Bethesda právě vydala teaser na nového Indiana Jonese
-
aj to dělají lidi co dělali posledního wolfnštajna? To bude teda pěkná slabota...
-
Tuším velký důraz na akci na úkor explorace a puzzlů. Mám to radši obráceně.
Navíc Indy je zoufale plochá, jednorozměrná postava. Je poznat, že Nathan Drake vznikl v moderní době. Má svoje démony, dělá hloupé, ale lidsky pochopitelné chyby. Občas je mi vyloženě nesympatickej, ale jako člověk, ne jako konstrukt.
-
-
Tak ono i celé Star Wars byl tenkrát tupoučký příběh o vesmírných čarodějích plný plochých postav.
-
Jo je to klasickej typ ZLATOKOPA" vyvraždá kohokoli aby se dostal k pokladu. Lara vlastně je to samé ta nová tváří se nevinně ale pro obsah hrobky (kdyby měla) zabila i vlastní matku :D
-
-
Vzhledem chystanému pátému filmovému dílu to chápu.
-
Konečně! Vyrůstal jsem na Infernal machine a Emperors tomb, obě hry si idnes rád zahraju (na kvalitě neztratily) a na nový díl čekám jak na smilování! Pamatuju jak jsem podobně čekal na ten zrušený díl ze San Franciska :) Jen běda, jestli to bude nějaký zbytečně veliký, prázdný, otevřený svět!
-
-
Spíše to druhé abys nebyl zklamán devadesátky a rok 2000 už je nanávratně pryč !
-
-
Poslední dobrej Indy byl Fate of Atlantis. Marně doufám, že se i toto ponese více v duchu adventury, jak mlátičce.
-
Já jsem nadšenej! Vůbec nechápu, proč tuhle značku neždímaj už dávno, pro lidi kolem 30 je myslim Indiana Jones srdcovka. Kvůli Unchurted jsem několikrát zvažoval nákup PS (a asi si někdy udělám volnej víkend a půjčím PS, abych tenhle rest dohnal). Restart Tomb Raidera se povedl na výbornou, SW Jedi: Fallen Order byl skvělej, takže doufám, že se to potká někde uprostřed. Z teaseru mám obavu, že by to mohl býttřeba jen remake těch adventur, to by mě zklamalo.
-
-
Lidi kolem třiceti? Mám pocit, že lidi, kteří IJ prožívali jako malí, mají dnes tak kolem padesátky ne? Pro třicátníky už je to film pro pamětníky, který vyšel z módy dřív, než z něj mohli něco mít.
-
-
Defakto herně asijo.
- Raiders of the Lost Ark (1982, Atari Inc) – The first Indiana Jones video game. Released on the Atari 2600.
- Indiana Jones and the Temple of Doom (1985, Atari Games) – Arcade game, later converted to many home computer and console formats, including an NES version in 1988.
- Indiana Jones and the Last Crusade: The Action Game (1989, LucasArts) – One of two Last Crusade-based games released by LucasArts in 1989.
- Indiana Jones and the Last Crusade: The Graphic Adventure (1989, LucasArts)
- Indiana Jones and the Last Crusade (1991, Taito) – Released for the NES console.
- Indiana Jones' Greatest Adventures (1994, JVC/LucasArts) – The final film adaptation until 2008, based upon all three original films. Released on the Super Nintendo Entertainment System.
-
Mně bude příští týden 26 a málokterý film jsem viděl tolikrát jako trilogii Indiana Jonese. Ty filmy jsou podle mě i dneska naprosto kompetentní.
-
No ja mám 30 a Indy je srdcovka. Však práve keď som bol malý, tak to vkuse dávali v TV. A ja som to vkuse pozeral :)
-
-
SW Jedi je odpad. Herní principy a gameplay jak z 90', mapy koridor s jednoduchou geometrií, avatar neskutečně topornej, zabugovaný (Steam).... Po 15h nemám vůbec důvod ve hře pracovat.
-
Já jsem si Uncharted chtěl taky dlouho zahrát. Loni jsem se k tomu konečně dostal (půjčená ps4) a absolutně mě to nechytlo. A to mám rád Tomb Raider. Se zapřením jsem dohrál první dva díly a dál jsem to už nedal.
Nic proti hře nemám, ale nějak mě to nedokázalo vtáhnout.
-
-
No tak lépe jak FALLOUT ne zatím( vím není to ta samá firma!)... Jinak WOLF3 určitě bude jen je třeba vydržet.
-
Tak snad si Machine Games spraví reputaci po Youngblood, ale pod Bugthesdou to půjde horko těžko. Ale třeba se pod MS chytí za rypák.
-
-
Budu patřit k minoritě ale nakonec se mi looter shooter Youngblood líbil z posledních Wolfů nejvíc, hlavně díky zasazení a atmosféře. Sérii hraju od Wolfenstein 3D a Youngblood mě bavila nejvíc od vydání Wolfenstein(2009 aneb ať žijí restarty....).
-
To ani nebylo zamýšleno nikdy jako hlavní hra... spíše spin off který vysvětlil co se stalo z Blazkowiczem po Konci New Colossus... i když až ke konci, mě to až na ty propírané a nesmyslné rpg prvky vcelku bavilo řezničina z nácků tam byla jen to nemuseli tlačit do stylu DIVISION.
-
-
Dobre a jakou vahu ma logo Lucasfilm Games?
Hru vytvari Machine Games
Publisher je Bethesda
Majitel prav je Disney.
Takze kdo je v tomto kontextu Lucasfilm Games a co delaji?
-
-
Disney je vlastník Lucasfilmu, Lucasfilm je vlastník práv pro značky jako SW, IJ a další. Lucasfilm Games byl nově obnoven jako subjekt pod Lucasfilmem, který bude mít na starosti licencování práv Lucasfilm značek pro herní studia.
Dalo by se hádat, že v momentě, kdy vyprší dohoda s EA ohledně Star Wars, tak to budou mít na starosti komplet a práva SW hry pak budou dávat per hra a ne per značka. Teď mají dva roky na to ukázat jak se tento model osvědčí na jiných značkách než je SW.
-
Logicky nejspíš dohliží na kvalitu assetů a kontinuity v rámci star wars. Knihovna ikonických zvuků, vzhledů. Konzultant a garant Star Wars zážitku. - něco jako když si najímáš právníka, aby zajistil dodržení práva u projektu v zemi, kde chceš podnikat.
-
-
Indiana Jones je ve Star Wars univerzu??? 😂
-
-
shiet. ok, já myslel že jsem podle komentáře v článku:
Lucasfilm Games se vrací. Zaštítí všechny budoucí hry ze Star Wars😀😀 jsem se utnul sorry. díky za hint 😇
-
-
-
-
Laru už mi zmršili, tak doufám, že dostanu časem hezkou oddechovku, kde budu zase jednou převážně hledat cestu dál. Go Bethesda Go
-
-
Z toho udělali Uncharted na pc, to bych neřekl zmršili mě se líbilo že tam hlavně v trojce bylo dostatek hrobek k objevování ale asi chyběli hádanky a syrovej gun gameplay ... njn tak to potom jo. Konec taky nebyl nic extra a hlavně Laru nikdo nedohnal k zodpovědnosti za její činy. I když to je jen takovej sideplot většinou se to postavám nestává viz Nathan Drake🙂
-
-
jsem rád že jsi spokojen. Já určitě ne. Nebyly to špatné hry ale ke spokojenosti mám daleko. Já na TR PS1 doslova vyrostl.
Přestřelky(minimalně a většinou proti drsné přirodě - dinosauři, nasranej tygr) a plížení tam podle mě vůbec nepatří.
V podstatě to mělo bejt o průchodech lokací, přešlapech a rychlé smrti v pasti, nebo rukou predátora.
-
-
To by už moc nikoho asi nebavilo dneska ale chápu ale chceto taky nebejt zamrzlej v roce kterej se nevrátí a hrál jsaem taky Anniversary... to se tomu dost blížilo.
-
DLC na tom dost stavěla, takže pokud jsi měl vanilla verzi, byl jsi ochuzen přesně o tento gameplay.
Já jsem z původní série hrál jen 10th Anniversary, poslední teologii jsem si ale užil snad až dokonce bez výtek 🙂
Ta hra byla vždy mainstream, jen byl dříve mainstream i díky HW limitům poněkud.... méně přívětivý, z dnešního pohledu 😉
-
-
Já hrál jen prvních 5. Vanila verzi které přesně? Teď jsou 3 nové a z nich jsem hrál pouze "Tomb Raider" a pamatuji si z toho jen hromady mrtvol, co jsem zasebou zanechal.. žádný utíkání před kutálejícím šutrem, žádný pasáže s vozítky typu Kajak (aby vás nesezřaly piraně a vy sjeli řeku, co vás jinak načtvrtila v peřejích), nebo skákací pasáž se čtyřkolkou, nebo hledání cesty z místnosti pomocí hejbacího kvádru a skrytejch zařezů ve stěne k přeručkování a mám takový tušení, že se puzzle smrskl na typ "nastav 3 zrcadla", ale možná mě šálí pamět..
A asi nikdy si nezvyknu na to, že Lara nemůže používat Akimbo kolty(!!!), ale používá Luk (!) a zvládne celou jednotku žoldáků uškrtit z křoví holýma rukama(!!).. mnohem bližší mi bylo vystřílet sto nabojů do tygra během metání salta za saltem, když už jsem musel.
V každým připadě si to jdu znova zahrát a vážně doufám, že to nebylo převážně o vraždění desítek žoldáků vlastníma rukama a plížení se křovím, nebo o přestřelce ala divokej západ, či nedej bože kosit je lukem..možná by se to pak mohlo jmenovat Lara Rambo. (Je to Archeolog)
Vzhled školačky z Pčka sice přežiju, ale přišlo mi to jako znasilnění Lary Croft. - což možná byl point páč sex sells.
-
-
Sex sells je chabé jistě je na pohled pěkná ( jí je přes 20 ne) ale taky na druhou stranu je tam více efektů to že tam vystřílíš 50 ti členné komando Ákáčkem bylo jen vzdání holdu Uncharted a jiným střílečkám. Dobré byly takY ty outfity nejen že měli vizuální formy ale i měli různé staty.
-
-
Nesmíme zapomínat na ty špičáky o které by si vypíchl oko nejden náctiletý :D
Já to beru jako dospělejší a byt více mainstream verzi, na druhou stranu na pc nemáme jiné volby a užil jsem si, io těch přešlapech co píše kolega nahoře se taky tam dost dá udělat.
-
-
Špičáky byly Ok. 😎 lepší než tahle Školačka. Divím se, že nemá krátkou sukni po stehna, bílou košili se sáčkem a kravatou.
-
-
Reakce na příspěvek:
Školačka max tak v prvním dílu ( bylo jí 17 že ?)
I když je stále nebo má stále poněkud naivní pohled na svět docela se ve trojce vyloupla v celkem ucházejicí ženskou, čekám že v dalším dílu už bude epitafem své předlohy :) jinak ve skutečnosti měla být myslím Lara Cortez jenže nakonec bylo lepší aby měla Britské kořeny a vic se ztotožnila s hráči jako Lara Croft.
Tak já chápu že nakonci devadesátek byl vrchol herního onanismu právě pověstný špičák do oka, nedovedu si představit jak by to vypadalo dneska! 😀😛
Nehledě na to že Lara je především dobrodruh tak tohle anime vzezření by tam moc nesedělo🙂😉
Jinak špičákem je asi nejdrsnější brutálnějšíé smrt v celé dosavadní trilogii.
-
-
-
-
-
-