Nechte se ohromit novým demem Unity s téměř fotorealistickou dámou
-
Pěkné video. Budou někdy videa na games ve 4k? Hledat vždy originál na youtube, atd. trochu zdržuje, ale jinak se nedá ☹
-
-
To leda až bude jinde standart 8K :D
-
-
pěkný..tak za 20 let ve hrách.. a to jen možná.
-
-
zatím se to podařilo nejvíc v Last of Us 2
-
-
Jo, vypadá to hezky, ale... Bohužel tyhle technologická dema jsou úplně někde jinde a nedají se srovnat s finální reálnou grafikou her.
Ono jde snadno vytvořit nadupané demo na nějaké ultra sestavě s několika propojenými profesionálními grafickými kartami. Ale když pak vývojáři programují hru na hardware, kteří mají hráči reálně doma, tak musí dělat jeden kompromis za druhým a grafika se nikdy nevyrovná těm technologickým demoverzím.
Pro ukázku demo ke konkurečnímu Unreal Engine 5. https://www.youtube.com/watch?v=WU0gvPcc3jQ
^ V jistých momentech to má fakt velmi blízko k filmovému zážitku, ale reálně takovou grafiku ve hrách ještě dlouho neuvidíme.
-
-
problém je, že na to je třeba armáda šikovných grafiků, každopádně moderní enginy udělaly velký skok a pokud mají mocné nástroje, tak tohle zvládne udělat i menší studio, což je skvělé
-
Když je zmínka o Unreal Engine 5, tohle video více technicky rozebírá jednotlivé vlastnosti enginu, po shlédnutí jsem nabyl dojmu že podobné vykreslování scény v reálném čase není až tak daleko, jak jsem si před shlédnutím myslel.
-
-
No tak určitě to zní/vypadá hezky, ale... uvidíme, jak se s tím poperou herní vývojáři. Jedna věc je nějaký teoretický výkon a druhá reálný obraz ve hrách.
-
-
Jojo. Prvních pár let budou klouzat po povrchu otom žádná, ale to škálování objektů a prostor pro ušetření výkonu zní docela reálně. Uvidíme.
-
Veď keď chceš a máš PS5 alebo XBOX, tak si to tech demo môžeš zadarmo stiahnuť a vyskúšať. Na PC z nejakého dôvodu nie je, takže nemôžem povedať, nakoľko to, čo vidno vo videu, zodpovedá tomu, čo uvidíš u seba v reálnom čase.
-
-
-
tak UE se uz normalne pouziva ve filmech
-
-
Jo, předrenderované scény na nějakém profesionálním HW. Musíme uznat, že to vypadá pěkně.
Ale renderovat takové scény v reálném čase na současném herním HW je pořád hudba budoucnosti.
-
-
nemyslím si, je to všechno o optimalizaci, už na současné generaci konzolí se dá udělat velice kvalitní obraz, když se bude jednat o plně kontrolovanou scénu tvůrci, tak se dá ledacos naroubovat i na slabší hw
-
UE se používal při natáčení Mandaloriana, a to tak, že renderoval v reálném čase pozadí pro záběry přesně pro místo, ve kterém byla kamera, takže divák/kamera měl naprosto přirozený obraz.
https://ascmag.com/articles/the-mandalorian
-
-
-