Ubisoft pořád nemá dost. Chystá novou generaci her s gigantickými cloudovými světy
-
Jinak, to si nikdo neuvědomuje, jaký studio tuhle hru dělá? Just Cause, Zero Generation. To nejsou záruky dobrý hry. Jakože vůbec. A video přesvědčivý není.
-
Pro mě je to jednoduché: v momentě, kdy se hry přetaví v tohle, neuvidí ode mě ani cent. Her mám v policích a virtuálních knihovnách asi tak na 20 životů dopředu. A nějaké meta-cosi-cloud-obří-mega-světy, navíc plný ostatních lidí, mě absolutně míjejí. Hry hraju právě proto, abych utekl do nádherných světů BEZ lidí. Nestěhoval jsem se do lesů v Krkonoších, co nejdál od lidí proto, abych je pak potkával ve hrách :-D Takže díky, ale ze mě nevytěží ani kačku!
-
-
Máš nějakou hezkou fotku podzimních Krkonošů?
-
-
Prijde mi vtipny, ze zrovna Ubisoft mluvi o kvalite. To je spolecnost znama pasovou vyrobou generickych her.
-
-
Ale na 8/10 jim to tady pořád stačí 😐
-
-
Tak záleží, kdo jim to hodnotil.
Např. Jestli to byli "profesionální" novináři, tak ti mají strach tomu dát horší známku, aby se náhodou nedostali na blacklist. Ubisoft je tak velká firma, že si to většina recenzentů nemůže dovolit.
-
-
-
Tak Hidetaka Miyazaki se svým týmem teď ukázal jak skvěle se dá openworld navrhnout. Věřím že Ubisoft zvedne rukavici a představí nám architektonicky minimálně stejně kvalitní svět s funkčním level desingem.
S mnohem větším rozpočtem jakým jistě disponují by to pro ně měla být hračka.
-
-
"Věřím že Ubisoft zvedne rukavici a představí nám architektonicky minimálně stejně kvalitní svět"
Na tohle použiju slova od jednoho člověka z téhle diskuze (Sugyn): Prijde mi vtipny, ze zrovna Ubisoft mluvi o kvalite. To je spolecnost znama pasovou vyrobou generickych her. 😂
-
Bwahahaha... Počkat, to myslíš vážně?
-
-
Tak mi ukaž jaká jiná hra za posledních řekněme 15 let má promakanější openworld leveldesing než Elden Ring.
-
-
Napadá mě Bloodborne, ale to jednak není openworld a taky je to zase od FromSoftu 😀
Jinak popravdě dobrá otázka, protože takovej košatej leveldesing vlastně nikdo v rámci AAA fakt neumí.
Samotnýho mě zajímá co vytáhne Maxianimal.
-
-
Ale pánové, já se nesmál level designu Elden Ringu, ale tomu, že by Ubisoft něco takového zvládnul.
-
-
Jo taky sem to pochopil jinak.
-
Jo ták. Tak to je ovšem nedorozumění. Stane se 🙂
-
-
-
-
-
-
Tak aby v těch giga světech bylo co taky dělat, aby to nebyla jen giga nuda a šeď.
-
-
To už pro ně není podstatné, potřebují především GIGA výdělky z MIKRO transakcí 😎
-
-
Jsem zvědavý kam se posune s tímto konceptem Assassins Creed. Spousta lidi vždy píše ze už to s AC nemá nic společného, ale já to vidím jako evoluci série a ne pořád jen jeden díl/jedno město.
Navíc vývoj takových her stojí abnormální peníze a Ubi je korporát za kterým stojí nějací stakeholders a ti chcou svoje finance zpět. A mainstreamovy hráč má úplně jiné požadavky na hry než třeba já. Ale chápu to a jsem za ty hry rád, že tu jsou a někdo je dělá, ikdyž bych tak rád změny.
A chtělo by to novou IP. Třeba Far Cry 6 mě zklamalo. Vizuálně krásná hra (připomněla mi trojku), ale příliš jednoduchá, zapomenutelný příběh a aktivity.
-
-
Berem mas pravdu ale ked bol asasin v jednom meste je to uz ozaj daky cas... Keby spravili teraz dake mesto s hw moznostami ake su teraz mohol by to byt zas posun spravnym smerom...trebars navrat do 1ky...
-
-
Znie to dobre len keby to nebol ubisoft...
-
-
Ano, bohužel je to Ubisoft. Většina z nás si dokáže představit, jak to bude vypadat: Velký svět plný generických questů (dojdi/zabij/přines) a do toho hromady mikrotransakcí.
-
-
Mnoho let parafrazuju Makarova slovy "Remember, no Ubisoft."
Posledni dobou se zda ze lidi na to zacinaji taky prichazet.
-
Presne a nulove nove napady vsetko polepene z hier ktore uz vysli...
-
-