Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Maxianimal

    Éh...škoda mluvit. Těch sedm lidí, co si upřímně stále myslí, že hry od Piranha Bytes jsou dobrý, budou mít radost. :)

    • Poridim si GOW i Elex a vsadim se, ze me Elex bude bavit vic.

      • Derp_1337

        Hele, nechci ti kazit parádu, ale Elex má své (dost) slabé stránky. Nejhorší je to právě na začátku (kostrbatý souboják, statistiky postav skoro nemají význam, nudná npc, podprůměrný příběh, atd.). Buď překonáš ten počáteční odpor a zvykneš si na to a nebo přestaneš hrát. Kdo vydrží, ten hru nakonec chválí. Bohužel ohromná část hráčů to přesně takhle po pár hodinách přestala hrát.

        Zatímco když začneš hrát GoW, tak ho většinou dohraješ až do konce. Ta hra chytne a nepustí. (vyjímky se samozřejmě najdou, vždy se najde někdo, kterému se něco nelíbí)

        • iSpirit

          ano, GoW do konce dohraješ. Pak ale zjistíš, že jsi investoval čas do díla, které je spíše Marvel než Edda. 

        • tak ja jednicku hral, takze vim, ze pokud to bude ve stejnem stylu, tak me to bavit bude

      • iSpirit

        o tom nepochybuji a to nejsem fanda Elexu. 

      • Sierra117

        Já to mam uplně stejně :)

      • Maxianimal

        Je to možný, někdo má rád ananas na pizze, lidi mají roztodivné choutky.

        • iSpirit

          já v 95% případech volím pizzu s mozzarellou di bufala Campana a rajčata San Marzano. V jednoduchosti je síla. 

          Přesto letos kdybych si měl vybrat, jestli Elex II či Ragnarok. Tak jasně volím Elex II.

          Kam mě zařadíš? 

          • Maxianimal

            No, když ti to udělá radost a potřebuješ být někam zařazen... Tak samozřejmě mezi těch sedm lidí, o kterých jsem mluvil na začátku. Keep up. ;)

        • Sierra117

          Je to možný, někdo si myslí že má prostě pravdu už jen z podstaty věci. Lidé mají různé myšlenkové pochody :)

    • Sierra117

      Škoda mluvit to je fakt :) Pirahne jsou studio, který sice zaměstnává Uwe Bolly jako scénáristy a Edy Woody jako grafiky, ale pokaždé když pirahna vydá hru, tak ten otevřenej svět působí jinak,svěžeji a zajímavěji, než u libovolný konukrenční hry, která má na první pohled neodikutovatelně větší kvality. Akorát že ta žánrová konkurence je zábavná pár hodin než se se zají. Pirahní světy baví prozkoumávat furt. Ona obecně i ta staromilská hratelnost, působí svěže v době, kdy se opisují stále dokola stejné recepty.. ( nebo to tak mam alespon já )

       Souhlas ale, že by to nemuselo vypadat jak launch titul na X360 :) 

      • Veskoslav

        Fakt tvrdíš, že svět v 1. díle Elex působil svěžeji a zajímavěji než ostatní hry? Jako sorry ale to fakt může říct jenom zarytý fanoušek. Ten svět byl tak hloupý a mrtvý, že to defacto odpovídalo chování NPC a světla okolo na úrovni 1. Gothicu.

        • Vogon

          Vždyť první Gothic má open world a jeho fungování lepší než naprostá většina současných otazník world her. RDR2 a KC:D, kde je open world doopravdy propracovaný, jsou v současnosti výjimkou. To, že něco má svět na úrovni prvního Gothicu beru jako pochvalu, takže možná díky tobě Elex vyzkouším (A to jsem si myslel, že jsem s Piraněmi skončil po pěti minutách Risen 2). Dík za tip.

          • Derp_1337

            Tak ten Gothic 1 byl určitě špatný případ. Elex se propracovanosti světa Gothic 1 těžko vyrovná.

            G1 je dodnes používán jako typický příklad, kde sice vývojáři dají open world mapu, ale ve skutečnosti velmi chytře limitují hráče, tak aby vždy mohl pobíhat jenom v určitých lokacích (protože cesta do další byla hlídaná silným nepřítelem, kterého hráč nemohl na nižším levelu dát).

            Do toho ještě dej odlišné frakce v G1, ke kterým se můžeš přidat, a zajímavé NPC. O tomhle si Elex může nechat zdát, snad žádná zapamatovatelná NPC tam nebyla.

            • Vogon

              Ale vždyť jo, jen si dělám srandu z Veskoslava, z jehož výstupu by člověk soudil, že když má něco otevřený svět jako Gothic 1, tak je to špatné. :) Přičemž v tom špatném otevřeném světě Gothicu 1 fungují věci, o kterých si můžeme dneska ve hrách zdát.

        • Sierra117

          a četl si to celé ? :) já psal že ten scénář je hroznej = že frakce v onom světě opravdu nijak neadoruju a přijdou mi šílené. Mluvil jsem o samotném průzkumu světa, který je prostě mnohem zajímavajší, at už architekturou prostředí,  kterému fajnově pomáhá jetpack, nebo např díky deníkům z "před kataklysmatem". 

          Ale upřímně jestli vás v těch otevřenejch světech typu assassin apod baví aby vás designeři prosili o průzkum toho nenápaditého světa ( opět mluvím o architektuře prostředí né o postavách v něm fungujícím ) prostřednictvím desítek otazníků či jinejch grafickejch ukazatelů, tak směrem k vám bez ironie vysílám svůj respekt :) protože já to naposledy zkusil u Cušimy a dlouho žádnej otevřenej svět nechci vidět.... Teda do března :)

          • uaxpk

            Mám to s těma otazníkama podobně - už jsem se přejedl. Teď klikám Praey for the Gods (ten klon Shadow of the Colossus) a tam to funguje jak v Gothicu. Žádně otazníky na mapě atd. jen normální průzkum, a to je paráda.

            • Derp_1337

              Hele kritizovat otazníky na mapě je dost divné, když takovéhle věci se dají vypnout. (A když to hra nemá defaultně, tak  moderská komunita to zajistí.)

              I Zaklínač 3 měl od základu možnost vypnout všechny ukazatele (dokonce vypnout i celou minimapu) a člověk se mohl v klidu soustředit na průzkum světa.


              PS: jak tady Inquisitor dole napsal, u většiny her se to dá vypnout.

              • uaxpk

                Reakce na příspěvek:

                Otazníky mi sami o sobě nevadí. Jen hra, která má svět bez otazníků v základu, působí dnes svěže. Zaklínače atd. jsem si užil i se značkami v mapě.

            • Inquisitor

              Zase u většiny her to jde vypnout a hrát na průzkum.

              • Sierra117

                Reakce na příspěvek:

                Ale tím, že vypnu otazníky, se ten svět nestane zajímavějším :) Kritika nepadá přímo na výskyt otazníků, ale na to, že tvůrci prostě málokdy umí udělat openworld který je sám od sebe zajímavý k průzkumu a ergo ho zaplní otazníky, aby dali hráči impulz k průzkumu :)

                Já nevím příklad

                 Gothic/Risen/Elex, ale třeba i poslední zelda, ať tu má taky zástup žánr akčních adventur a né jen rpg: ( vidím pláž, jdu se tam podívat protože tuším, že tam někde třeba bude jeskyně, ve který bude pár potvor co hlídaj nějakej poklad, kterej mi pomůže na mých toulkách )

                Plácnu: Ghost of tsushima (Vyhledejte na pláži otazník A, po cestě k němuž narazíte na otazníky 1-3, otazník A vás odkáže k otazníku B, kde po příjemném cestování malebnou krajinou, najdete novej skin na meč, či koně) :)  

                Jasně, nikdo to dělat nemusí a jak píšte vy oba výš, dá se to vypnout. Na to kontra argument nemam :). Bavím se čistě jen o zábavnosti průzkumu samotného.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  A to jsi jako nemohl hrát stejně v Zaklínači 3?

                  Já jsem si na minimapě vypnul ukazatele a hru jsem si náramně užil.

                  Např. jedu si takhle po cestě a když náhle po levé straně mezi stromy vidím nějakou zříceninu pevnosti. Tak si tam zajdu na průzkum. A hele, jedná se o sídlo místních banditů. Poté, co jsem "osvobodil" veškeré peníze, co měli banditi, jsem si vylezl na nejvyšší věž té zřícené pevnosti a rozhlédl jsem se v okolí. V dálce vidím močál a uprostřed močálu se nachází nějaká stavba... a tak si tam naplánuju cestu, protože tam určitě bude něco zajímavého... atd. atd.


                  Prostě nekritizuj nějaký herní prvek, když za všechno může jenom tvoje vlastní lenost a neochota vypnout ukazatele na mapě. Tak dlouho dokud tam ta možnost je, tak ji můžeš využít a určitě to zlepší herní zážitek.

                  • Sierra117

                    Reakce na příspěvek:

                    Já to vzdávám :) ty si ani na potřetí nebyl schopnej  pochopit na co narážím a  každej si tu ve finále meleme svou. 

    • náhodou..hry od piraní byly před dvaceti lety super :D 

  • Hezky sestrihany. Z gameplay videi je ale jasne videt, ze soubojovej system bude stejne kostrbatej, neli horsi, jako u jednicky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit