Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Duchino

    Dabing jedničky mi přišel super. Navíc pokud si pustíte making of video, zjistíte, v jakých podmínkách vznikal a že je vlastně s podivem, jak jde postavám do pusy. Taky jednička je jedna z her, kde máte možnost libovolně audio i titulky mezi mutacemi přepínat a to se taky počitá. 

  • KrPa

    1 byla proste takova adventura s rozvojem postavy, me se ze vsech zaklinacu libil nejvice a celkove ten prvni dil poukazal na tu predstavu, jak zaklinaci fungovali a co delali

    2 pak byl jen simulator skoku, pro me nejhoris dil

    • Derp_1337

      Proč simulátor skoku??

      • KrPa

        celou hru byl geral papir a cokoliv jej dalo na ranu, bez skoku tam neslo bojovat

        • Derp_1337

          No já bych řekl, že to právě bylo věrné zpracování knižní předlohy. Monstra prostě vždycky byla silnější než lidi a nejlepším způsobem, jak se vyhnout smrti, bylo prostě vyhnout se útoku. Dokonce i pokusit se zblokovat úder proti některým (větším) monstrům byla sebevražda.


          A s tím papírem to přeháníš. Cokoliv ho opravdu nedalo na ránu. Souboje mezi lidskými protivníky působili celkem slušně. Bloky, parírování, protiútoky, úkroky, piruety - proti lidským protivníkům člověk mohl použít velkou škálů technik.

          Občas jsem slyšel nějaké stížnosti na "nudu", ale když se člověk pak zeptal na to, jestli stěžující si osoba využila plného rozsahu bojového systému, tak dotyčný člověk většinou řekne "ne, já jen spamoval úskok/kotoul". Bohužel člověk může vinit jenom sám sebe, pokud se mu nechtělo využít všech možností, které měl.

  • jack

    Díky za vzpomínku! Hezký článek a názory.  Od poloviny loňského roku hraju poprvé od začátku celou trilogii, abych měl zážitek co možná neucelenější a pamatoval si přenesená rozhodnutí z předchozích dílů. 

    Mám tedy první díl v živé paměti. Hrál jsem ho ve 4K na maximální grafické nastavení. I tak stará hra dokázala na dnešní poměry vykouzlit scenérie, ze kterých jsem si dělal screenshoty, jak se mi líbily.  

    Na souboje jsem si musel zvyknout, ale neštvaly mě. Kombinace s kouzly byla vždy fajn. Omráčení protivníka a následná "fatalita" byla super.

    Příběh mě velmi vtáhl.  Dokonce na některé souvislosti z jedničky Vám odpoví až třeba nalezená knížka v trojce (pravá identita záporáka na konci).

    Nezapomenu na okamžik, když jsem vyšel z jeskyně s Abigail. Geralt suše prohlásil, že jestli ji někdo po jeho odchodu ublíží, vrátí se a zlikviduje všechno, co se hýbe a nevyleze na strom.  Prostě takové přátelské doporučení...

  • maros.goc

    Jednotka je po stránke atmosféry, hudby a grafiky totálne luxusná hra. Určité prvky hrateľnosti dnes možno troška už zaostávajú, hlavne trocha ťažkopádny rozvoj postavy, ale súbojový systém je super a aj alchýmia. Milujem tú hru. A na český dabing sa nedá zabudnúť.

  • Saturo

    Ty jo, parádní článek, děkuju moc za něj. Trochu mi totiž přijde, že celý herní svět zapomněl jak to celé tenkrát začalo a že cesta ke geniální trojce začala právě neméně geniální jedničkou. Jsem rád že nejsem sám, pro kterého má jednička specifické a neopakovatelné kouzlo atmosféry. Protože to je totiž to, v čem podle mě zůstává nepřekonaná, ani svými dokonalejšími nástupci. Soundtrack je dodneška jedním z mých nejoblíbenějších napříč všemi hrami (a že už jsem toho hrál a naposlouchal dost)....... Takže za mě neopakovatelná hra, kterou si vždy rád zahraju i přesto, že trojka je celkově daleko lepší příběh a hra jako celek. Z prvního Zaklínače totiž dýchá touha autorů udělat hru podle milované předlohy ne tak aby se dobře prodávala, ale tak jak by si jí oni sami přáli hrát....Znovu díky moc za článek o hře, kterou mám moc rád a po které dnes už jen tak nějaký pes moc neštěkne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit