Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Duptcheck

    Jen tak mimochodem, když je ten pauzovací bojový systém tak skvělý, proč  do her jako Pathfinder nebo PoE II přidávali turn base systém?

    Ruku na srdce, BG je pro mě nejzásadnější hra mého života, ale asi většina se mnou bude souhlasit, že ten soubojový systém prostě nebyl od začátku šťastné rozhodnutí a měl být tahový. A moc dobře si pamatuji, jak jsem si to říkal už tenkrát cca v 12 letech, když jsem tu hru hltal a byl jsem naprosto fascinován, co za úžasnou hru vzniklo.

    • 0011

      Protože možnost volby co komu vyhovuje je pro hráče skvělá? Rozhodně bych tam měl radši volbu mezi tahovým a "realtimovým" bojem než možnost udolat nepřítele házením botama a bůhvíjaké rádobyvtipné mechanismy mají ještě v rukávu. Už v prvním BG máš možnost v menu si nastavit hru tak, aby tahová byla. Po rozhovorech s Larianama v médiích nedoufám v možnost oficiální implementace, ale doufám, že se o pauzovací systém postará modovací komunita.

  • Realtoltek

    Ano přesně tak to dopadlo...je to Divinity 3 ....

  • Realtoltek

    Kdo má rád Divinity tak hru bude vychvalovat. Kdo je fanoušek BG I a II bude tohle "dílo" nenávidět. A napíšu proč : Boje jsou zdlouhavé a absolutně nezábavné a je zde absence real time...což bylo v GB I a II. Mapky jsou trapné coridory a to i horizontální a v combinaci s bojem na tahy je to absolutní zoufalství.Tedy za mě jako skalního fanouška BG je to naprostej fail a jsem znechucen.

    • michaelfoucault

      DnD 5e je o tazích. Tohle je víc DnD, než Baldurs Gate 1 a 2 dohromady. Ačkoliv jsou obě zmiňované dobré hry. Pro mě jako skalního fanouška DnD je to splněný sen. 

      • 0tecFura

        Mám pocit, že problém s tahovymi souboji v bg3 mají spíš fanoušci prvních dvou dílů jako takových než fanoušci DnD. Protože jak říkáš, DnD je tahovy. 

    • a proč nebýt fanouškem obojího? Takové plačky poslouchám už 20 let. Když vyšel NWN, tak lidé brblali, že to není BG. Když vyšel Dragon Age (který byl marketingovaný jako nástupce BG), tak lidé brblali, že to není BG. To samé u PoE and D:OS. Ve skutečnosti mám rád všechny ty hry. Každá má své slabiny a silná místa.

      • 0tecFura

        Souhlas. Jak baldurs gate, tak první dragon age, pillars of eternity i divinity os (oba díly) jsou skvělé hry. 

        Ja patřím do skupiny fanoušků, které nevadí, že v baldurs gate 3 budou tahové souboje (jak pauzavovaci Real time , tak tahové souboje mají oba své vyhody) 

    • Poprosím vás - nemluvte za všechny fanoušky BG1+2.

  • Já jsem rád, že je to celý tahovka.. přehrál jsem oboje PoE tak, že jsem v 99% nevěděl co kdo dělá, kdy mu končí cooldowny, jestli teda použil spell/abilitu co sem mu naklik nebo ne.. docela magořina. Jestli bude mít BD3 takový synergy jak DOS2 tak bude klíčový aby člověk měl kontrolu nad tím co kdo dělá, a mohl se radovat z toho když zkombinuje pár abilit a funguje to.. v realtimu by  to šlo dost těžko.

    • Přesně tak

  • BG3 thread ve zkratce:

    1) Bude to Divinity 3, buhuhůůů...

    2) Jaktože to bude tahový, buhuhůůů... BG1 a BG2 byly přeci realtime s pauzou a to bylo nejlepší na světě....

    3) Bude tam moc humoru! BG1 a BG2 měly přeci úplně jinej feeling, buhuhůůůů....

    Já jsem rád, že to nebude připosraný retro typu PoE, který mělo pro jistotu i stejný zelený ikonky na zemi, aby všichni pochopili, že je to "jako starý dobrý baldury".

    Počkejte si jaký to reálně bude, výjde to za rok (za rok!). Tyhle ty hypotetický vzlykání v diskuzích....

  • KronosDeret

    je to rozpracovaná hra, chybí polovina povolání, sem tam bugy, ALE pro fanouška DnD5 je to krásné rochnění, zhmotnění světa, který zažívá jen na papíře a ve fantazii. Familiernost prostředí, kouzel a mechanik prostě funguje skvěle. Nemůžu než nedržet Larianům všechny palce co jsem za život nakradl, aby tenhle opus a poklonu otci RPG žánru dotáhli do finiše.

    • tuco

      To jsi rekl hezky, poklonu. Nekdo vsak v tom bude hledat rekneme spiritualniho nastupce BG a nekdo jiny zase videt dalsi dil ulne jine hry. Tak ja tak to dle meho hre nepomuze, jelikoz ta namitka, ze se to hraje vic jak DOS nez BG*ve vzduchu vzdy bude. 

      To si jentak nahlas premyslim, neni treba to brat jako rychlost svetla ve vakuu nebo obecne ohrozeni.

      edit: je otazkou, jak realny bylo aby se to hralo jako BG, po tolika letech. Na stranu druhou, napr Pillars se tak trochu jako BG hrala. Jen kdyby Josh nebyl tak palicatej a nebalacoval, protoze jedno z kouzel BG bylo jak se tam dala postava .. ted pozor .. presilit a jak se daly mechaniky zneuzivat. V Pillars nikdo draka na veverku nepremeni.  

      • 0tecFura

        Oba jste to řekli hezky. Dvojta poklona 🧐

  • dworkin

    Jestli něco nesnáším, tak jsou to timed questy nebo umělá ku*vitka typu "odteď máš hroznou kletbu, a když každých šest hodin nesnis chleba s maslem, vybuchne ti ksicht". Tak doufam, ze larva je jen drobná neprijemnost na par chvil a ne neco, na cem je vystavena hlavní zápletka.

    • tak nějak jsem si vzpomněl na Mask of the Betrayer, kde měl člověk kletbu v průběhu celé hry. Drobná vada na kráse jinak excelentního RPG

    • Jarisko84

      Presne ako pises...dufam ze to bude nieco ako golier v divinty 2 ...ale zas tam mozu dat obrovsky casovy limit tak to bude surit iba na oko...

  • Rohlikator

    Když jsem viděl ten obrázek, na chvíli jsem zaplesal že bude řeč o Legacy of Kain :D

  • Jarisko84

    Ja len dufam ze z toho nebude divinity 3...

  • 0tecFura

    Těším se moc. Počkám až to vyleze z ea a mezitím snad dohraju dvojku. Pro mě osobně jsem rád, že to převzal larian. Mě je toto studio velmi sympatické a divinity: original sin (jednička i dvojka) jsou parádní hry (bohužel předešlé divinity jsem nehrál) 

    • uher

      Bude to pouze tahové 😐 v Larianu asi nehráli předešlé díly...

      • PCMR

        Ale třeba hráli duchovního nástupce PoE a bohatě jim stačil ten realtime bordel...

        • uher

          Jo, jasně...

      • Houdini

        Čiže také, aké malo byť už BG1 a BG2! Paráda!

        • 0011

          A naštěstí také nikdy tahové nebyly, protože v Bioware alespoň tenkrát měli koule na to udělat něco originálního. Navíc když senior designer soubojových mechanik říká, že chvíli hrál dvojku, ale že tenkrát měl radši Final Fantasy chce se mi vykřikovat leccos, ale slovo paráda mezi tím rozhodně není. Já chci Baldur's Gate 3 a ne Divinity Original Sins 3 s pravidlama D&D a možnostma pro streamery. Hrát to budu stejně, protože Divinity je dobrá série, ale čistě tahové souboje mě štvou, protože v téhle sérii nemají co dělat. Tahové D&D patří do minulosti do časů Pool of Radiance a EOTB kde měli zůstat, tohle je imo krok zpátky.

          • tuco

            Furt neco nechapu, ale jak muze nekdo rict .. BG1/2 mela byt tak ci onak? To ja asi vetsi genius nez ti co BG1/2 delali :P

            Naprosty souhlas s 0011. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit