Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj, ja mam jednu zasadni otazku na Pavla Makala. Bude long play? :)

    Ponevadz pohodove vecerni long play DS byl zatim nejlepsi Long play na Gamesech a pritahl mne k cele redakci Gamesu ;)


  • Vogon

    Ta herní doba bude hodně proměnlivá, jde to vypozorovat i na network testu (který je menší polovina jedné lokace). Když jsem prozkoumával, tak mi jeho prolezení zabralo tak 6 hodin, ale pak jsem si zkusil druhou postavu a jel jsem rovnou na hlavního bosse a na konec testu jsem se dostal tak za hoďku (i s umíráním). 

    Taky si pamatuju, jak se říkalo, že Sekiro bude mít jen 15 hodin, mi to na první dohrání zabralo asi 40.

    • Jojo hlavne ve chvili, kdy clovek zacne vyzobavat a prohledavat lokace detailneji, aby prisel treba i na nejakou tu tajnou lokaci nebo bosse, ktereho minul, to se herni cas natahne nasobne, ale kdyz pak na neco opravdu prijdes, bez navodu, bez rad, stoji to za to.

      • sugyn

        To jsem chtel rict. Stejne tu hru prolezes nekolik krat abys zkusil vse. U me se treba DS3 blizi k 300 hodinam.  Projel jsem to na silu, dexteritu pak maga a nakonec jsem hral coop s kamosem. 

        Osobne me trochu desi balance jak jsem videl na tech testech tak s tim kouzelnym kozlem jde dost slusne zabinet enemaky bez vetsi namahy. Maga nekomentuju ten je vzdy easy mode. 

        • Vogon

          Vývojáři si možnosti cheesování (kozel, aoe kouzla) uvědomují a snaží se s tím pracovat (nepřátel je daleko více, mají lepší pathfinding), ale v Network testu to moc nešlo soudit, protože si myslím, že hráčům byly zpřístupněny late game kouzla hned na začátku hry (Z draka hráč dostal řev draka, který se jmenoval úplně jinak).

          Kozel hru činí jednodušší, ale nedostane se do dungeonů, takže to platí jen pro otevřený svět. Všichni bossové v otevřeném světě byli dělaní pro boj na koni (drak, sentinel), a ačkoliv nebyli příliš obtížní (umřel jsem třeba pětkrát), tak bojovat proti nim na koni byla zábava. Jen se to člověk musí trochu naučit. Tree Sentinel na koni se mění v rytířské klání, kde se naháníte po loukách, což jsem ve hrách ještě nezažil (snad jenom Mount and Blade, ale tam jsou bojiště uzavřené). Je otázka, jestli tak obtížní budou všichni bossáci v otevřeném světě, nebo je to tím, že tihle dva jsou v první lokaci.

          • sugyn

            Jasny chapu v DS3 taky slo par veci treba roztrilet lukem a usetrit si namahu. Kazdopadne se tesim.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit