Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Unreal mě tedy nikdy nepřesvědčil. Hry na tomto engine vypadaly a chovaly se vždy uměle. 

  • Maxianimal

    Jak už bylo napsáno, nepotřebujeme miliardy polygonů. Potřebujeme lepší fyziku, částicové efekty, vodu, kouř a oheň, a vůbec dynamičtější a reaktivnější prostředí. Nedávno jsem hrál Batman: Arkham Asylum (2009) a dostalo mě, jak tam všude po zemi poletují odpadky, papíry (s vlastní fyzikou) a když Batman projde kouřem, tak kouř se kolem něj zvýří. Proč nemáme v dnešní době PhysX 3.0?

    Proč tohle není v současných hrách, jen povýšeno o další úrovně výš? Koho zajímá 4k detailní grafika, když je vše pořád jen statické divadlo, které nereaguje na hráče?

    • v ue5 je physX nahrazen Chaosem coz je nova fyzika na rigid a cloth a niagarou coz je novej system na simulace od jisker az po kapaliny a jelikoz je to tentokrat modularni a programovatylnu tak se tam da udelat cokoli staci si o tom neco vic zistit to jestli to pak nekdo ve vysledku pouzije je vec jina

    • Derp_1337

      Protože miliarda polygonů zní dobře v marketingových prospektech a dobře to vypadá na screenshotech. Na takové věci přilákají plebs mainstream.

      Bohužel dobrý fyzikální model se markentigovému oddělení hůř prezentuje. ☹

      Navíc vydavatelé často dost tlačí na vývojáře ohledně data vydání, takže první věc, co to schytá, je fyzikální model (ten můžou ošidit a na první pohled to lidi nepoznají). 

  • Jack1947

    Super hra budou víc rozbitý ale budou mít í více polygonů 😎😋😍👍

    Ono by to možná chtělo i upgradovat jiné věci jako třeba AI a poladit i fyziku... dlouho jsem neviděl AAA hru kde by stála fakt za to 😊

    • Na AI si muzes uz v unrealu 4 udelat sebeslozitejsi vec je tam na to modularni system v unreal 5 este pridaly novej system zamerenej na masy takze nikomu nebrani udelat skoro cokoli to ze to pak vyvojari nepouzivaj je vec druha

      • Jack1947

        No právě - nebylo by to asi efektní ^^

    • Inquisitor

      Před dvaceti lety jsem si představoval jak budou v dnešní době hry vypadat. Když si začali první hry hrát s fyzikou a zničitelným prostředím. Ale bohužel mi přijde, že jo to s interaktivitou s prostředím, čím dál horší. Fyzika to stejné. Jenom osekáno pro potřeby hratelnosti. Většina jsou jenom nehmotné a mrtvé kulisy. Mě přímo irituje, když třeba vidím odpadkový koš a ten je jak betonový blok. V dnešní době je to směšný.

      • Asi tak. Zapneš si Half Life 2 a vidíš, že je tam mnohem víc interaktivní prostředí než v dnešních hrách. Zlepšila se prakticky jen možnost průzkumu prostředí. Tehdy nebylo běžné šplhat na překážky. Taky je někdy možné stavět, ale to probíhá dost nerealistickým způsobem. Podobně srovnání první a poslední Mafie.

        Problémů je několik:

        - Masy chtějí blýskavou grafiku s extrémními detaily, odlesky a miliardami polygonů. Ideálně v co největším světě.

        - Interaktivní prostředí (a nedejbože NPC) jsou hodně velká zátěž na vývoj jak z pohledu programátorů tak designérů prostředí. A to jsou dobře placené pozice. Taky to násobí nároky na testování. Testeři jsou levnější, ale potřebuješ jich hodně.

        - Kombinace předchozích dvou to celé zauzluje pozitivní zpětnou vazbou a skončíš u toho, že vlastně neuděláš ani jedno (pokud hru vůbec dokončíš). Zdravíme CP 2077.

        Trochu mě mrzí, že ani na indie scéně se poslední dobou nevyskytuje moc nadějných věcí, které se vykašlou na detailní grafiku a věnují se zajímavým herním mechanikám.

        • Jack1947

          To bude tím že konzole, fyzika ve hrách v podstatě vymizela pokud ty hry to opravdu nemají jako hlavní složku 😬

    • jack

      Není tam hairworks, nevidím žádnou fyziku. Postava nemluví, takže nejde posoudit lip sync. Záběry se pečlivě vyhýbají momentům, kde by byl vidět kontakt nohy s povrchem. 

      UE5 mě zatím moc nepřesvědčil. 

      Potřebujeme zřejme stále řádově silnější HW, aby fyzika destrukce prostředí a interakce hrdiny s okolím mohla být zpracována věrněji.

      • Jack1947

        Ten Hw bude na co přesně? lepší kvalitu výbuchů... vždyt to bude bída a už od začátku směrovaná konzolově.

        • jack

          Na to, co píši výše. A ten HW klidně může být v kozolích. Jen v dnešní době je stále moc slabý. 

          • Jack1947

            Asi tak 2 x až 3x slabší než Mainstream ale v poho oni to osekaj na 30fps a hight quality 😅😆😂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit