Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spíš se bojím co z toho udělá jejich hamižnost, kdy 2 je pro mne hodně pokažená mikrotransakcema. Kdyby zůstalo u skinů, tak je mi to jedno, ale velitelé a další bonusy jsou prostě moc a odemknout hraním to fakt nejde i když tvrdí opak. Dá vám to možná jednoho nebo dva a pak už to dává jen mince a to je nemyslný grind na roky, protože jste i omezeni tím, kolik jich za den můžete nasbírat.

    • Přesně tak, proto u mě CoH2 moc nepochodila... Očekávám to stejné, možná ještě horší... :/

  • LiarForHire1

    Je to holt Sega, jsou zvyklí na jedné iteraci engine udělat 3 hry, aby se jim to vyplatilo (např. serie Yakuza). Musejí pochopit, že západní trh představuje nejen násobně větší získy, ale i větší náročnost publika na technický stav.

  • Jez3vec

    Co jsem koukal na videa a co mě přišlo vždy nesmyslný je ignorace převýšení. Vojáci na sebe střílí z nesmyslný úhlů (skrze zdi / kopce). To stejné jsou vzdálenosti, na které se bojuje (blitzkrieg mode toto vyřešil).

    U prvního dílu to šlo omluvit tehdejší složitostí na HW (limit velikosti map, fyzika, ...), ale dnes to je už o lenosti

    • V té vzdálenosti je to trochu problém, že tohle cílí úplně na jinou hráčskou základnu. Je to víc "Hollywoodské". tj. aby si člověk mohl naplno užít detaily, tak musí být dostatečně blízo a aby vůbec viděl nepřítele, tak se celá akce musí vlézt do daleko menšího prostoru. Úplně stejně to řeší filmy. Pokud chceš realitickou vzdálenost boje, tak na při běžném střetu tanků na 1-2km koukáš na odzoomované tečky nebo jen symboly jednotek. Každé má něco do sebe.

      • Jez3vec

        Tak zrovna v Blitzkrieg modu se bojovalo max na cca 150-200 metrů, takže se dalo hrát i na původních mapách. Navíc stačí mít jen dobrý design mapy a ne 1x1 Km pole bez krytí, a může se střílet klidně na 10 Km.

        Vypadá to až komicky, když MG42 má dostřel 30 metrů, takže nedostřelí ani na druhou stranu mostu.

  • jrPrinc

    Díky za text. Během včerejšího dne jsem si COH 3 nechal stahovat a těšil se na večer, kdy k tomu usednu. Miluju TTW série a měl jsem tak velké očekávání. 

    Začal jsem kampaní, kde jsem stihl odehrát snad 2 nebo 3 herní dny/tahy. Bohužel jsem tam narazil na bug, kdy mi nešlo přesunout jednotku na požadované místo. Je to alfa, stává se. Popravdě jsem neměl ale chuť začínat znovu, grafika i grafické prvky ( nápisy, panely atd. ) vypadaly úděsně. Kampaň jsem tak ukončil a vrhnul se na skirmish. Ten mě docela bavil, ale spíše jen proto, že jsem COH nehrál asi 6 let. Moc rozdílů jsem tam oproti předchozím titulů nenašel. 

    Celkově z toho nemám dobrý pocit. Je fajn, že se vývojáři snaží hru posunout dál, ale někdo by jim měl říct, že COH série stojí na multiplayeru, který byl vždy výborný a neměl konkurenci. Co jsem na steamu pročítal dojmy, tak plno oldschool playerů bylo znechuceno. Takže soudruzi, zpět ke strojům a makat. 

  • Duncan66

    Díky moc za dojmy z prealfy. Vypada to opravdu zajimave, i to prostredi neni prilis okoukane a ohrane a snad zpetna vazba lidi jako vy prispeje k tomu, ze hra bude nakonec jeste lepsi, nez je ted 😛

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit