Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    mohou si dělat co chtějí, dokud je EA nezaklekne...

  • martinbucek

    Kyselinari nerozpustili tolko ludi ako ich rozpustilo Ea.... Dame vam slobodu tvorit.... Len to nebude u nas a so znackou co ste vytvorili.... Rip westwood

  • Hidden

    Tak proc ne - samozrejme, ze jsou ve stredu jejich zajmu hraci, protoze to jsou zakaznici, co jim davaji penize. Jisteze je zajima, co si fanousci preji, protoze opet - vyslysena prani mohou prinest vice penez. Ta autonomie studii zni take uveritelne, alespon do okamziku, nez EA zjisti, ze za jejich penize ma akorat tak velke kulove a zacne na ne tlacit (coz je logicke). Viz napriklad zrovna omilane Bioware, ktere se roky placalo s Andromedou a Anthem, nez se EA zacalo zdat, ze za ty penize by uz konecne mohli dodat i nejaky vysledek a zacalo je k nemu tlacit. Coz nepovazuju za chybu EA.

    • Derp_1337

      "zrovna omilane Bioware, ktere se roky placalo s Andromedou... nez se EA zacalo zdat, ze za ty penize by uz konecne mohli dodat i nejaky vysledek a zacalo je k nemu tlacit"

      Navzdory tomu, co si myslí vrcholový management EA, ono to nejde u všeho dělat jako s FIFA, NHL nebo NBA - jenom upravit aktuální soupisku hráčů, do toho pár kosmetických změn a pak můžeš každý rok vydávat továrnu na peníze. Tenhle typ her je fakt vyjímka.

      Hry stojící na kvalitním příběhu prostě potřebují pár let vývoje.


      Navíc vývoj Anthemu bylo na přání EA. V té době totiž EA zjistilo, jak moc se dá rýžovat na hrách s multiplayerem a mikrotransakcemi. Tomu nejzkušenějšímu Bioware týmu z Edmontu dali novinku Anthem. A úplným nováčkům, které nabrali do čerstvě založené pobočky Bioware Montreal, dali na starost pokračování ME: Andromeda. Vůbec jsem se nedivil, že to dopadlo špatně.

      • Hidden

        Pokud vim, delat Andromedu s tymem v Montrealu bylo rozhodnuti Bioware, ne EA. Stejne tak byl Anthem vymyslem Bioware, ne EA. Ale i kdyby to bylo rozhodnuti EA (Andromeda) a na objednavku EA (Anthem), nic to nemeni na tom, ze na Andromede se delalo pet let and Anthem sedm. Je dost jasne, ze po par letech se nutne vydavatel bude ptat, co z tech her za jeho penize realne vubec existuje a pokud z nich neni moc (jako ze podle ruznych zprav nebylo), tak bude tlacit na to, aby se ty hry take v  nejakem prijatelnem terminu dodelaly. Nemyslim si, ze je pet let malo na to udelat solidni hru (o sedmi letech ani nemluve). ;)

        • Derp_1337

          Takže je všeobecně známým faktem, že EA má poslední slovo ve všech rozhodnutích Bioware. Úplná moc EA se projevila třeba následným zrušením studia Montreal.

          Ale na tom, že studio Montreal bude dělat na ME:A, nemělo EA údajně vůbec žádný vliv?? To je prostě nesmysl.

          • Hidden

            Tak jasne, ze maji. Vzdyt je to jejich studio, ktere plati. To se ale nevylucuje s tim, ze jim nemohou davat dostatecnou kreativni svobodu, atd.

        • martinbucek

          To sa spytaj poliakov ci je sedem rokov malo, zjavne ano... Alebo robertsa, ten potrebuje 100 rokov na dorobenie toho wing commandra

      • JohnyTheZik

        > Navíc vývoj Anthemu bylo na přání EA.

        Zdroj tohohle tvrzeni? Nic takovyho se mi najit nepodarilo vyjma EA bad, upvotes to the right.

        • Derp_1337

          Tady je rozhovor s bývalým vývojářem Bioware, který tvrdil, že EA je tlačil do vývoje multiplayeru. Důvod? Multiplayerové hry v open world světě se mnohem lépe "monetizují".

          V rozhovoru jasně ukazuje na Anthem a na to, jak EA moc nevoní klasické lineární  single-playerové AAA hry.

          • JohnyTheZik

            Ano, ale tohle je všechno jen ne potvrzení tvýho claimu "vývoj Anthemu bylo na přání EA". Ze zpráv o vývoji bylo celkem jasný, že hra se v rámci 7 let potýkala s game design problémem a lidi v BioWare ji několikrát měnili, aby v posledních 18 měsících přišel finální decision (pravděpodobně z části tlačenej z EA) ohledně směru hry.

            Tvý komentáře jsou hrozně naivní - je logický, že vydavatel nějaký slovo má, obzvlášť když ten vývoj kofinancuje. Když vidí leadership problémy, tak musí zasáhnout, což se dle různejch svědectví dělo právě v BioWare (odchod hlavního game directora Casey Hudsona po zprávě, že je vše připraveno na vstup do produkce). Zároveň tu ale máš studia, který tvoje teze značně popíraj (např. Respawn).

            • Derp_1337

              Nikdy jsem netvrdil, že když jsou ve vývoji problémy, tak by neměl nikdo zasahovat. Jakmile přijdou problémy, tak se určitě musí řešit. To už ale podle mě pozdě. Vina padá na EA, protože to bylo jejich designerské rozhodnutí něco takového začít vyvíjet.

              Faktem zůstává, že Bioware byla firma, která měla velké zkušenosti s vývojem her jako Mass Effect a Dragon Age. Rozhodnutí začít vyvíjet multiplayerovou hru v open world světě (Anthem), což je žánr s kterým studio nemělo žádné zkušenosti, rozhodně nepřišlo od samotného Bioware, ale dotlačilo je to k tomu EA. Z pohledu EA je to totiž jasná volba, protože takové žánry jdou lépe "monetizovat".

              • JohnyTheZik

                Reakce na příspěvek:

                Ja se nepotrebuju opakovat, ta hra sama predtim prosla nekolika zmenama, to samo o sobe svedci, ze uz tam mozna veci nefungujou tak jak driv (ostatne to taky nejsou porad ty samy lidi, prekvapive).

                > Vina padá na EA, protože to bylo jejich designerské rozhodnutí něco takového začít vyvíjet.

                Naposled: tohle je tebou opakovanej claim, kterej se nezaklada na pravde. Vsechny ty argumenty jsou navic hrozne naivni, promin.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  A odkud máš tu informaci, že se to nezakládá na pravdě?

                  Chtěl jsi zdroj mého tvrzení a dostal jsi odkaz, v kterém to jeden z vývojářů jasně řekl! Do tohohle typu her je dotlačilo EA.

                  Jenom tady neustále naivně opakuješ, jak to není vina EA a nejsi schopný akceptovat rozhovory s vývojáři, kteří tvrdí opak. Ty tvoje názory jsou hrozně naivní, promin.

  • Derp_1337

    EA: "Ve středu našeho zájmu jsou hráči." 

    EA: "Zajímá nás, co si fanoušci skutečně přejí."

    EA: "My studia skoro neomezujeme. Necháváme jim velkou míru autonomie a tvůrčí svobody."

    Reakce hráčů na ty PR kecy: HAHAHAHAHAHAHAHA 😂

    • Taky prvni myslenka v reakci byla Press X to doubt.

      No, na druhou stranu... lidi moc Anthem nechteli, a ted je to zrusene.

      Lidi byli velmi vokalni ze chcou zpet Sheparda, a trailer na dalsi Mass Effect obsahuje Liaru. Uvidime kolik pravdy na tom je.

      Bohuzel, lidi co chteli Sheparda byli vokalnejsi (jestli minorita nebo majorita, to netusim - vokalnejsi urcite) nez ti jako ja, co chteli aby priznali ze Andromeda nebyla takova jaka mohla byt, a v dalsim dile te potencialni trilogii napravili jmeno.

      Sheparduv pribeh skoncil, a me ten konec - alespon postavy kdyz ne trilogie - prisel takovy spravny, finalni.

    • sugyn

      A kdyz to rekne Schreier tak to uz haha neni?

      • martinbucek

        To je bulvarny skrabak, ktory si karieru zalozil na vytahovani spiny a bahna, ten pozitivne clanky moc nepise, 97% jeho clankov je herny bulvar, niekedy sa trafi a spravy investigativu na 2 tyzdne, nieco ako to funguje u nas, 2 tyzdne je okolo toho halo a potom sa prejde na inu spínu

        • sugyn

          Diky za charakterizaci zurnalistiky obecne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit