Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ta 30 vteřin dlouhá reklama je fakt hnus, neslo by to jinak? Třeba 2 reklamy, co jsou po 5 vteřinach odkliknout? Jsem na tohle laik, nevím o tom nic, ale vim, ze tahle forma reklamy způsobí to, ze zapnu blokování, nebo se na to půjdu podívat jinam. 

    • ales.smutny

      Eh, co na to mám říct, když jsem ji viděl poprvé, byl jsem nevrlý...

      Redakce samotná reklamu neřeší, tak na ní není třeba se hněvat. Už to řeším na příslušných místech, ale v současnosti je to s automatickým prodejem formátů reklamy taky dost oříšek...

      Ale omluva, sice říkám, že bez reklamy to nejde a živí nás. (a je to pravda), ale samozřejmě tohle není optimální forma videoreklamy a rád bych zajistil uživatelsky příjemnější formu podobných reklam.

      • uher

        Ahoj Aleši.

        Před několika hodinami jsem tu četl jeden komentář, který najednou zmizel. Citovat ho nebudu, abych náhodou nedopadl stejně jako ten nejmenovaný uživatel, ale nedá mi to a musím se zeptat, za co byl vlastně smazaný? Osobně jsem na něm neviděl nic závadného a hlavně nic, co by porušovalo vaše pravidla diskusí.

        Zajímalo by mě jestli tu na pořádek dohlíží nějaký moderátor, nebo je tahle absurdní cenzura přímo práce někoho z redakce? Dostal ten nejmenovaný blokaci,  nebo mu byl pouze smazaný komentář? Jakým způsobem probíhá kontrola komentářů? Kde je ta hranice, kdy někoho smažete?

        Díky za odpověď. 

    • Tak ono to tady vypadá , že redaktoři nemají snad ani na chleba…. Sorry ale když si chci přečti jen článek a vyskočí tam okno s reklamou , který ani kolikrát nejde zavřít, a bez odkliknutí se na článek ani nedostaneš. Jedním slovem fakt hnus… ale tak hold je to silnější 💵💵💵💵

      • Corvus

        A čemu že to skládaš hold?

        • No tobě neee 😂 člověk co zná jen svůj názor a ničí jiný to ani nemá cenu vysvětlovat ,ostatně na zingu tam s komentářema moc nepochodíš ,tak to zkoušíš tady ? 😂😂