Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • twicer

    Viděl bych vtom oznámení prachobyčejný kalkul, který měl nakopnout hype na tvorbu od bethesdy v době kdy se tak nějak plácá na místě.

  • Tak jestli to bude stejně kvalitní, jako veškerá tvorba Bethesdy za posledních 10 let, tak o TES 6 snad ani nic slyšet nechci a nepotřebuju.

  • TES6 je asi jedina hra od Bethesdy na kterou se tesim. O Starfield nic nevime a dalsi Fallout po tom jak pohnojili ctyrku a 76 od nich radeji ne.

    • No pořád se bavíme o hrách od jedněch vývojářů. Takže pokud po F4 a F76 nevěříš, že dokáží udělat kvalitně F5, proč myslíš, že udělají kvalitně TES6 nebo Starfield? Ta kvalita nemá nic společného s nápisem na krabičce, ale s tím jestli to dělají schopní vývojáři a jaký typ hry jim firma schválí. Pravděpodobnost že příští TES bude kvalitní hra je úplně stejná, jako že příští Fallout bude dobrá hra.

      • Jde o detaily jednotlivych znacek. RPG system TES proste sedi v bethesdim open-world hram lepe nez SPECIAL z Falloutu. Krom toho se Bethesda se ctyrkou rozhodla dat temer kompletni vale rpg systemu jako takovemu a nahradila ho nezajimavymi perky. Neocekavam, ze by se Bethesda rozhodla degradovat RPG system v TES hre. Podle me je pro Bethesdu Fallout jako takova testovaci laborator. Oni si troufnou delat zasadni zmeny ve Falloutu, ale s TES to podle me bude spis sazka na jistotu.

  • skoda ze neudelaji remake TES Areny, dneska uz na to technologii maji

    • Jak by to vypadalo? Protože pustý remake (jen v lepší grafice) už by byl dnes asi generická nuda. (byly tam nějak zajímavý lokace? Zajímavý dungeony? Zajímavý questy?).

      To už spíš komplet "reimagining" kde sice bude procedurální svět, ale detailnější, s mnoheml epšími questy, příběhem apod. A to už rovnou můžeš označit za plnohodný další díl :-D

      • ok, tak novy dil na motivy Areny

        • co jsou to motivy Areny? jako RPG ze světa Tamriel? :-D To bude každé TES :-D

          • treba cely kontinent v realne rozloze, generovane dungy, tvorba vlastnich kouzel atd...

            • twicer

              tak hlavně že víš že už na to dneska technologii mají :D

  • delO

    kde je debata o open-worldu? Když  to byla naprosto slušná diskuze k  tématu. Lidi co už blbnete s tou cenzurou?  

    • medveddd

      Oj, tu hledám svůj koment, co si o tom kdo myslí a jsem z toho zmatenej.. Tak takhle se to má.. :D

    • ales.smutny

      Bohužel zmizel původní kmenový příspěvek, společně s uživatelem, který jinde začal s rasismem a ne poprvé. Navázané reakce tak bohužel zmizely také.

      • medveddd

        Nedalo by se to zařídit podobně jako třeba na Redditu, kdy to tam nechá prostě [deleted] a pod tím běží debata dál?

        • ales.smutny

          Už to řešíme, bohužel to není zas tak snadné :)

  • Proč se Bethesda rozhodla oznámit obě tyto hry, především TES VI, s takovým předstihem, je nám velkou záhadou...


    Nebylo to tak, že jeden den oznámili Fallout 76, reakce byly rozpačité, tak si večer řekli, ty vole Franto (Tode), musíme to nějak zachránit a tak šli najistotu a večer rychle spíchli prezentačku na TES 6, ačkoli ještě asi ani nezačala produkce. Měl jsem za to, že tohle je mainstreamová interpretace toho, co se tehdy stalo.

    • Hidden

      Ono to je spise zpusobeno uz prezentaci na E3 o rok drive. Vsichni tehdy cekali, ze ukazou minimalne neco ze Starfield, byly i ruzne spekulativni informace, ze se neco skutecne dozvime... a ono nic. Takze na dalsi rok hodili alespon teasery Starfield a Elder Scrolls, protoze se je vsichni porad ptali, jestli vubec budou.

  • clovicekO

    Já už chci o Bethesde slyšet jen dvakrát. Bethesda se vzdává značky Fallout. Tým odpovědný za Doom odchází z Bethesdy.

    • twicer

      Skrz ten Doom by možná nebylo špatné podívat se na rozdíl mezi vydavatelem a vývojářem. Ale chápu, člověk vidí nápis a mozek už není potřeba :)

  • zadna skoda stejne to bude o nicem zvlast jestli to bude porad na stejnem enginu 

    • Engine imo hraje podradnou roli, TES vzdy stalo na necem jinem. Skyrim i pres letitost enginu stale vypada dobre a hraje se skvele.

      • Ich hry sa hrajú dobre, ale vždy vyzerajú zle, pokiaľ to neupravia fanúšikovské módy. Plus miliarda bugov, zle fungujúce veci, ktoré majú byť podstatnou súčasťou hry (ako napr. domčeky v Skyrime, celé DLC o budovaní domu, ale umiestniť nejaké predmety a veci vnútri a zvlášť aby nezmysli, alebo zostali na mieste - to bolo čisté utrpenie), nudná opakovateľnosť vedľajších úloh. 

        A prečo to ľudia hrajú? Lebo je to fantastický svet a napriek chybám aspoň čiastočne reaguje na činy hráča, málo konkurencie takýchto obrovských rozmerov a naozaj možnosť vyblbnúť sa s hromadou aktivít. 

        Prečo je Vampire Masquerade Bloodline kultová hra, napriek tomu, že hratelne je ešte aj teraz spackaná? Pretože je tam výborný príbeh a atmosféra. Sú hry, kde kvality dokážu prevážiť nedostatky, hoci to neznamená, že na tie nedostatky nebudeme nadávať. 

      • Skyrim nevypadal skvěle ani v době vydání.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit