Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    No, se divím že to je hra od roku 2019 a ještě stále v Erly Akces ted sem to hrál a hrozně mě to baví! ono dost přidává ta kampan a získávání nářadí... ale opravdu tak detailní destrukce všeho nikde není! čert vem že to jsou kostičky ale jaké a ne u každého materiálu. Podobná hra Destructo ale dost náročná na pc, nenabízí ani sotva polovinu z tohohle sice má lepší grafiku ale je to dost o nudě, jen přiletí vrtulník a zase dalších 50 bodů... v jednom městě 😬

    Tady je to prostě jak dělání zakázek, ale s tím že vše co semi připlete do cesty můžu zničit. BOmby,letampa brokovnice... jen mi vadí to kradení toho tam bejt tolik nemuselo. Jinak je to špica a těším až to výjde 😎😍😛

  • Vynikající recenze. Snad to není rouhání, když řeknu, že téměř Anastasovská. Pomyslel jsem si v duchu hlasem Marka Vašuta... mě rozsekalo.

  • Jack1947

    No právě to se mi moc nwelíbí destrukce atp hezká jen ty majnkraft kulisy mi to kazí! ale co no zkusím, jsem nečekal že tam jsou mise... já myslel že to je hra bez cíle.

    • jack

      Dle mého je grafika a granularita "debrisu" na úrovni kostek jedinou záchranou, aby to dnešní PC utáhly. Těším se!

    • No ono tohle je asi jedna z mála her, kde ten minecraftový 3d pixel art má smysl. Prostě dělat takovou simulaci fyziky na detailní objekty je na dnešním HW dost oříšek. Ale tím, že objekty takto zjednodušíš, tak už se to dá udělat takto krásně dynamické. (podobně jako ta chystaná 2D hra, kde se simuluje chování každého pixelu - tam ze stejných důvodů dává nižší rozlišní smysl)

      • Jack1947

        Tak potoim je to odbyté co Beamng byl to mod a už pár let je to zpoplatněný produkt, tam to taky některé pc teda většina tahá fakt jen tak tak. Nesouhlasím, dát tam lego kostky a tvážit se že to je dobré já jsem pro každou stylizaci ale tady mi to docela vadí... může být zábavné ale já bych radši grafiku tohle grafika není. At to mají třebars na vr ale na pc chci KVALITU! ( jenže to se už asi nedočkám takže beru to jako dobrý pokus) i když to docela uráží😀

      • PCMR

        Ono to není jen o zjednodušení objektů, ale hlavně o tech. rozdílech mezi voxely a polygony. Polygony jsou slepá ulička co se týče realistické destrukce a simulace tekutin, ohně apod. Budoucností je voxel. Je imho jen otázkou času, kdy si tohle výrobci GPU uvědomí a investují do R&D. Raytracing je hezká věc, ale je to jen třešnička na dortu v porovnání s potenciálem voxelů. 

      • Já v tom moc simulaci fyziky nevidím. Prakticky všechny materiály se chovají jako lego kostka.

      • nightborne

        Noita =). Můžu doporučit, super zábava, mimochodem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit