Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tím se naplno setře rozdíl mezi architekturou PS5 a pc🙂

  • Thanquol

    ps pro mi přišlo zbytečný, ikdyz třeba 1TB harddisk byl fajn upgrade. 

    Nejsem člověk co měl u jakékoliv Hry problem s framerate - nejsem hráč CSka. Nejraději mám cistokrevne  plosinovky a zajímavý intuitivní gameplay.

  • 0011

    Spawn wave si myslí, imho správně, že Sony flirtovalo s myšlenkou vydat PS5 s předchozí generaci gpu a použizím dvou tak získat alespoň nějakou hw výhodu a hlavně dřívější start oproti MS ale nakonec od plánů upustili.

    • Taky si myslím, ale zároveň to je něco, co ještě může v budoucnu využít právě při nějaké nové verzi PS5, tak uvidíme.

  • PCMR

    Více GPU? To by nikoho v AMD a Nvidii nenapadlo. Revoluce. ;}

  • Tohle jen dokazuje, že i Sony ví o tom, že nové konzole nejsou tak revoluční, jak se inzeruje. Osobně jsem tohle čekal, když jsem viděl rozdíly v grafice mezi starými a novými konzolemi.

    • Ted uz nas v grafice stejne bude omezovat primarne artisticky um (viz uroven grafiky v TLoU 2 / RDR 2 apod.) a ne HW. Nejaky ray tracing zazraky realisticke grafiky nevykouzli, pokud vyvojari nebudou mit kvalitni assety, coz je v podstate super, protoze se tak da viniknout talentu, ktery ne kazde studio ma.

      Kde bych videl hlavni posun, ktery novy HW nabizi, je znacne smazni veskerych omezeni game designu diky obrovske propustnosti komba SSD + I/O chip (CPU uz taky neni zadna bida). Napr. temer okamzite teleportovani mezi svety v Ratchet & Clank bys proste na PS4 timto zpusobem neudelal.

      • Tak herni grafika ma porad jeste co dohanet, kdyz to porovnam treba s filmovym CGI. Takovy ,,The Jungle Book,, ukazuje, jak by graficka stranka ve hrach mohla vypadat.

        • 0011

          Vážně chceš porovnávat výkon konzumního hw který animuje v reálném čase s renderovací farmou s nepoměrně větším výkonem která výtváří filmové animace měsíce nebo i roky? A až dosáhnou grafické karty/konzole technické úrovně jako současné renderovací farmy tak ty budou logicky zase úplně jinde.

    • uher

      Tak to je jasné, že o tom ví. Na to sned nepotřebuješ žádný článek 😀

      Ty zatím nepatrné rozdíly vidíš proto, že je tu teprve start nové generace...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit