Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KronosDeret

    Páni ono to opravdu spěje ke skoro monopolu jednoho enginu. Na jednu stranu je to trochu škoda, na druhou by to skoro člověka nutilo si to nainstalovat a něco se naučit...

  • 0011

    Pro mojí maličkost je důležité, aby dabing dělala Camilla Luddington a motion capture Heidi Moneymaker, engine je mi putna, hlavně že na tom makají.

    • Inquisitor

      Camilla říkala, že posledním dílem končí. Tak uvidíme.

  • Zbysek01

    Jsem rád, že na tom dělají autoři prvních dvou dílů novodobé trilogie, protože třetí díl byl z mého pohledu nejslabší.

    • Inquisitor

      Pro mě je třetí díl nejlepší. Více explorace, hrobek a puzzlu a méně přestřelek. Předešlé díly moc akční, teda především rise of tomb raider.

      • Me treba na Shadow vadi ze se z toho snazili udelat az moc osobni pribeh.

        Shodou okolnosti udelali retcon toho ze Lord Croft se zabil sam, najednou to udelal ten hlavni zaporak, ktery je shodou okolnosti hlavnim zaporakem...

        Proste mi ty souhry prisly az moc pritazene za vlasy, lepsi si myslim bylo jak zaporaky pojali v Rise, kde defakto nemela osobni spojeni dokud si jej nejak vybudovala tim co se stalo prave v Syrii a pozdeji na Sibiri.

        • Počkej, počkej. Tobě přijde málo osobní, že jedna z dvojice hlavních padouchů je Lařina nevlastní matka (teda skoro) a příběh naznačoval, že určitým způsobem měla podíl na smrti starého Crofta?

          Naopak mi Shadow připadá mnohem méně osobní a vytváření vztahů mezi postavami je takové nanicovaté. Ano, to naroubování všeho na všechno, je násilné a souhlasím s tím, že Rise je lepší, ale naopak právě kvůli tomu, že v Rise je příběh osobnější. Podobně jako první díl, který se točí kolem té Lařiny party kamarádů, kteří nebyli lhostejní ani jí a ani mně jako hráči.

          • V Rise meli ti zli sve vlastni motivace. V Shadow mi to prislo ze pulka motivace byla "Mwahahaha potrebuju si nakroutit svuj padoussky knir"

    • Naopak, třetí díl byl Tomb Raideru nejblíž a nejlepší. Tamto bylo Uncharted s něčím, co se jmenovalo Lara Croft.

    • Asi jo, no. Sice spousta schopností, spousta vybavení, spousta možných aktivit, spousta vedlejších úkolů, které nejsou úplně špatné, ale prostě tomu tak nějak chybí tah na branku. Ty hromady zbytečností úplně rozdrobily hratelnost.

  • Když jsem viděl první tech demo Unreal Engine 5 , ty nádherné ruiny,  hned jsem doufal že jednou uvidím Tomb Raidera v téhle grafice. Bohužel v Tomb Raiderovi hodně záleží jakou lokaci zvolí, a Jižní Amerika byla posledně, takže se bojím že to bude  jinde, ale serie velmi dlouho nebyla v Egyptě.

    • Prvni (z rebootu) ma na konci scenu na lodi kde Lara kouka na nerozpoznatelnou mapu a vidim tam text v Nemcine a neco co by dost mohla byt azbuka.

      V Rise je konec kde je zakrouzkovany Yucatan, na mape je primo oznaceny Cosumel.

      Ve Shadow... si nic takoveho nepamatuju. Krom toho ze ma v ted uz jeji kancelari zaramovany svuj stary obrazek z detstvi, na ktery primalovala sveho otce, a je na nem i tyranosaurus a pyramida...

      Sice to znamena houby, a je to daleko slabsi spojeni nez v obou predchozich dilech, ale... No, pokud se na neco poukazat snazili, byl to prave Egypt.


      ...na druhou stranu, podival sem se jeste na ten "puvodni" neopatchovany konec, ktery nahradili udajne v Day 1 patchi, a tam je dopis od postavy zname z her pred rebootem, a adresa je v Kolkate, tedy Indie.


      Indie nebo Egypt. Na nic jineho to nevidim.

      • dworkin

        Indie by byla super! Ale třeba rovníkovou Afriku bych si taky dal rád.


      • KronosDeret

        Indie by byla super, velmi nevyužitá a ty tisíce let mythologie je prostě nekonečný zdroj inspirace. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit