Pokochejte se druhým trailerem remaku Mafie. I s českými titulky
-
Ta jízda na motorce to působilo jak z jiné hry je vidět proč to v původní hře nebylo, mlácení taky nic moc.
Jinak Hajp to má slušnej ještě víc jak před původním vydáním ani tehdy Mafia City of lost heaven neměla.
-
-
nemelo to tehdy takovej hype protoze gta 3 vyslo driv
-
-
Tak tohle bylo dost jiné než GTA. Spíš bych řekl, že ten hype souvisel hodně s budgetem.
-
-
V te dobe to bylo prave uplne "stejny" jako GTAIII. Jedny z prvnich 3D her z normalniho otevrenyho sveta.
-
-
Já si troufnu říct, že to bylo naprosto něco jinýho (díky tomu vlastně Mafie neměla konkurenci). Zatímco GTA III byla čistá arkáda, kde vůbec nešlo o příběh (jendoduché cutscény, kde jen rychle dostaneš úkol a hlavní hrdina ani nemluví) a bylo to převážně o té zábavě ze sandbox řádění po městě. Tak Mafia šla úplně jinou cestou kvalitního scénáře, filmově zpracovaných cutscén (to tehdy nemělo moc konkurenci ani mimo open world žánr) a cestou lineárnějšího obsahu (krom misích samotných v tom městě defakto nic nebylo a šlo jen o kulisu) kde krom aktuálního úkolu jsi neměl co dělat. S tím, že příběh stál na prvním místě a zábava na druhém (hra neměla problém tě nutit jezdil pomalu podle předpisů někam kde jsi udělal nějakou drobnost a jel zpátky, aniž by se stalo něco velkolepého, když to pasovalo do příběhu a atmosféry).
Až později se R* snažil přidávat trošku toho příběhu a vlastně se postupně blížil konceptu Mafie. (zatímco Saints Row přebralo otěže arkády a je nyní tím, co bylo původně GTA).
Každopádně fakt si nemyslím, že GTA3 a Mafia si nějak konkurovali nebo byly podobné. To je jak srovnávat Doom a Deus Ex s tím, že to byly stejné hry, protože se v nich střílelo z pohledu první osoby.
-
-
-
-
-
Tak v původní hře to spíš nebylo proto, že udělat pořádnej jízdní model (hlavně s reakcí postavy na havárky) nebylo s tehdejší technologií tak snadno realizovatelné.
-
-
Ten byl celkem parádní neohrabaný přesně jako reálné předlohy tehdejších aut.
-
-