-
Tohle mě nijak extra netrápí, jen aby to skutečně neselhalo na vydání a že krunčovali jak o závod a stejně to dopadlo nic moc 😉
Podle mě to není úplně moudré, vydávat v tuhle dobu kdy AC:Valhalla... ale uvidíme. Jsem spíše zvědavej jak pojede ale medium by mělo, dle nějakého testu z webu.
-
Tak taky přihodím do diskuze, Cyberpunk jde sice mimo mě, ale CDPR se nedivím - v téhle kovidové době, kdy jsou lidi zase zpátky na HO, je těžký něco uřídit, natož dodržet termíny, navíc s Q laťkou, kterou si asi interně nastavili.
Je to složitý a pokud je další odklad tak to chápu, máme druhou vlnu kovidu a prostě s tím se nedá nic plánovat.
-
-
Nemám až tak problém s odklady a ideálně ať si vezmou kolik času potřebují aby vydali kvalitní hru. Ale hra je už několik týdnů Gold, tak je spíš otázkou v jaké kvalitě to dávali do lisoven, když ani po několika týdnech patchování si to nedovolí pustit mezi lidi?
Tohle fakt smrdí tím, že to lepí na poslední chvíli a doufají, že to nějak stihnou :-/
-
To je strašná hovadina! Kovid asi fakt ne takhle už se můžou vymlouvat u Nvidia, prostě to tady těžce nezvládaj no.
-
-
Nerozčiluj se, praskne ti žilka a co pak? Akorát budeš zdravotníkům brát limitovaný lůžka, který teď nemají. To za to nestojí kamaráde, mysli na ostatní!
-
Co bereš? Drogy? Však Nvidia naprosto nezvládla start 3XXX série a dodala do obchodů naprosté minimum.
-
-
Ehm, Nvidia nezvládla sérii 3xxx jako takovou. Dostupnost údajně brzdí uměle, aby byly karty dostupné současně s AMD.
-
-
Jakou by to mělo výhodu pro nVidii, zpřístupnit karty až s AMD?
-
-
https://www.mooreslawisdead.com/post/nvidia-s-ultimate-play
-
-
-
-
-
Jak rikala Alzbeta dnes ve FightClubu, vymlouvat se na kovid u vyvojaru her je jen snaha zneuzit situace jak obhajit ze nestihaji. Mluvim z vlastni zkusenosti jako vyvojare, ktery to muze sledovat a na produkci tato situace nema zasadni vliv.
-
-
Mam na to jinej nazor, management lidi je stejny u SW spolecnosti jako u vyrobni spolecnosti, ktera poslala svoje bily limecky na HO. Team vedouci nemohou uplne ovlivnovat kompletaci ukolu a celkovy stav, navic komunikace se komplikuje a tim snizuje produktivitu.
Pokud odkazujes na FC games.cz, tak se podivej na FC kde byl QA leader Warhorse a povidal tam o HO a snizene produktite.
Tak to proste je, lidi jsou lidi;-) To neovlinis, asi kazdy vedouci by ti o tom mezi 4 ocima rekl sve:-)
-
-
pres Teams nebo Skype si bile limecky jak pises krasne vsechny zkontroluji a kdyz nekdo neco potrebuje, proste napise a vyresi to. Argumentovat tim, ze se snizuje komunikace a moznost rizeni je timto pase jako kalhoty do zvonu. Netvrdim ze produktivita neklesne, ale neni to rozhodne pokles takovy, aby to produkci nejak zasadne zpomalovalo. To ze doslo mesic pred vydanim CP k odkladu neni znamka dopadu kovidu. Nejspis meli takove mnozstvi bugu, ze se proste rozhodli to jeste pospravovat a vydat hru o par tydnu pozdeji.
-
-
Na Skype, potažmo teď na Teamsech trávím 50% svého pracovního času už několik let, protože mám svůj mamagment mimo CZ a právě proto vím, že přesně přes tzv. virtual teamy lze předávat informace velice omezeně, prostě si to komplet nikdy nepředáš.. nikdy nedocílíš F2F výsledku, jako když vedle tebe sedí tvůj kolega nebo tvůj šéf a adhoc řešíte problémy. Nebo se potkáte na kafi a všechno (i ty věci navíc, který nikdy po Teamsech nepřijdou na paškál) si předáte.
Jako sorry ale vykládáš z cesty, nevíš jak to chodí.. už jen ten šum a nárazová informace v open officu ti dokáže práci výrazně usnadnit, zrychlit nebo i třeba práci nezastavit.
Navíc studia jako CDPR, který nejsou stavěný na virtuální teamy s tímhle přechodem mají ještě organizační problémy.
Chápu, že pokud si něco šmudláš doma, co nemá moc význam a není tam nastavení takový očekávání ani deadliny, ani Q laťka jako u C2077, tak si to v klidu můžeš šmudlat dál sám. Ale porovnávej jabka s jabkama;-) Navíc je vidět, že s managementem lidí nemáš moc zkušeností..
-
-
Z vlastních zkušeností můžu říct, že v jistých případech produktivita může klesnout dost zásadně.
Nejlínější sebranku, co jsem kdy poznal, byli outsourcovaní vývojáři, které člověk nemohl zajít zkontrolovat osobně. Jeden týden nedodají projekt s výmluvou na technické problémy Skype. Druhý týden dodají zabugovaný projekt. Člověk je následně na všechny chyby upozorní a požádá je, ať to opraví. A co se nestane za dva týdny? Ti idioti pošlou ten samý zabugovaný projekt. "Děkujeme, ale rozvazujeme s vámi pracovní poměr. Sbohem!"
Tady není o čem debatovat. Velká spousta lidí má problémy s udržením pracovního tempa/morálky, když nemá nad sebou přímý dozor.
-
-
tak zalezi, jaky outsourcing si firma sezene, je to vsechno o lidech. Zamestnanci si tohle podle me nedovoli, protoze vedi ze se potrebuji po tomhle marastu vratit k normalni praci a mit jistotu ze je nikdo nevyhodi. Podle me jsou to co popisujes vyjimky a ne pravidlo
-
-
Reakce na příspěvek:
Tak samozřejmě to byl extrém. Ale tady se jedná spíš o to, že člověk, který každý den chodí do práce a osobně tam vidí svého nadřízeného, si takový úlet většinou nedovolí ze strachu z trapasu.
To odosobnění, když lidi jednají přes nějaký software a nepotkávají se přímo, už pak na lidi nemá takový vliv.
-
-
-
-
-
-
-
wow zrovna koukam a zrovna ma tento clanek 77 komentaru jaka nahoda xD jinak dalsi odklad me celkem prekvapil myslel jsem ze si dalsi uz nemuzou dovolit
-
-
Jeste 2000 komentaru stale chybi;-)
-
-
To nevadí. Za 30 let si na to ani nevzpomenete. A pak stejně zemřete. Úplně stejně, jako kdyby žádný odklad Cyberpunku nebyl.
-
-
Hehe, minulý týden jsem jel vlakem a v mezistanici mi výpravčí sdělil, že další vlak bude mít zhruba čtyři hodiny zpoždění. Když pak uviděl můj zděšený výraz, prohlásil: "Ale pane, co je to proti věčnosti?"
-
-
Moudrý výpravčí. Nechápu proč se lidi stresujou takovýma prkotinama. A strašně řeší nedůležitý věci. Já se na hru taky těším, a budu si s váma o ní psát až vyjde. A když vyjde až příští rok, tak to bude až příští rok. Je to jedno. Já teď dělám na svým prvním hudební albumu a taky jsem nečekal že to půjde tak pomalu. Ale bude to. Všechno bude, nebojte se :-) Stěžování si na odklad bych pochopil jedině od lidí, kterým doktor řek že se kvůli nemoci nedožijou příštího roku, a preferují zahrání si PC hry od jinýho užití posledních chvílí života. (Když si užili už všeho ostatního dost, tak proč ne :-) )
-
-
Staci mit rakovinu na mozku, pak koupi rychle 10K televizi to nej a ceka rychle na hru protoze za rok tu byt nemusi :)
-
-
-
-
No každopádně v Ubisoftu asi bouchají šáňo ;)
-
-
Proč?
-
-
Protože Valhalla má vyjít 10. listopadu. Původně tedy jen 9 dní před Cyberpunkem. To prodeje ovlivní.
-
-
-
Podobne dopadl WoW: Shadowlands ... prvne se nestihalo a predobjednatele jen vedeli, ze nekdy 2020. Pak Blizzard prisel s vydanim za dva mesice na 27.10. Zdalo se to neuveritelne, ze to zvladnou takto rychle. Lide nabrali dovolone a mesic pred vydanim odlozeno na 2020. Hype byl zabit podobne jako v pripade Zaklinace a spousta nastvanych, ale taky kupodivu spousta streameru a znamich hracu se temer jednomyslne shodla na it's ready when it's ready a postavila za Blizzard
-
-
"Lide nabrali dovolone" 😱
-
-
temhle de8ilum se musim vzdy smat 😂 brat si dovolenou na vydani hry
-
-
Jako kdyby v soucasne pandemii jsou jiny moznosti na co dovolenou vyuzit. Ano taky jsem si vzal dovolenou kvuli Cyberpunku + firma by me stejne donutila ji vyuzit.
-
-
S tou dovolenou teda nevím jak ty, ale já letos byl 2 týdny hezky u moře.
Samozřejmě zimní dovolená bude horší. To asi taky strávím doma, protože člověk moc možností mít nebude.
-
-
No a ja to treba uplne chapu. Je proste fakt ze ne kazdy ma dost casu na hrani her a ja mam treba rad, kdyz mam na hrani delsi casove okno v kuse a nikdo me u toho nerusi. Kazdy rok mam dovolenou naplanovanou na prosinec a letos se mi CDP krasne trefil s odkladem do dovci 🙂 sice uz bych to radsi hral driv, ale aaspon budu mit vic casu a klid
-
-
-
-
Tak je to tam - zažádal jsem o refund na GOGu. CD Projekt mě svým přístupem velmi zklamal. Může se podívat například k Larianům, jak se pracuje na takto očekávané hře. K argumentům, které tu zazněly a tedy, že přece můžu počkat, vždyť o nic nejde.... tohle odvětví je hlavně o těšení se. Hraní není povinnost a nemá ani s ekonomickou racionalitou nic společného - nač utrácet peníze, za něco, co nepotřebuji. Cyberpunk byl třetí hrou za posledních pět let, které jsem chtěl hned při vydání a "stříhal jsem metr", než k němu dojde. CD Projekt si to (nejen u mě) dost pokazil a neřekl bych, že se z toho ještě někdy vyhrabe.
-
-
😀, no jo Cd REd se z toho nevyhrabe a většina vyvojářů skončí vyhořením, btw. když ty hry nehrajete ,dáváte je někomu nebo si je vystavujete na poličce a těšíte se ,až si je někdy zahrajete?(což nenastane jinak by jste se ochudil o ten největší požitek kvůli čemu jste je kupovat).
Pro ty co pochybují o hře, týmu apod., ti co hru už hráli u nich ve studiu a mluvili s vývojáři se schodují ,že se nesetkali s tak velkou snahou o perfekcionizmus a jejich cíl je vydat skutečně dodělanou hru. Tradicí se stalo vydávat 2-3 velké patche po vydání, které hru zpříjemní natolik, že by jste si to rádi třeba znovu zahráli, ale už jste to dohráli třeba 2x.
Nemají dobrý team management na časový rámec(na jeho obranu se dost věcí v průběhu mění, přišel covid), ale na hře nebo kvalitě to nic nemění, jestli je chce někdo kvůli tomu hejtit ,tak mi připadá jak uvztekané děcko.
-
-
Osobně se domnívám, že nekritičnost hráčů je hlavním faktorem úpadku herního průmyslu jako celku. Maximálně si tak postěžovat v diskusích, ale jedině peníze jsou tím, co na herní studia platí - proto ten refund.
Dále tu spousta lidí bagatelizuje odklad o měsíc, ale připomeňme si, že Cyberpunk měl vyjít už na jaře...
-
-
lol, hele něco podobného bylo s Last of Us 2 na jaře, přežili jsme to všichni, kdyby to odložili CPR o půl roku, tak bych to pochopil, ale takhle?
-
-
TLoU2 ale nakonec vyšlo dřív protože leaky. A světe div se hra byla hotová a žádný extra bugy neměla.
-
-
Neměla. Jenom to byla sr*čka, kterou se musím donutit dohrát, protože mě stála litr:(
-
-
To je sice hezký že máš takovou zkušenost ale o to tady vůbec nejde. Jde o to že ta hra byla hotová stejně jako je hotový Cyberpunk (alespoň na PC) a jen ten leak příběhu je donutil to nakonec vydat na místo toho jejich že datum ještě nemají a je to odložený na neurčito.
-
Věc názoru , za mě to byla dobra hra s na druhy průchod game+ ještě lepší 😉
-
-
Pokud to člověk porovná s 1. dílem, tak ta hra je průměrná, místy až podprůměrná...I ta vychvalovaná AI nepřátel, co jsem četl v recenzích mě zatím asi minula.
-
-
Reakce na příspěvek:
Opět věc názoru , tady prostě zkusili něco nového , hold to někomu sedlo , někomu ne. AI je podle zvolené obtížnosti a rozhodne patří k tomu lepšímu co ve hrách je.
Btw jednička má naprosto tuctový příběh , který byl ale skvělý , tady prostě udělali něco nového/jiného.
-
-
-
-
-
-
Ty kráso, to je žvást. To jako prostě sedíš v koutě v klubíčku, divně se kejveš a čekáš na den vydání?
-
-
To fakt ne. Hry jsou o těšení se na ně a když už se na ni člověk netěší, tak je zbytečný ji hrát.
-
-
Jestli jsou pro tebe hry o těšení se na ně, tak by jsi měl být vývojářům vděčný. Teď se můžeš těšit ještě déle :D
-
-
Hahaha
True story.
-
-
A já hlupák si vždycky myslel, že hry jsou o tom, že je hraješ až když jsou hotový. Změnil jsi mi život, jdu do lesů.
-
-
Hele, prostě akceptuj, že existují lidé, kteří žádnou jinou radost v životě, než ty hry, nemají a posunutí vydání jedné hry o měsíc jim totálně zničí jejich pevné body v tomto nepřátelském vesmíru.
Je to smutné, ale je to tak.
-
-
Sou dokonce studie ktery vztah ocekavani a nasledneho prozitku zkoumaji, napr:
Expectations influence sensory experience in a wine tasting - https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0195666309000166
coz je topic sam o sobe, to vino :) ale zda se, ze nas mozek tak nejak funguje, coz neni tak sokujici.
Nicmene, snad to momentalni zklamani kolegy Duchino vyprcha. Jako neuzit si to, jen proto ze prisel/sla pozde, to bych souhlasil, ze smutne je.
-
-
:-D na co tyhle ironický reakce? Jestli ti to nevadí, klidně čekej. Nerad jsem ti pošpinil tvou modlu, ale zkrátka existují i lidi s opačným názorem.
-
-
Jaký názor? Že se víc těšíš na to těšení na hru než hru samotnou?😂
-
Já si taky vždycky myslel, že hry jsou hlavně o tom, že je hraješ a bavíš se u toho či relaxuješ.
Názor, že hry jsou jen od toho, aby ses na ně těšil, až si je jednou zahraješ, je prostě úplný MINDF*CK. 😱
-
-
Reakce na příspěvek:
Hraju cca dvě hodinky týdně, občas víc, když mám volný víkend. V prosinci kvůli sezóně mít volno nebudu určitě a tak si CP zahraju nejdříve v dubnu. Pokud by vyšel v listopadu, měl jsem na něj dokonce dva víkendy vyhražené. Tak to bylo myšleno.
-
-
-
-
-
-
-
Je vám jasné, že to nevyjde tento rok. CDPR len klame. Z apríla(duben) na september(září) potom na november(listopad) a teraz december(prosinec). Hlavne, že v septembri uisťovali, že to na 1000 vyjde a nebude Crunch a pritom Crunch už beží 6 dní v týždni. Amatéri z Poľska. Hra oznámená v roku 2013 a nie je ani prd.
-
-
"Amatéri z Poľska. Hra oznámená v roku 2013 a nie je ani prd"
^ Typická neinformovaná osoba, která nemá jasná fakta a přesto totálně mlží a dělá mylné závěry.
Ačkoliv první trailer byl vypuštěn v roce 2013, tak to bylo jenom oznámení, že už vybrali projekt na kterém budou dělat, ale teprve AŽ DOKONČÍ ZAKLÍNAČE 3.
Pro tvou informaci Witcher 3 byl vydán až v roce 2015 a po něm následovali ještě 2 (velmi dobré) datadisky, přičemž poslední datadisk vyšel až v roce 2016. Takže celé studio začala dělat na hře až v roce 2016. 4 roky vývoje je celkem normální.
-
-
Krásně řečeno.
-
-
Tak proti Chrisovi "Romero 2.0" Robertsovi to určitě amatéři jsou. Jen 3 odklady... to je nic.😂
-
a?
-
Výjde výjde... nevýjde nevýjde. Nějak mě to netankuje. Hrát co je, horší to kvůli zpoždění nebude... tak ať to vydaj až budou ready.
-
Hele pane negativní. Do konce roku zbývají dva měsíce. Ještě se může něco změnit. Vážně amatéři, když se snaží vydat hru co v možném perfektním stavu.
-
-
Mne je to vcelku jedno, hneva ma totiz to, ze to nezosuladili s nastupom novej generacie konzol a nebol z toho launch titul ... takto aj tak budem cakat ktovie ako dlho kym vyjde next gen verzia....
-
-
Já si spíš myslím že next gen verze je právě hotová jen se čeká až budou ty konzole víc dostupný.
-
-
Tak kazdymu bylo jasny, uz u prvniho odkladu, ze hra jeste neni ani vzdalene hotova u druheho to potvrdli a ted je to jasne, v den vydani dopisou posledni radky kodu k dokonceni hry a ted si nechavaji 21 dni na ladeni bugu. Bylo by pro ne lepsi rict na zacatku, si ukousli vetsi sousto a nestihaji a hra proste neni hotova nez tu tvrdit jak to je hotove takhle jim akorat lidi omlati o hlavu, kdyz tam budou nejake zasadni bugy.
Srovnal bych to asi jako kdyz nekomu rikam, ze uz sedim v aute a jsem skoro tam. Pritom teprve dohravam hru, pustim si film, jdu se najist, osprchovat a prevlect a tak za hodinu vyjedu a pri dojezdu se vymluvim na komplikace na silnici.
-
-
Takze ke lhani bys to srovnal.
-
-
Ano, protoze dle meho nazoru lzou. Hru kdyz ji poprve odkladali urcite nemeli ani vzdalene hotovou.
-
-
OK :) pri cteni te prihody jsem si nebyl jist jestli se tomu nahodou nerika jinak.
-
-
-