Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ještě bych rozvedl ty lootboxy, které jsou v článku jen nakousnuté.

    Ve hře již nejsou žádné mikrotransakce. Všechny skiny a hrdinové jsou hned odemčeni. Kredity a krystaly sice pořád sbíráte za výzvy, ale už je nelze za nic utratit.

    Každá jednotka může mít 3 karty, které ji nějak vylepšují. Karty se odemykají a vylepšují za body, které dostáváte když za jednotku hrajete. Víkend je double a středa je triple XP, pokud chcete zvedat úroveň, tak je nejlepší coop/Pve. Navíc je jen ve 4, takže je větší šance, že vám zbyde hrdina, kterého levelujete, narozdíl od mapy, kde je 40 lidí. Případně na hrdiny je dobrý i režim areny, kde si to rozdá několik hrdinů a padouchů proti sobě.

    Každá třída má několik zbraní, ale všechny máte zamčené, odemyká se to skrz výzvy, je to dost blbě popsané, protože pak musíte hledat ve stovkách výzev, která že to odemyká danou zbraň, ale z 99% je to jen o počtu zabití s danou třídou a zbraně, které mají upgrady je odemykají za zabití s konkrétní zbraní. Dost podobný systém z Red Orchestry.

    • Jack1947

      Ten coop jedině prodlužovat páč Levelování je fakt zdlouhavé.

      • o víkendu byl double xp, u assaultu, heavy a pár hrdinů jsem se dostal na nejvyšši tier kart. Spíš odemykání zbraní a upgradů je zdlouhavé, protože bere v potaz jen kill a já mám většinou štěstí na to, že je načnu a doráží je ostatní. Nicméně o víkendu dost stávkovaly servery a ne vždy se mi ukládal postup. Třeba na odemčení zbraně bylo 50 killů v coop a druhá měla 50 killů v libovolném MP a tu druhou jsem odemkl dřív, i když jsem hrál jen coop.

        • Jack1947

          Jo taky zajímavé já třeba zabíjel spoustu těch npcček v pve a stejně jsem jich zabil jen 50... Já spíše myslel hrdiny co se moc nehrají ne ty vojáky.

          • Záleží na mapě, ale sola jsem vytáhnul během výkendu na max. úroveň karet. Většinou v první fázi Pve není problém dát 4000 bodů a pak už si jen vzít hrdinu a kosit to s ním a pokud možno moc neumírat. Na Pve jsou fajn ti s nějakým plošným efektem. Dobře hozená nálož do choke pointu a hned máš pár levelů. Hrdina nedostává moc XP, ale za plnění objectivů to lezlo slušně. Je pár karet, které přidávají body, tak ty určitě dej na vojáky, pak snad důstojník má při nějakých kartách pasivní příjem když je někdo v dosahu, ale to jsem nezkoušel. Šel jsem do assaultu nebo heavy a ani s nimi není problém rychle nasbírat body na hrdinu. Sniper mi v Pve přišel na nic. Mapy jsou malé, toho jsem začal teprve včera vychytávat, ale hodí se snad jen na PvP hoth a scarif, jinak jsou ty mapy moc členité. Zkoušl jsem i arenu s hrdiny, ale to na levelování není, navíc to chce mít nastudováno jak za kterého hrdinu hrát a jaké schopnosti mají ostatní a jak na ně, jinak dostaneš pěkně po čuni.

            • Jack1947

              Ta Areéna je jen o drcení levého tlačítka a občas kryt... nechápu jak někdo kdo tolik umírá a je pozadu VŽDY! vždy vyhraje... Třeba 24/7 já nepřítel ani nemá polovinu skoro ale ne vyhraje. To já jsem umíral třeba na začátku je to o hrdinech, counter- attack jenže je to fuk. Už jenom proto že matchmaking tam v tehle modech celkem trval a eliminace ještě horší, o ničem hrát 1v1 proti někomu kdo to má nahrané až až. Já třeba neodemkl ani jednu kartu žádného hrdiny. PVE  útok mě nebavil by hrát stále čerl jsem že někdo vyhrál obranu ale to doslova musel sedět na obsazovacím bodu a umírat málo. Já jsem měl docela problém vyhrát skoro i útok na té lodi to byla hrůza.

              • Reakce na příspěvek:

                Ono to není tak jednoduché. Každý hrdina je jiný a jen o mačkání tlačítka to fakt není. Zatím jsem se soustředil na ty blastrové, protože ty s mečem ještě zdaleka nemám tak v ruce když vidím co s nimi jsou spoluhráči schopni dělat a já vytuhnu během minuty. Na začátek mi přišel nejjednodušší han a včera jsem konečně zmáknul leiu, kdy se mi i celý coop povedlo přežít a ještě být první. Navíc každý se hodí na něco jiného. Jsou hrdinové, kteří jsou ultimátní v aréně, ale na PvE jsou špatní a i opačně. Třeba Lando je použitelný v PvE, ale není to žádný zázrak, ale na PvP bych s ním nešel. Ohledně vyhrávání PvE, tak to dost záleží na tom, co je s tebou za hráče. Pokud si všichni hned odemknou hrdinu a umít to s ním, tak není problém vyhrát, ale ne vždy jde každému o výhru. Já jsem taky hrál coop a vybíral postavy spíš podle toho, co zrovna potřebuju levelovat nebo sbírat killy na určitou zbraň. Pak další věc je AI. Tam jsem si všimnul dost velkých výkyvů a dost záleží jaké hrdiny mají. Jakmile tam běhá vader nebo yoda hned od začátku, tak jsou šance na výhru taky blbé. Případně jsem si všimnul, že jednu hru je Ai tupá, že můžu stát vedle něj a on se ani netrefí a pak v další hře naopak ležím dřív než někoho vůbec spatřím a vzít hrdinu = soustředěná palba všech botů a jsem během pár sekund dole.

        • O víkendu je pravidelně DoubleXP a ve středu je pravidelně TripleXP.

  • Jack1947

    Tak hrozný MATCHMAKING jsem nezažil, a PVE kde boti podvádí a střílí přes zed ? ! 🤮😬 to je fakt hnus navíc se nedá vyhrát majín nasdlidské schopnosti... pvp samo osobě je jedno že jste první vždy to nějaký bot projede... zlaté COD ! Nemluvě o HW náročnosti 4 roky staré hry... ale jinak je to zábavné ještě chybí trochu té hry...

    • twicer

      Git gut scrub

      • Jack1947

        No jistě já můžu a co tým lol , respkt PVE asi moc lidí hrát na obranu bavit nebude.

        • twicer

          Téměr denně v online hrách slyším v team chatu kvičení jak jsou všichni neschopní od někoho kdo líže spodní půlku tabulky. Nesetkal sem se ještě s hrou kde bych matchmaking vytvářel vybalancované utkání na obou stranách, několik zápasů v řadě, na pravidelné bázi. Tohle můžeš zažít někde kde máš odehráno stovky hodin a díky ratingu tě to hodí k jedincům na stejné úrovni, ale i vtěchto případech si zahraješ pár zápasů než tě to hodí k nějakým máslům kterým dobalancuješ team. To celé se ještě víc rozklíží, když do hry kterou hrajou většinou už jen zkušení hráči, (kolem kterých se hra od vydání balancovala), naleješ několik tisíc nováčků co to zkouší zdarma.

          Mě třeba mnohem častěji štval design map, kde až příliš často člověk naráží na choke pointy, kde se jediným možným průchodem do další části mapy snaží projít 10lidí+ a z druhé strany lítá stejný počet granátů a střel. BF1 vydaný o rok dřív na to taky trpěl více než ostatní díly v sérii.

          • Jack1947

            Takhle já hrál jenom  ryrychlé mofdy nicméně to naštve no, matchmaking tam trvá jakou dobu, prostě mne to štve! Už už jsem na konci dělám pořádné Carrynutí prachsprostého týmu a hle, k ničemu nakonci to položí 2smrti 😈😬 tam bych se pak někdy zvencnul vzteky ! K čemu mi je vyhrát pak zápas kde očividně hrají samí tardovaní nbové ??! chápu že nematchmaking světem tehle her vládne ale nedává to smysl. Nemluvě o opuštění zápasu před koncem. CONQUEST mod nemusím tam bych se potýkal jak s tím blbým rozvržením check pointů tak ještě s vynaloženým časem... věřmi hrál jsem DEMO/BETu před vydáním. Nejhorší případ je když tam sloužíš jen jako chodící cíl MULTIPLAYEr ano ale týmová práce tam prostě není je64 hráčů co se tam daj nechat nebo jdou rozstřílet. Osobně jsem schopen, většinou zkousnout 3 pro hry... u podobných her, než mě to otráví. Tady bych nikdy nečekal že jeden mod z PVE bude takový problém.

            Ještě navíc nulová komunikace, chodí se tam čistě prohrát a dolevelovat zbraně/hrdiny. Tu Ai měli poladit kvalitní fakt není jenom je jí moc, v ůtoku to nezmákne jak se zabere pojnt ale v bránění to nevzládne hráč, navíc když tamje třeba KYlo Ren nebo jiný podobný téměř nezničitelný panák.

            • Jack1947

              Ten Choke point jsem zažil v pirátském Black company 2 ( odstřelování  jednoho budu obsazení a byla tam jen malá průtrva na vchod) nebo zahražení totéž bodu vozidly v DLC pro Battlefield2 to je otravné to jo. Nahrává to jedné straně a je to nefér.

              Jinak výhry /prohry... někdy člověk holt bude žrát hlínu a zem ale tady jsem jasně měl všechny předpoklady vyhrát.. a nebyla to jedna hra ale vždy. MATCHMAKING se u podobných her dá vyzkoušet snadno, stačí jen stále a hodně umírát. Pak by tě měl hodit do pro tebe výhodnější hry. Už tady je vidět co je to za blbost.

    • PVE není problém, útok jsme vyhráli pokaždé, ale obrana mi přijde o dost těžší a tam to bylo spíš opačně. Nicméně je to spíš celé o hrdinech. V původním BF byl hrdina jen na určitý čas, nemohl se regenerovat a postupně mu mizel život. Tady když hraje někdo hodně schopný za někoho se světelným mečem, tak je schopný úplně ovládnout hru, zejména v uzavřených mapách, kde do nich naběhnete ani nevíte a je to prakticky instant death. Nebo obecně hrdinové.

      • Jack1947

        Přesně ůtok hrát jedině ůtok to se omrzí navíc, ty hráči se chovají jak boti. Utíkají na 2pointy zároven... houpací kůn je sůabé slovo. Jinak dobrý Matchmaking určitě není vyhrát za několik hodin sotva 3 hry ! 🤮😐

        • Většina map má minimláně ke konci dost výrazný choke point, kde stačí stát s heavy v povzdálí a kropit to hlava nehlava. Nemám rád ty hodně uzavřené, kterých je většina. Nicméně v GC mne dost štovou hrdinové, kteří jsou nesmyslně silní a dneska se mi několikrát v řadě stalo, že jedna strana prakticky válcovala tu druhou a nešlo nic dělat. Od půlky hry jsem nepotkal proti sobě pěšáka, ale pouze hrdiny. A když se na tebe valí vader, palpatin a grevious, kteří navíc byli docela sehraní, tak to byl slušný masakr. Zkoušel jsem extraction a bylo to o fous lepší, ale nějak pořád nedávám ty mapy, přijde mi, že jsou strašně blbě navržené. Buďto je to spleť chodeb a nebo jedny vrata, které nelze obejít a je to jen o tom, kdo tam vydrží pálit rotačáky a házet granáty dýl. Radši bych víc map jako je Hoth, kde si zahraju i jako pěšák a né že hned skončím rozpáraným světělným mečem.

          • Jack1947

            To je úplná hovadina aby se tam spamovali několika hrdinama naráz. Zase bylo to zadarmo, ale stejnak...

  • Hrajeme s přáteli asi v 5 lidech a je to celkem sranda. Ale sám bych si to asi nezahrál. Každopádně to lze nainstalovat jenom přes Origin. Bohužel to pak chce, aby člověk měl Epic aspoň zapnutý, ale 99,9% hry je čistě na Originu. 

  • Tak jsem si tu teď založil účet, aby tu byl komentář i od někoho, kdo tu hru skutečně hrál a hraje. Hraji tu hru od vydání, za ty tři roky mám v ní natočeno přes 2500 hodin a stále mě baví. 

    Momentálně jsou přetížené servery, protože si u EA neuvědomili, jaký zájem vydání zdarma může vyvolat. Po třech letech se stabilní základna hráčů pohybovala kolem 15 000 lidí online, nyní to číslo za den vystřelilo přes 200 000. Proto teď může být paradoxně trochu problém se dostat do hry, protože omezená kapacita serverů je naplněna. EA teď narychlo přidává servery a během pár dní by už neměl být problém.

    Pokud jde o chytráka, co si zkusil Arcade během stahování, tak gameplay v této formě odpovídá stavu hry během jejího vydání a vůbec nereprezentuje, jak hra vypadá a chová se po třech letech úprav. Arcade je také velmi jednoduchý mód s primitivní UI (daleko lépe by posloužily módy Co-Op nebo Instant Action). Každopádně hru zavrhnout kvůli minihře na ukrácení čekací doby stahování a ještě se tím chlubit online je smutné.

    Karty se odemykají, ale nejdřív si člověk musí zvolit, které karty si chce odemknout, což může učinit v menu nebo během 30 vteřin přípravné fáze před začátkem kola. Mým jednotkám úrovně normálně naskakují. Toto je jediná stížnost na neukládaný postup, co jsem od vypuštění na Epicu viděl, takže spíš bych to viděl spíš na nedostatečné zorientování uživatele.

    Jako prázdnou generickou nudu hru může odsoudit skutečně jen ten, kdo jí nedal ani šanci. Hra má desítky jednotek, skinů, hrdinů, speciálních jednotek, herních módů i různorodých map od prequelové po sequelovou trilogii. Každá jednotka má plejádu vlastních zvláštních schopností, které lze různě využívat a kombinovat, každá frakce má vlstní zvláštní jednotky s jedinečnými schopnostmi. Každý hrdina je jiný a hodí se pro jinou situaci. Každá mapa má nabízí vyžití pro každý typ jednotky. Generické na té hře není vůbec nic.

    • twicer

      Díky za vnesení trochu světla do zdejších stok. Z trollů si nic nedělej.

      Za sebe bych dodal, že herní mód Heroes vs. Villains (4v4 s hrdiny) nám sám o sobě vydržel na desítky hodin zábavy. Hrálo se to úplně jinak než zbytek hry. Easy to play, hard to master.

    • Ty nedostatečně zorientovaný uživateli ten problém s neukládáním postupu včera opravdu byl. Jednak jsem chvíli mohl hrát jenom singl, protože online se to z důvodu přetížení serveru připojilo až na několikátý pokus (vyhodilo to i chybouvou hlášku). Pak už jsem online hrál, první 2 hry mi naskakovali úrovně a karty šlo odemykat, ale pak to zase vyhodilo chybovou hlášku, že jsem offline, ale MP šlo hrát, úrovně jsem dostával, ale karty odemykat už nešlo a v menu mimo hru se postup neukládal. Dneska už vše funguje. Prostě nečekali, že si to bude chtít vyzkoušet tolik lidí. Nicméně nechápu, jak na základě mého postu dokážeš přijít s úvahou, že jsem nepochopil, jak se odemykají karty.

      • tak dnes opět od rána error code 721 a jsem offline

  • J.V.Stalin

    Pořád moc drahý...

  • LessPh

    Včer jsem claimnul, začal stahovat, během stahování zahrál Arcade v installeru, a zase smazal:D

    Jako špatná hra to asi nebude, ale není to pro mě. Navíc  jsem Steam exclusive... Epic je pro mě jen na business s acc.;-)

  • Evidentně je o to zájem, zkusil jsem to. Žádný šlágr, ale zadarmo ok, nicméně servery to nedávají a vypadávají online funkcionality, takže sice hrajete online, ale prakticky se základní postavou a nové karty se většinou neodemykají, protože to z 80% se neukládá postup vašich úspěchů.

  • TheGGG

    eee epic.... ten fakt ne

    • Epic a hra od EA? No neber to všema deseti... 😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit