného. Což ono skenování obličejů je hlavní kámen úrazu, protože ty postavy vždycky vypadají divně, na úrovni uncanny valley. Na rozdíl od Leona z REmaku2, nemyslím si, že tato postava upoutá něčí pozornost, vypadá hodně genericky. Stejný problém jako Chris z RE7, generický a taková +- podoba s originálem.

      • x_ander

        Původní skin dávají rovnou k předobjednávce. A předpokládám, že za nějaký drobák bude k dispozici i pro ostatní.

  • x_ander

    Musím říct, že demo mě nadchlo hrozně moc. Atmosféra, hratelost, grafika (!), prostě paráda. Takže na plnou hru jsem dost natěšený, doufám, že u mě to bude devítková hra. Ale říkám to jako hráč, který původní Nemesis nehrál, takže doufám, že mi to narozdíl od Šárky sedne daleko více.

    • mr.clayman

      Přiznám se, že recenzi jsem spíš jen proletěl, ale mám z ní pocit, že kdyby trochu přitvrdili na dostupnosti consumable věcí, že by udělali líp. Třeba to ale na vyšší obtížnosti nebude taková procházka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit