Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JohnyTheZik

    Musim rict, ze s recenzi po odehrani nekolika hodin dost souhlasim, realne snad krome jedny veci - kampane. Respektuju tvuj nazor, Vasku, za sebe ale rikam, ze zadna kampan v predchozich AoE na me nezanechala takovej dojem jako v AoE 4.

    Mozna za to muze i struktura misi, kdy jsou preci jen trochu ruznorodejsi nez v predchozich dilech, ale celej ten narativ, kdy zjistuju, jakym zpusobem vlastne probihalo napr. podrobeni Anglie, jak se do toho michali Frantici nebo rebelsky baroni, mi prijde mnohem sympatictejsi nez paradoxne treba kampan za Johanku z dvojky.

    To jsem si odklikal a hura do mise, ted musim postavit armadu a znicit tohle, ted zas nekam bezim a pak zas stavim armadu. Ve ctyrce jsem si ale uzival kombinaci dokumentarniho stylu a pro me osobne dost prekvapive fungujici mix novodobejch zaberu se siluetama vojaku. Clovek ziskal mnohem jasnejsi predstavu o tom, jak ty hrady vypadaly, jak tezkej ukol to realne musel bejt a proc vlastne delam to nebo to. A klobouk dolu, koukal jsem i na ty kratky videa o trebuchetu, barvach na zdech a dalsich. Za me v tomhle rozhodne velkej palec nahoru.

  • za me je to dobry ... je to takovy vic user friendly aoe 2 ale bojim se ze bude hodne dlc 

  • Kéž by vznikla Age Of Mythology 2.....

    • Moje řeč :-)


  • Od doby co to vyslo nemam duvod zapnout dvojky. Je to pecka. Chyb to ma dost, ale nic co by se nedalo do pul roku vyladit a pak to bude jeste lepsi.€1

  • 8/10 pro hru, s divnejma mechanikama a libůstkama jako naváděný šípy a siege bez ff...tak určitě

    • Jako že za naváděné šípy by známka měla jít automaticky dolů? :)

      • To byl příklad - ale upřímně, klidně. Pro středověkou RTS je to dost brutální chyba, nejen, že vypadá retardovaně, jak se šípy naváděj směrem k cíli, ale likviduje to řadu herních mechanik (counter melee vs ranged, scouting a tak) a ukázka lenosti u vývoje hry.

        • Derp_1337

          Not sure if trolling or just stupid MEME

          Ne všechny hry musí být hyper realistické, aby hráče pobavili. Někdy to dokonce funguje naopak. Čím více hra zjednodušší a předělá pravidla světa, tím více to některé lidi baví.

          Třeba takový Mario Kart. Ten jeho fyzikální a kolizní model je neskutečně trapný. Grafika je infantilní. A řidiči, co po sobě hází bomby? Nulový realismus. Všechno samo o sobě jsou neskutečně stupidní věci... ale když to vše dáš dohromady, tak z toho vznikne neskutečná zábava.

          • Ano, v Mario Kart by to asi bylo jedno, u hry , kde se očekává mikrování jednotek to *trochu* problém je.

        • Veskoslav

          Vážně? Bavíme se o AoE...

    • Maxianimal

      "je tohle NEJLEPŠÍ středověká strategie VŠECH DOB"???

  • KrPa

    ehh, uz aby vysel Homeworld 3

    • Tak jelikož Deserts of Kharak nedopadl zrovna nejlépe, nechápu to přehnané očekávání u 3. dílu Homeworld.

  • Hlavně to má moderně řešené frakce. Žádné desítky v základu, ale hezky jen pár, za chvíi vyjde DLC s několika frakcemi a dokud to lidé budou alespoň trochu kupovat, tak se můžeme spolehnout na záplavu DLC s novými frakcemi a jednou možná doženou i počet frakcí v AoE II. Už jen za tohle bych jim dal bod dolů. AoE I i II bylo ve své době vizuálně na špici, ale za toto by se stydělo i kdejaké indie studio.

    • A taky připomenout, že frakce se lišily kromě vzhledu pouze hradní jednotkou...Takže naopak za tohle bod nahoru, že neudělali civilizace jako přes kopírák s jednou unikátní jednotkou. Což bylo původní AoE II. 


      A stydělo Indie studio? Proboha, to je ale blábol...Vsadím se, že hru si ani nehrál a viděl akorát tak obrázky, co?

      • Frakce se v AoE II neliší jen jednotkou z hradu. Každá má lehce překopaný tech tree ve smyslu, že každé chybí něco jiného, ale zejména několika specifickými schopnostmy a jednním atributem, který ovlivňoval i spojence. Takže hraní za každou frakci bylo trochu jiné, protože každá byla dobrá v něčem jiném. Hunové tuším nestavěli domy, ale spíš šlo úpravy atributů jednotek, cen, rychlosti těžby atd.

        • To rozdíly jsou minimální. Ano, některé frakce mají bonusy pro lučišníky, jiní mají posílenou jízdu, další má zamknuté to, že končí vývoj Rytířem a nemůže Paladina. Ale pořád jsou to v základu téměř totožné národy.


          Ano, Hunové začínají bez domů, ale s maximálním populačním limitem a -100 dřeva:) 

          Takže pro naši diskuzi, ano, moje první reakce přehnaně negativní, tvoje přehnaně pozitivní, střetneme se někde uprostřed. Přesto si myslím, že v AoE IV je lépe zpracované národy, kdy si dali větší práci s balancem a rozdíly než v AoE II. A to říkám jako někdo, kdo AoE II považuje za vrchol RTS (DE edici).

          • Jasně, není to starcraft/warcraft 3 a jemu podobné, kde každá frakce byla od základu jiná, ale jinak ve spoustě RTS té doby se frakce lišila často jen vzhledem jednotek a budov.

    • twicer

      Bylo by fér vzít v potaz i asymetričnost 8 frakcí které jsou ve hře, vůči těm generickým 12ti co byly v původní hře. On i ten balanc je pak notně komplikovanější. Za sebe teda dávám přednost menšímu počtu frakcí, stím že se nebudou lišit pouze dvěma chybějícími technologiemi a levnější jednotkou.

      Počet frakcí mně na té hře trápí asi nejméně.

  • Houdini

    Na tých obrázkoch to vyzerá hnusne🤮 V pohybe to môže byť iné, ale tá krikľavo zelená....Panna Mária Orleánska😱

    • já spíš nechápu proč v recenzi a celkově ani v gelerii není jediný screenshot přímo z hraní, ale jen promo obrázky bez interfacu. Tohle mi třeba hrozně vadí na Steamu nebo jiných obchodech, že je tam nic neříkající předrenderovaný trailer a pak jen promo obrázky. Ale většinou je to jen u těch víc A her. Menší studia obvykle hodí gameplay trailer i obrázky.

      • JohnyTheZik

        Vyjma poslednich tri jsou vsechny primo z hrani. Spatne se divas.

        • v tichosti je změnili, ale původně tam byly ty co jsou v galerii od 13 dál.

  • Gulivera84

    Recenze jak ze Score č. 15 😀

    • myšleno jako retro pochvala nebo..?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit