Skyrim slaví desáté výročí. Jak na něj vzpomínáme?
-
Tak já už byl tenkrát vydřenej z Morrowinda :-) Výborný příběh a first person rpg? Prostě bomba. Ještě neexistovali meme, fejzbůk, troll, millenial atd... Oblivion byl slabší (co se děje týče) a Skirym jsem hltal jak blázen.
Jóóo dnešní dětska když nemaj hint na každym kroku, není to vonlajn, každej loot nesvítí na kilák a nedá se platit víbakama, tak je to nebaví....
-
Odehráno hodně hodin, podle mě asi nejlepší díl série, ale dnes již herníma mechanikama zastaralé a neskutečně "Americky politicky korektní".. Nevím jak jinak to popsat. Srovnejte třeba se Zaklínačem 3, ten posun opravdu markantní.
-
Nikdy jsem jej nehral 😂 Ja sel cestou Gothicu
-
-
Skyrim vnesl hráčům do života:
1.) skvělý open-world sandbox (většina hráčů ani nedohrála hlavní dějovou linku, ale přesto dokázali v té hře utopit přes stovku hodin, heh)
2.) neskutečnou zábavu s modama
3.) renesanci herní MEME kultury
-
-
1. otevrene svety a sandbox jeh zbtecne protahuji hry, to me stvalo i v zaklinac3
2. ja zase slysel, ze bez modu to temer neslo hrat, at jsou duvody jakekoliv (stejne jako gothic 3)
3. meme, ktere si delaji srandu z tech vsech chyb znam i bez hrani
nikdy jsem nehral zadnou hru od bethesdy a i kdybch mel, urcite bych nezacina skyrimem
-
-
2.) To jsou kecy. Bez modu byl Skyrim tak na hodnocení 8/10, celkem dost dobrá hra. Ale s modama se to prostě stalo dokonalé dílo 11/10.
3.) You know nothing, John Snow.
Skyrim meme nejsou jenom o chybách ve hře. Celý svět zahltili různé variace "arrow in the knee" , "Fus Ro Dah či "skill level 100" (např. někdo udělal něco neuvěřitelného a pod tím byl box, který ukazoval, že ten člověk měl dotýčný skill na maximálním lvl 100 , např. driving lvl 100, sneaking lvl 100, destruction lvl 100, atd.)
-
-
-
-
Na Skyrim vzpomínám rád - v podstatě jsem od té doby nehrál žádné jiné open-world RPG, které by mě tak chytlo. I přes všechny ty "Bethesdí nedostatky". Čest těm pár výjimkám v podobě Kingdom Come a ELEX, oboje jsem ale po večerech hrál sotva 14 dní. Skyrim jsem ze těch 10 let hrál s módy už alespoň 3x. Takže pro mě to subjektivně zůstává RPG desetiletí. Severská krajina pro mě byla na pohled daleko líbivější, než strohý Morrowind, snad vyjma Balmory a pár jiných lokací na severu, už si to po těch skoro 20 letech nepamatuji.
-
Jsem rád za Skyrim, protože díky němu vzniklo Kingdom Come.
-
Bavilo a baví dál. Ale na Morrowind to nemá
-
Nehrál. Mám to v ToDo, ale nevím, jestli se k tomu kvůli časové náročnosti někdy dostanu.
-
Hele nedohrál jsem to. Strávil jsem v tom slušnou porci času, ale moje další pokusy po letech se vrátit byly neúspěšný. Chce to živější svět, velké bitvy, kde je víc jak 10 enemáků a hlavně dobrou hlavní linku. Ale tu prostě Bethesda neumí.
-
No jo no. Těžké téma. Na jednu stranu samozřejmě ve Skyrimu vidím spoustu chyb, které bych dokázal vyjmenovat. Na druhou stranu myslím v žádné jiné hře nestrávil tolik hodin jako ve Skyrimu, protože mě ten svět a svobod pohltila. Takže nevím co říct, protože fakt nechci patřit mezi takové ty lidi co vykřikují "mám v tom osm tisíc hodin a musím říct, že mě to vůbec nebavilo, ta hra je úplně o ničem" :-D
-
-
Ja jsem toho nazoru ze ve Skyrimu je super ten element "udelam si vlastni pribeh." V prubehu herni linie kterou sem mel nejradsi sem treba hlavni quest ignoroval a predstiral sem ze Dovahkiin vubec nejsem.
-
-
phenom II 1055xt 6 jader byl nejlepsi procesor, co jsem kdy mel. i 3 roky za hranou svoji zivotnosti dokazal po pretaktovani rozjidet nejnovejsti hry, 5 let neustaleho prehrivani mu neublizilo. teoreticky to doopravdy nemelo fungovat, ale stacilo si pockat na patch pro tyto procesory a hra najednou fungovala.
-
-
Mam to podobne s i5-2500K. Vydrzel deset let. Pak chcipla grafika, a vzhledem ke stari celeho PC nemelo vyznam nic jineho nez absolutne kompletni obmena, jinak by ta i5 pracovala jeste dlouhe roky.
-