Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jarisko84

    Povodny deus ex J.C.Denton je proste lepsi ako Adam a story je  topka...

    • maros.goc

      Na to, aká je Deus Ex legenda a aká s****a je Deus Ex: Invisible Wars, sa Deus Ex Human Revolution podaril tak dobre, že to bol doslova zázrak.

    • Derp_1337

      Tak z původního Deus Ex se stala legendární hra. Vyrovnat se kvalitám legendě je velmi velmi velmi těžké.

  • PCMR

    Quake i UT selhali jednoduše proto, že je jiná doba. Tyhle hry nikdy nebudou mít masivní úspěch, protože jsou až moc hardcore, nepřístupné pro novė hráče. A to ať už samotným designem, tak elitářskou komunitou, co to hraje 2 dekády. Dneska jsou lidi zvyklí hrát FPS hry, kde se připojíš a dostaneš vše na stříbrném podnose.

    Jinak řekl bych, že lidem, co Q a UT hrajou, je jedno, jestli to hrajou miliony lidí. Hlavně, že to někdo hraje. Ostatně profi turnaje se furt konají, což je podle mě dostatečný úspěch - po těch letech.

    • KrPa

      quake i UT jsou bohuzel hry vyhradne o schopnostech a rychlosti hracu, nic nekupujes a uz na zacatku hry si stejne silny jako ostatni hraci


      bohuzel dnes ty hry o skillu v mode moc nejsou

  • 0011

    Zrovna jsem dneska opět dohrál DE Human Revolution director's cut a i když by si ta hra zasloužila lepší grafický kabátek, pořád je to moje nejoblíbenější cyberpunková hra dokud nevýjde CP 2077. Další díl No one lives forever bych si dal taky, ale obávám se že by to dopadlo jako Duke Nukem Forever, tuhle značku bych nechal spát, stačilo když Monolith studios zničili F.E.A.R., což je taky jedna z těch mála legend, ke které se pořád vracím.

    • Jen k te Director's Cut verzi, doporucuji precist top recenzi na Steamu.

      tldr: Vypada graficky hur, nez original, protoze je to port z WiiU.

      • 0011

        Hele v originálu mám nahráno 95 hodin, v director's cut 112 hodin a rozdíl jsem nepoznal, možná je rozdíl v cutscénách, ale spíš ne, imho je to lež. Spíš jsem myslel že je to 9 let stará hra a vypadá tak. Nejsem graphic's whore ale za vylepšenou verzi zrovna téhle hry bych se nezlobil.

      • Hidden

        Neveril bych vsemu, co nekdo nekde napise. Ty verze vypadaji krome jineho postprocessu a par drobnosti vicemene totozne. :)

        • Derp_1337

          Mám takový pocit, že první dny po vydání si lidi opravdu stěžovali na horší grafiku. Pár patchů to pak prý zlepšilo.

          Prostě taková ta klasika, kdy člověk nesmí hru hrát hned po release. Obzvlášť porty z konzolí jiných herních zařízení tím trpí.

  • Derp_1337

    Kudos pro skvělé zmrtvýchvstání jako:

    - XCOM: Enemy Uknown, XCOM 2 (+ vyníkající datadisky Enemy Within a War of the Chosen),

    - Deus Ex: Human Revolution, Deus Ex: Mankind Divided

    - Max Payne 3 (nedivím se, že to tak prodělalo, marketing byl totiž dost tristní. Ani jsem nevěděl, že ta hra vyšla.)

    - DOOM, Doom Eternal


    Pak by se ještě dali počítat nějaké herní série, které ale nebyly úplně mrtvé, jako třeba:

    Starcraft 2: Wings of Liberty, Rise of Tomb Raider, Resident Evil 2 Remake (je to smutné, když rmk 2. dílu je mnohem lepší než "plnohodnotný" 3. díl. Claire FTW),  atd.

  • Rostej

    nahodou Quake Champs hraju, dokonce i s kamaradama 😈

    DOOM & DOOM ETERNAL jsou paradni, trilogie Tomb Raidera me taky nezklamala. neda se to hazet do jednoho pytle.

    myslim, ze je to otazka citoveho vztahu k te hre / znacce / serii

    pokud totiz moloch typu (pardon za klise) EA spolkne studio, ziska sice jeho znacky, ale puvodni kreativci odejdou, teamy se rozpusti na prace na znackach molocha, a oziveni takto ziskanych znacek nezainteresovanymi designery je pak pokud ne nemozne, tak kazdopadne bolest a zal. chybi tomu "to srdicko" 😉

  • Moc nechápu co znamená "nechat spát". Pokud jsem se dobře díval, tak vydání nových dílů na těch starých nic nezmění. Bez starý Deus Ex se hraje stále stejně ať už vyšel nový, nebo nevyšel. Původní System Shock bude stále stejný a nezměněný, bez ohledu na to jak dopadne remake.

    Ty staré legendy "spí" bez ohledu na to, jestli nějaký remake vyjde a jestli se podaří. Řeči jako Bethesda zničila Fallout jsou potom už totální nesmysl. Fallout 1 se hraje stále úplně stejně, jako se hrál před angažováním Bethesdy. Nic na něm nezměnila.

    Takže z toho přestaňme dělat vědu a předstírat, že nám na ty staré hry někdo šahá. Nešahá na ně, dělá úplně nové - což je dost podstatný rozdíl.

    • Derp_1337

      "nechat spát"

      Tady se spíš jedná o tu myšlenku, že ty nové díly ničí nostalgikům jejich staré růžově zabarvené vzpomínky.


      Samozřejmě některé hry mají skvělou hratelnost i po 20 letech a tak jakkoliv špatné pokračování vám nemůže zničit dobré vzpomínky, protože stačí hru spustit a zahrát si ji pro připomenutí.

      Problém vzniká u her, které na tehdejší dobu byly dobré, ale když je srovnáte se současnou konkurencí ve 21. století, tak jsou to prostě nudné blbosti. To pak hrozí, že si můžete uvědomit, že ta hra není žádný zázrak a vám se tehdy líbila jenom protože jste neměl ještě dostatečný rozhled a neměl jste představu, jak má vypadat dobrá hra.

  • LadaVanBar

    A nejvic ocekavani je ted upreno asi na BG3, alespon u me to tak je. Preci jen uteklo 20 let od dvojky, to uz je jedna nova generace gameru, kteri budou trojku posuzovat ocima nezatizenyma nostalgii...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit