Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, na 2080ti mam docela frame dropy z nějakého neznámého důvodu. Plus teda padá, jak říká sám autor článku. Kdyby se to ale nedělo, jsem opravdu nadmíru spokojeny, je to opravdu vtahující hra.

    • Blazer_cz

      V první řadě bych zrovna tenhle počin nenazýval hrou, ale simulátorem, tak jak to tady všichni říkají.  Možná vám to přijde jako slovíčkaření, ale je v tom rozdíl.  U simulátoru se v první řadě řeší simulace a tu provádí CPU. Teprve pak přichází na řadu až vizuální stránka. Proto zde GPU nehraje prim a propady fps mohou být.  Obzvláště když systém začne na pozadí něco řešit a simulátoru tak ubude dostupný výpočetní výkon. 

      • LessPh

        Jenze tohle je chyba v enginu, ten stutter ma kazdy a opakuje se pravidelne v pomerne pravidelnych cyklech.. proste na tom musi makat a odladit kod.. 

        Neber me spatne, MSFS zboznuju, ale je to zatim vic hra nez simulator.. XP11 je v simulaci o mile dal.. chce to cas a dostanou se tam.

      • Sorry, na hodně přetočeným I7 7700k by se to asi stávat nemělo. 

        • sugyn

          Pokud hra vyuziva API DirectX11 tudiz nejlepe umi vyuzit maximalne 4 jadra tak se to stat muze. Druha vec v nastaveni v Datech je sekce  Rolling Data Cache, doporucuju to dat na svizny disk a nastavit velikost tak na 400-500GB jelikoz to slouzi k tomu aby to natahalo mapy a pak z nich pri hre to cetlo. To hodne pomaha. Taky je dobre v procesech to dat na Above Average/Normal. Prepnout chlazeni na nejaky overdrive/turbo mod.  Idealne aby grafika byla zatizena na 85% cirka at ma nejaky limit na ruzny spiky, to stejny s CPU. Pri rozumnym nastaveni ja to mam kolem High a s GTX1070, i5 8600K, 16GB DDR 3200Mhz pohybuju se v rozmezi 40-60+ fps s rozlisenim 1080p.  

        • Jestli to zamrzá, tak u leteckých simulátorů to většinou dělají 2 věci.

          1) Nestíhají se nahrávat data. - Řešení: nainstalovat na SSD

          2) Malá operační paměť. - Řešení: zvětšit operační paměť. U leteckých simulátorů je 24+GB paměti celkem standardem, už jenom kvůli tomu, jak obrovská plocha se vykresluje.

          Ale jinak to samozřejmě může být i špatnou optimalizací.


          Hra jinak chce cca 50mbps připojení pro maximální detaily, aby stíhala streamovat data.

          • Je na SSD a 32gb paměti. Internet už je věc jiná, bydlím v zapadákově, přesto mi to jako problém internetu nepřijde... Ale i tak děkuju za radu 🙂

            • Ghost47

              Většinou se seká, když tahá textury krajiny a nezvládne to včas,

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit