Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kverulant

    Je to OK díl, když přežijete pocitově menší prostředí a úplně hloupou pátou kapitolu, která to dost přežene a zase otravuje s nějakou alternativní dimenzí/napřirozenem, hloupou konspirací a slabým konfrontačním finále.

    Vlastně by mě to bavilo, kdyby hrdinka jen na maloměstě hledala práci a bydlení a neřešila žádnou konspiraci a superschopnosti.

  • Carnage666

    Za mě lepší jak dvojka a horší jak jednička. Nejprve jsem měl radost že se děj odehrává prakticky jen na jednom místě ale tak u 4. kapitoly mi to začalo trochu vadit. Haven je pěknej ale všechno co dostaneme je jedna ulička a 4 interiory. 

    Navíc bych čekal že už v dnešní době dokážou tvůrci udělat nějaký čistý průchod do budovy na místo loadingu pokaždý když chci někam jít. Ve chvíli kdy jsem tohle psal jsem se podíval na LiS2 gameplay protože už sem to zapomněl, dvojka to má! Budovy mají průhledný okna a vidíte v nich NPC a pokaždý když tam vlezete máte cinematic jak otevirá dveře (tedy loading na pozadí). Nechápu proč to True Colors nemá.

  • xtron

    Obecně k článkům: Ten nový prohlížeč fotek je peklo. Buď pidi obrázky, kde se dá listovat a nebo náhled na celou obrazovku, kde listování nejde ... dokážete to nějak upravit?

    • Spades

      Nechapu, pritom staci jednoduchy fix.

      Dejte pri otevrenem obrazku na cele obrazovce sipky vlevo vpravo aspon.

      Idealne i keybind na sipky na klavesnici.

  • Za mě lepší než dvojka, ale slabší než jednička. Podle mě to mělo trošku problémy se "story pacingem" (jak to říct rozumně česky?). Prostě oproti jedničce se tam řeší trošku vážnější a urgentnější situace. Ale do toho je tam pořád spousta těch pohodových momentů a postava se prvně věnuje larpu a podobným kravinám, než tomu hlavnímu problému. Což působí někdy strašně divně.

  • Jen bych podotknul že 30 snímků za sekundu rozhodně není "brutálně roztrhaný obraz".

    • nightborne

      No tak to počkej, až se v True Colors zkusíš rozhlídnout na konzoli =).

      • No ale to nebude 30 snímků za vteřinu ne?

        • nightborne

          Jo, pocitově bych se nebál říct, že je to míň. Obzvlášť v některých scénách, kdy je to FAKT bída. Ale nechci plácat odhad, když to nemá žádnej měřák, abych to mohl říct na jistotu, a zámek na 30 je potvrzenej fakt.

          • Já myslím, že to bude určitě míň.

            Osobně nevím jestli jsem slepej, ale třeba já nikdy nikde neměl s 30fps problém a třeba 60 mi přijde skoro jako zbytečnost, protože jsem nikdy neviděl rozdíl, že bych se řekl "jo teď to vypadá jinak". I Lis:TC je to někdy při otáčení dost znát. Takže buď je tam propad, nebo nějaký jiný grafický problém.

            Ale víceméně mi šlo o reakci že "30fps není brutálně orzsekaný obraz". S čímž bych naprosto souhlasil a u téhle hry hledal problém jinde, než v tom, že 30 sníků by prostě nestačilo obecně.

            • J.V.Stalin

              Že nepoznáš rozdíl mezi 30 a 60 fps ti fakt nežeru. To by si musel mít v mozku nějaký procesor, co by ti fakeoval chybějící framy...

            • Nedavno jsem mel moznost dohrat Ratcheta ve 40fps modu a byla to naprosta parada, input lag skvely a ta plynulost byla zvysena tak akorat, aby sly i krasne videt detaily, ktere mi na 30fps utecou, protoze me oci spatne vnimaji detaily prostedi, kdyz se hybe kamera ve 30fps (k tomu moje tendence neustale s tou kamerou hybat). Do budoucna doufam, ze to nabidne kazda hra na konzoli s pomalejsi hratelnosti / zamerenim na pribeh, je to opravdu skvely balanc mezi plynosti, grafikou a input lagem.

            • Carnage666

              Pokud is hra drží stabilních 30 je to na PSku v pohodě, Spider-man nebo God of War úplně na pohodu. Ale třeba Bloodborne si často nedokáže udržet ani těch 30 a je to trhání prostě cejtit a vidět a to i na PROčku. Ale jinak rozdíl 30 vs 60 je rozhodně znát na první pohled.

  • Corvus

    Life Is Strange miluju. Jednak mi vyhovuje grafický styl, který se ne každému trefuje do vkusu, ale hlavně mě to baví víc než jakýkoliv seriál, protože tady jsem přímo účasten. Jednička s láskou Max je stále vrcholem. Dvojka byla propad, ale aktuální True Colors mi skvěle sedly a zase sérii vyšvihly do sedla. Protože jsem dost empatický člověk, tak jsem si to užil na krásných 8/10. Pro milovníky série je to povinnost. Opět solidní porce dramatu (i humoru), opět možnost začít randit se skvěle napsanou postavou (Steph prostě nelze nemilovat), parádní kytarový soundtrack, plus dialogy, na kterých opravdu záleží. Gro série zůstalo zachováno. Je fakt, že jde o 10-12hodinovou jednohubku, ale ani tak jsem neměl nijak zvlášť problém k některým postavám přilnout více. Možná mi tentokrát trochu přišlo, že (většina) charakterů byla odhadnutelná či zřejmé od samotného začátku. Kdo je tady sv*ně a kdo dobrák je v aktuálním díle asi nejmarkantnější, což je trochu škoda (tedy až na jednu postavu, ale to byl byl velký spoiler).

    Jinak musí napsat, že Alex Chen mi z trailerů neseděla. Šel jsem do hry s lehkým předsudkem, že Max nesahá ani po kotníky. Nicméně se záhy ukázalo, že můj vztah s postavou se rychle vyvine a Alex to celé skvěle táhne. LARP část hry byla e-pes-ní. Velmi mě to bavilo :-) Stejně tak v recenzi zmíněná pasáž s nemocí - skvěle provedeno. Také se mi hodně líbí, že hra opět reflektuje hudební nadšence. Life Is Strange série je hodně hudební věc. A v True Colors se na to (opět) nezapomíná. Kytara, koncerty, Steph pracující v prodejně LPček a vedoucí místní rádio. Skvělé!

    Autoři se (dobře) rozhodli vydat tentokrát hru jako celek, nikoliv epizodicky. Ale překvapivě mi chybělo shrnutí děje po každé kapitole. Nějak to k tomu "seriálovému vyznění" hry patřilo. Tabulka s jednotlivými rozhodnutími vs rozhodnutí hráčů ve světě nechybí, ale ten video souhrn byl super, kor když se člověk ke hře vrací třeba po několika denní pauze a má více rozehraných titulů. Pár bugů by se také našlo (u mě na PC haprující rozhraní, kdy mi hra střídavě ukazovala gamepadové ABXY tlačítka - protože hraju na PC s xbox ovladačem - a někdy mi do toho promítla rozhraní klávesnice nebo obojí najednou). Nutné bylo zapnutí vertykální synchronizace, protože tzv. tearing mi přišel brutální. JInak ale na PC vše běží bez nějakých výraznějších lagů či propadů FPS, na které jsou stížnosti na konzolích (prý). Jo a souhlasím, chromatická aberace je fakt zlo a když už jí všude vývojáři nesmyslně cpou, tak by měla být v menu automaticky možnost tuto zhovadilost deaktivovat.


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit