Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav

    Dohráno. Mapa na 100 %. Ano, není to ideální hra. Ano, mapa je prázdná, navigace občas ukazuje nesmysl (zejména pokud se předmět/postava na zabití nachází v podzemí). Tank se debilně ovládá, protože otáčením hlavně zároveň i zatáčíte, ideálně je tedy zastavit a následně vystřílet všechno v okolí. Kampaň rozhodně chválím, rozhodně zajímavě zpracovaná a není rozhodně nudná. Bohužel otevřený svět tomu moc nepomohl a hra nevyužívá jeho potenciál. 

    Co se týče zbraňového arzenálu, ke konci člověk už využívá pouze mimozemské zbraně, lidské zbraně Vám tak nějak dojdou spolu s municí. Systém základen není špatný, ideální pro startovní pozici pro objevování mapy. Ale pokud Vás otevřený svět opět nebaví. Bude to problém. Co se týče výstroje samotného Johna, tak rozhodně vylepšit štít na maximum, kotvu na maximum (40 % cooldown Vás prakticky dostane kamkoliv, pokud už nemáte otevřenou Wasp) a pak už je čistě na Vás. Na mapě je více Spartan code než potřebujete na vylepšení. 

    Když to porovnám s kampaní s nového CoD, tak i přes špatný otevřený svět jsem se bavil. V kampani jsem utopil 18 hodin (kdyby to byl koridor, tak se bavíme o 8-9 hodinách), bavil jsem se. Nepřátelé rozhodně nejsou tak nudní, jak se snaží Corvus naznačit. A kdo zná sérii Halo, bude potěšen. Celkově bych kampaň hodnotil na hezkých 7,5, v rámci Game Pass můžete přihodit bod navíc, protože nová hra v den vydání za směšné peníze.


    Pokud se vrátíme k MP, tak ten je skvělý, hektický, staré dobré Halo. Nic víc od toho nečekejte. Výhodou i nevýhodou je F2P model a defacto o ničem 1. sezóna v Game Pass. Ale i tam bych šel na 8 z 10.


    Takže celkové hodnocení bych nechal na 75 %. Rozhodně to není skvělá hra, osobně to ani nepovažuji za nejlepší díl Halo. Ale charismatičtí hrdinové i záporáci. Skvělý dabing a zajímavý příběh z toho dělá tu hru, která Vám buď sedne nebo po zobrazení otevřeného světa ji jednoduše vypnete. Nic víc, nic míň.

  • Derp_1337

    "Na Halo Infinite mě s přehledem ze všeho nejvíc bavil vztah Master Chiefa s novou umělou inteligencí Weapon... (nahrazující Cortanu, se kterou se v předešlých dvou dílech děly zajímavé věci)

    ...Musím se přiznat, že se mi po Cortaně vůbec nestýskalo. Už to chtělo
    čerstvou krev a Weapon ji plnohodnotně zastoupila, vlastně i předčila
    "


    Poznámka k recenzi:

    Článek je dost zavádějící ohledně umělé inteligence Weapon a Cortany. Weapon je popisována jako nová AI, která nahrazuje Cortanu. Ale během hry se ukáže (SPOILER ALERT), že Weapon je dokonalou kopií Cortany. Stará Cortana dokonce zachrání Weapon před smazáním a nahraje do ní nějaké své vzpomínky. Na konci hry se pak Weapon zeptá Master Chiefa, jestli se může přejmenovat na Cortana a ten ji to odkývne. Takže Cortana je zpátky 😇

    • Veskoslav

      No nechci nějak kazit náladu, ale ona neřekne, jak se pojmenuje. Jenom to naznačí:) Ale ano, všichni víme jaké jméno si vybere.

  • Corvus

    Jednoznačně MAXIMÁLNĚ sedmičková hra. Osobně, potom, co jsem si to zahrál, sahám dokonce k 6/10 a ty orgastické výkřiky jsou (za mě) úplně mimo. Kdybych věděl, že to někoho zajímá, klidně bych napsal objektivní důvody PROČ. Ale ze zkušenosti vím, že fans značky jsou toxíci (čili jen letmé shrnutí) a nepřipustí si, že jde o naprosto nedodělaný kus, s opakujícími se prvky, jedním biomem obsahujícím dvacet smrků a pár skal a pozor (!) KOTVIČKOU, která se stala hitem po všudepřítomném luku. Tuhle a la Quake Arena hru vyvíjeli 6 LET a vzali si celý rok, aby to dotáhli. Nemluvě o chybějících prvcích, které hodlají dodat ještě později... a jak vykrystalizovalo v posledních dnech: 2/3 obsahu byli nuceni ze hry vysekat, což je neskutečně znát. Halo: Infinite je hra z přelomu milénia a musím napsat, že ty krabice s náboji a stojany s kvéry, válející se DOSLOVA na každém druhém metru, mě neskutečně rozesmály... Doslova jak 20 let staré tituly... Popojíždění mezi stále stejnými základničkami, stejní nepřátelé tragického designu, jízdní model arkáda. Herní koncept jako z libovolného Far Cry! Chtěl jsem konečně objevit tu bombastičnost Halo a pochopit, co na té sérii je tak kulervoucího a legendárního a dočkal jsem se naprosto průměrné střílečky s mechanismy 20 let starých her, v jednom jediném prostředí a s naprosto odpudivými, neobjevnými, nudnými, přebarvenými emzáky. Děs.

    Díky Patriku a Martine (z konkurenčního webu), že jste měli ty koule dát tomu zaslouženou známku.

    • XXDarthVaderXX

      No, zatím mám pocit, že největší toxicitu teď předvádíš ty méďo ;-))) 

      Takový baby rage :-D

    • exoslav

      Ani jsem to nové Halo nehrál a nebudu, ale přesně takový pocit jsem měl po zhlédnutí několika gameplay videí, takže souhlasím na 100%.

    • Naprosto souhlasím. Takovou nechuť v té otevřené hře něco prozkoumávat jsem dlouho neměl. Svět bez emocí. 

  • JohnyTheZik

    Patriku, promin, jak vetsinou mam rad tvoje clanky a recenze, tak tahle pusobi silene moc stylem "zahranicni weby tomu daly devitky, to se mi nezda".

    Vytka vuci tomu, ze nemas duvod zapinat mp hru, protoze nemas zadny pozlatko v podobe expu??? To pak pro tebe mam mozna lepsi hru - fortnite. Jakej duvod mas zapinat mp hru v R6 siege nebo CS krome sebezlepseni, potazmo ranku? Absolutne zadnej. A presto jsou to silene popularni hry.

    Konecne nekdo vydal zabavnou hru se zajimavou kampani (otevrenej svet aside) a odladenym mp a samozrejme tomu tady nekdo da sedm, protoze tomu chybi editor map a coop kampan. Mozna zacinam bejt na games moc velkej boomer, ale tohle mi prijde opravdu uhozeny. Kdyby aspon ten text nadaval na hru, ale to se bohuzel taky nedeje.

    • uher

      Tvoje výtky ohledně MP jsou odůvodněné a dávají smysl. Na druhou stranu musím říct, že ten singl je opravdu špatný. Začátek je celkem slušný, ale jak se otevře open world tak to jde do kopru. Stejné prostředí, stejní nepřátelé pořád dokola, questy úplně bez nápadu, hra je úplně bezduchá a prázdná.

      Vůbec mě to nebavilo. Pokud bych měl dát singlu nějakou známku, tak by to bylo tak 5/10 s odřenýma ušima, navíc je bez coopu. Zajímalo by mě jak vypadal stav hry před odkladem, když ani teď není dvakrát zajímavá. Copak tam asi celý rok dělali?

    • Tohle je přesný. Ale na druhou stranu recenze vyšla celkem rychle, čekal jsem že vyjde až bude tohle Halo deskovka... 

  • No nevim, ale me ta infantilní AI misty dost iritovala. Jinak me ale kampan dost bavila, vcetne oddychu v otevrenym svete. MP byl fajn, ale rychle omrzel. 

  • Derp_1337

    Klasická open world hra. Vývojáři ji zaplní generickým nudným obsahem. Škoda.

    Ale stejně si to nakonec zahraju, protože ta příběhová kampaň je prý celkem povedená a příběhové linky ze série Halo mám dost v oblibě.

  • MalyZeli

    No zkusil sem to díky Gamepassu na PC, ale jak se mi otevřel ten jakoby otevrenej svět, všechna nálada hrát se vytratila a od té doby jsem to nezapl. Průměrná střílečka, snad to přes svátky dohraju aspoň kvůli tomu příběhu. Nevím no, jestli tohle měla být velká pecka pro Microsoft, moc se jim to nepovedlo.  

    • Corvus

      Přesně tak... Navíc se ukázalo, že 2/3 obsahu i přes (nebo právě kvůli) šesti letý vývoj se do hry nedostalo. A je to strašně znát. Je to plytký, nudný a stále stejné prostředí je doslova výsměch... Ve finále jde o na kost osekanou FPS jako z přelomu milénia, v rádoby polootevřeném světě, s naprosto nudnými emzáky ve stylu: "Tady máte tužku a papír a za deset minut chci vidět návrh nového emzáka." Nudnější nepřátelé jsem již dlouho neviděl... Navíc zbraně jsou děsné. Jediné, z čeho je fajn pocit, jsou klasičtější "lidské" zbraně. Všechny ty zaoblené obří emzácké krávoviny jsou naprosto děsné. A nevšiml jsem si toho jen já. Mnoho streamerů říká, že ten pocit z většiny zbraní je prostě divnej. Kdo chce střílet nějaké paprsky z fialové kulaté pušky...? Čekal jsem absolutní pecku legendárního statusu a dostal jsem naprosto fádní a v mnoha ohledech zpátečnickou střílečku s ufony... 7/10 je naprosté maximum, co si tahle nedodělaná hra zaslouží.

      • Veskoslav

        Divný pocit ze zbraní? Cos čekal proboha? Každá zbraň se hodí na něco jiného. Lidské zbraně jsou fajn, pokud máš k dispozici stojany s náboji nebo někoho, kdo ti je doplní. Ale ke konci hry, když se svět zase stane koridorem jsou prakticky nepoužitelné. A kdo chce střílet? Většina hráčů Halo. Evidentně je tvojí chybou, že si začal posledním dílem. 

      • Derp_1337

        "2/3 obsahu i přes (nebo právě kvůli) šesti letý vývoj se do hry
        nedostalo...
        Je to plytký, nudný a stále stejné prostředí je doslova výsměch"


        Bohužel během vývoje Halo Infinite dospěl vrcholový management vývojářů 343 Industries k názoru, že nevydají další díl herní série, ale že vydají "hru jako službu". Takže spousta obsahu, který měl být v původní hře, nebyl úmyslně dodělán a místo toho se budou postupně vydávat updaty. To je ten důvod, proč ta hra působí tak plytce a nudně.

        Z pozice managementu to bylo strašně dobré rozhodnutí, protože hry jako služby jsou dojiče peněz, ale z pohledu hráčů je to špatný (častá nuda).

  • gio1

    S recenzi souhlas. Ale fakt jede na starším pc kampan bez problémů? Mne teda na 3060 padly fps pekelně dolů, když jsem vylezl poprvé ven. A zadny graficky nastavení s tim nic moc nedělá. 

    • houmrhoumr

       na gtx  960 vse low je to hratelny. zadna slava ale hratelny.

      • XXDarthVaderXX

        1060 na Ultra a ano, tady asi myslí to starší železo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit