Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No já mám starý i5 4590, 16GB DDR3 a 1660Ti. Jede to úplně v pohodě. Registrace
    a nákup balíčku byla celkem hrůza.. Naštěstí jsem všechny informace našel na
    www.starcitizen.cz

  • Ravenshot

    Díky za skvělý článek'


    Hra mi fachá dobře, FPS taky fajn, ale je pravda, že mám high-end PC, tak to řadu věcí usnadňuje. Nevím, jak dobře poběží Invictus event, ale na testovacím serveru jsem výrazné problémy neměl, tak snad to bude fajn.

    • Bengal , Javelin, 40 hráčů poblíž a hra běžela cca 5-15 fps na i7, 2060, 32gb, SSD

      • Ravenshot

        Tak teď jsme si to streamovali a na LIVE, stabilních 25-30 FPS, jak při prohlídce Javelinu, tak při průletu kolem Bengalu. 

        • Ono záleží hlavně na serveru. Někde to běží v pohodě , někde 10s lagy a někde přehlídka 30k

    • VereWolf271

      Já highend PC nemám a optimalizace není dobrá. Pokud si hráč chce zahrát musí se zdržovat mimo hlavní přistávací lokace (pouze menší stanice pro doplnění zásob). Dokud nebude plně integrován nový gen 12 renderer a ten nebude aktivován, tak optimalizace bude stát za ..... . Ten by měli mít v samostatném buildu už na konci příštího měsíce, akorát se do hlavního buildu bude zavádět postupně přes několik patche a samotný gen 12 renderer bude spuštěn až za nějakou dobu.  Defakto ten současný je placeholder a jako placeholder nemá asi moc velkou podporu od vývojářů.  Velká optimalizace na straně serverů bude až z příchodem server meshing, hlavně so se týká stage Static server meshing. Do té doby dokud tyto systémy nebudou implementovány a spuštěny do hlavního buildu, tak se mi opravdu špatně predikuje jaký bude stav hry v budoucnu.

  • spoock

    jsem to po roce znovu nainstaloval, běhal jsem tam 10minut a zase se odhlásil, tohle prostě nemá cenu, dokud to nebude alespoň v betě, osobně jsem zvědavý, zda jsou v CIG schopni vyplivnout alespoň tu SQ42 do pěti let

    • walltar

      Taky by mě to zajímalo... Osobně myslím, že ve hře dneska už je dost mechanik na to aby se SQ42 dala udělat. Otázka je jestli je letovej model už přibližně finální, a potom už chybí jen pár věcí jako culling interiérů lodí, který má být myslím v příštím patchi. 

      Takže teď už technologicky SQ-42 nic moc neblokuje... mohli by udělat aspoň první díl SQ-42 a začít klidně pracovat na dalším. Myslím, že PU jako takové je ještě hooodně daleko, tak by do té doby mohli dát do placu aspoň ty tři díly singleplayeru.

      • Ravenshot

        Podle aktualizované road mapy je toho ještě spoustu, co SQ42 potřebuje. Kdyby se hra vypustila teď, zbytečně by se kolem toho snesla velká kritika za nedodělky. Ohledně SQ42 jsou tak velká očekávání, že těch nedodělků musí být naprosté minimum. Už jen FPS level design má do konce roku naplánováno pracovat na 10 kapitolách a Cinematic tým třeba hned na 14 kapitolách.

        • walltar

          Tak tento rok to asi nečeká nikdo... spíš by mě zajímal ten příští jestli už aspoň něco uvidíme.

    • goyim

      SQ42 měl být v betě Q2-Q3 2020, říkal patologický lhář Roberts. Od té doby ticho po pěšině, opět, jako by se nic nedělo. Ta hra už má neskutečně zmrvenou pověst, bez ohledu na to, jestli to kdy vyjde.

      • taky bych chtel mit tak zmrvenou povest, aby mi kazdy mesic na konto pristalo 3M USD

      • Derp_1337

        Pro některé (rozumné) lidi, to má vskutku zmrvenou pověst.

        Ale bohužel se pořád najdou (naivní) fanboys, kteří věří, že to bude nejlepší hra všech dob. Tak nějak ale ignorují to, že se toho pravděpodobně nedočkají dřív než v důchodovém věku... 😂

        • Lidi rozdel na skeptiky a optimisty. A SC nebude uz vlastne ani moc hra, spis zivotni styl. Rozumny clovek se snazi divat realisticky na zamer vyvojaru a ne neustale plakat nad tim, ze to jeste neni. Je od tebe hezke, ze nam tu vyjevujes sve proroctvi. Ale vsichni vime, ze je to jen proto abys vsem z patra ukazal jak ti to mysli. Klanim se pred tvou moudrosti a az SC opravdu zariznou, jak se tu omila uz sedm let, tak se ti prijdu poklonit, protoze takova znalost se musi skutecne ocenit. Jen premyslim, co si za to koupis a jestli tvuj zivot pak bude lepsi.

          • Derp_1337

            7 let?? Vývoj SC začal v roce 2011 (Kickstarterová kampaň v roce 2012). Normální člověk by za těch 10 let vývoje už očekával nějaké slušné výsledky, ale ty se ještě moc neobjevili.


            Jinak se klaním před tvou moudrostí a tvou neochvějnou vírou v modlu s názvem SC. Až někdy za pár desítek let vydají "hotovou verzi" SC, tak se ti přijdu poklonit, protože ta tvá víra si zaslouží ocenit. Jen přemýšlím, co si za to koupíš a jestli tvůj život pak bude lepší.

            • Vyvoj zacal na prelomu let 12 a 13. To pred tim byla prezentace, kde bylo jen par modelu a trailer. Dobre, je to let 8, ale porovnej si to s vyvojem hry jako je treba serie StarCraft2, kde prvni cast vysla po 12 letech. A co zde bylo noveho? Lepsi Engine a nove modely. Pochopitelne vylepsene mechaniky. Miluju StarCraft, ale v porovnani s tim je StarCitizen nekde uplne jinde jak po strance technologicke tak narocnosti na pocet assetu atd. Cili cas straveny na vyvoji neni extra vyjimecny pokud vezmeme v potaz o jak rozsahlou vec se jedna. Je od tebe sice hezke, ze jsi invertoval muj odstavecek. Ale ja mam vcelku jasnou odpoved. Zaprve tu nikoho nenapadam za nadseni pro vznikajici projekt. Za druhe, ma vira ocenit nepotrebuje, protoze SC aktivne vznika a krom spozdeni neni vec, kterou by vzadli, zrusili nebo nedokazali. No a za treti, ano ja si to uz koupil a hrani SC udela muj zivot lepsi, protoze budu hrat hru, na kterou jsem se vzdy tesil 😉

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                LOL. Pěkný pokus o dezinformaci od SC fanboye.

                To, že vývoj začal na přelomu roku 2012 a 2013 sis vycucal z prstu, že?

                Pro tvou informaci Chris Robert na Kickstarteru v roce 2012 prezentoval nějaké promo věci z vývoje, který probíhal už od roku 2011. Ten model vesmírné lodi, co ukazoval ve videu, se jen tak nezjevil odnikud, prostě na tom už musel dřív dělat.


                Cituji ti Wikipedii:

                "The game was announced in 2012 through a successful Kickstarter campaign which drew in over US$2 million. Pre-production of the game began in 2010, with production starting in 2011."

                • alien5

                  Reakce na příspěvek:

                  Vyvoj hry zacal v roce 2012 do te doby to bylo jen technologicke demo do ktereho chris vlozil s dalsima programatorama asi 1 milion dolaru. Tak to je. Do te doby mel proste jen demo a predstavu co by chtel udelat.Pak zacal terve vyvoj od nuly!!

                • Reakce na příspěvek:

                  :D Diletantska prace s vyhledavacem. Wikipedia zaprve neni relevantni zdroj informaci, za druhe, nemuzes posilat citaci z prvni stranky, ktera ti padne. Vyvoj zacal temer v roce 2013, viz nize. Pre-produkce se tykala pouze videa ke  kampani. Vse bylo po te vyvijeno od zacatku. Kdyz uz chces hazet moudra poradne si nastuduj tema.

                  Development started in Dec. 2012 shortly after the kickstarter on a modified version of Amazon Lumberyard which was forked from CryENGINE 3,
                  and has no release date revealed. Tento link: https://starcitizen.fandom.com/wiki/Star_Citizen

                  Tady mas link na originalni ohlasovaci video na YT: https://www.youtube.com/watch?v=VVua4SsaGqU

                  Zverejneno 16.10.2012,  stejne jako zalozeni Facebookoveho uctu. Muzes overit. V teto dobe byl team CIG asi 10 lidi a zacal nabor vyvojaru. 16.10.2012 tez zacala KS kampan. Vse pred tim byla pre-produkce zamerena na vyrobu prezentacniho videa. Ale rok sem, rok tam.  Pokud ti architekt ukaze navrh baraku, tak uz zacala stavba? Tak to gratuluju :D Proste se na to vykasli, tuhle bitvu nemuzes vyhrat. O SC vim zatracene mnoho, protoze ho sleduju kazdej tejden uz osm let. 😉Tady mas jeste original casovou osu od zacatku KS: https://robertsspaceindustries.com/funding-goals


                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Aha, takže když se Robert v roce 2024 rozhodne zahodit veškerou předchozí práci (protože to nebude dost dobré) a začít vše dělat odznova, tak ty budeš tvrdit, že vývoj SC začal vlastně teprve v roce 2024 a to vše předtím se nepočítá??

                    Trololol.

                    • Reakce na příspěvek:


                      😂 To mas fuk, uz to posimte neres, chytas se nesmyslu. Historie, zaznamy i nynejsi vyvoj jasne ukazuji co se s timto projektem delo a deje. Kde byl zacatek, kde prehodnoceni cile na zaklade vybranych penez a tak dale. Ano jsou tam problemy, je tam spozdeni. Ale vyvoj probiha masivne, zodpovedne a neni do soucasne doby jediny jiny projekt, ktery by tak detailne a otevrene informoval svou komunitu o probihajici praci. Pokud chces priklad skutecneho p.ruseru + indikatory jak vypada scam a naproste nezvladnuti projektu, tak mrkni na toto: https://www.youtube.com/results?search_query=chronicles+of+elyria

        • Tak s tím já nemám problém. Mě by to naopak štvalo, pokud by ta hra vyšla, když budu ještě v pracovním procesu, pač bych na celý ten vesmír neměl šanci mít čas. Kdežto na důchodě, to bude bájo ;-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit