Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • další walking sim, jehož náplní má být heroické zabití zvířete zbraní, se kterou to zvládne cvičená opice, následný rozkuchání a pověšení hlavy nebohého zvižátka na zeď, a samozřejmě glorifikace celýho aktu. Až udělaj sim uběhání antilopy skupinkou keňanů, zahraju si to. škoda je, že tyhle hry mívají krásně zpracovanou přírodu a já bych ji rád viděl někde jinde.

    • tuco

      Tak glorifikuje. Da se na to divat i naopak, ze simulace muze prispet k mensimu poctu ulovenych - zivych - zvirat. Na coz v tomto pripade sice asi data nejsou, ale predstavme si to jako takovy Matrix. Mozku je jedno, jestli je to realny nebo ne, mozek zpracovava signaly.  

      Pokud bychom vsak meli data na to, ze simulator stimuluje k zabijeni zvirat ve skutecnosti, pak bych proti glorifikaci byl taky.  Z myho pohledu, lidi co hrajou truck simulator aspon nejezdi po silnici, tedy zcela urcite alespon po dobu co hraji. Ze by truck similator neco glorifikoval, to bych nerekl.  

      Takovej Matrix jeste musi nafilmovat, a mel by se jmenovat: Zpatky do Matrixu. Zit v Matrixu je, pomineme-li spotrebu energie, cesta jak si uzit a pritom neskodit. Komu zalezi na nejake realite?  Mozku ne. 

    • Jako kdyby jiné hry neumožňovaly získávat výhody z lovení nebohých žvížátek, prodávat jejich zuby, kožešiny a tak podobně. Ve Far Cry a podobných hrách je můžeš lovit dokonce raketometem.

      Simulace Afričana lovícího antilopy by moc zábavná nebyla. Asi jako simulace maratónského běhu 1:1. Myslím, že by tě nebavilo honit se za antilopou tři hodiny, abys ji pak úplně vysílenou probodl zblízka oštěpem. Nic proti tradičním africkým lovcům, mají můj respekt, ale přece jen se mi zdá zastřelení moderní zbraní pro zvíře méně stresující.

      Lov pro trofeje sice neschvaluju (i když pokud se zužitkuje celé zvíře, tak mi ani trofej nevadí), ale proč ho nemít ve hře? Stejně tak neschvaluju zabíjení lidí jinak než v krajní nouzi v sebeobraně, ale je to v každé druhé hře. Někdy i za peníze a často jde zabíjet i nevinné.

    • Maxianimal

      A hele, další, co si myslí, že maso roste v hypermarketu :)

      • ahoj, tady tohle je vlastně reakce na všechny co můj koment pochopili jako nějakýho treehuggera nebo vegana.. mě nevadí, že někdo loví, mě vadí, že ten způsob lovu nabídnutej v současných hrách je děsná nuda. Není na tom co obdivovat. K těm maratonům za antilopou, já je právě běhám, a i bez antilopy je to zábava. A v našich malých českých podmínkách narážím na tolik zvěře (a tak blízko), že bych ji trefil devítkou od pasu.. Dovedu si představit hru, ve které bude lov doopravdy lovem a ne ožíračkou na posedu, s technikou za statisíce, kdy nic netušící zvíře odpravím z bezpečné vzdálenosti. Já bych si fakt rád zahrál za nějakýho neandrtálce co složitě klade pasti, nadbíhá zvěři.. jednoduše v současným lovu nevidím challenge, a kde není challenge, není zábava. A proto to nemůžu glorifikovat. Samozřejmě, maso je z živejch zvířat. Ale hlavu krávy zabité na jatkách si nepověsím na zeď. Popravit v lese srnu z půl kilometru je stejnej úspěch.

        • Taky běhám (i když maraton je na mě moc) a jo, je to zábava. Akorát by mě to dvakrát nebavilo ve hře, kde v tom není ta fyzická zátěž (a tedy ani výzva). Lovecký simulátor je trochu něco jak simulátor kamionu, autobusu nebo farmáře. Lidi to většinou nehrají kvůli výzvě, ale spíš jako relax. Nějaká survival lovecká hra s neandrtálci by taky nemusela být od věci, pokud se najde schopný autor a publikum, co to koupí

          Pokud jde o reálný lov, tak samozřejmě není velkou výzvou zastřelit náhodnou srnku. Ale ta se prostě sní a s trofejí se obtěžuje málokdo. Akorát nevidím velký rozdíl mezi tím střelit ji z půl kilometru a nastražit past na stezce k napajedlu. Jen je potřeba jiná dovednost. Ulovit nějaké konkrétní zvíře, které už má zkušenosti, léta se mu daří vyhýbat se lovcům a trofej působí majestátně, to už tak jednoduché není. Odstřelit z posedu pár muflonů a nacpat si mrazák je spíš jen trochu náročnější ekvivalent nákupu skopového v supermarketu. Navíc to ve výsledku vyjde dráž. Ale v principu v tom nevidím problém, když je zvěř přemnožená a přirozené predátory v obydlené krajině moc lidí nechce.

          • mě by právě bavilo, kdyby loveckej simulátor byl bez střelných/palných zbraní, protože to je hra, a to zvíře netrpí když ho budu lovit "špatně" - tzn. bez výbavy .. klidně něco přitaženýho za vlasy, jako je tento týpek - jeho kanál doporučuju, i když občas je na povážení jestli je to v pohodě.. ale zahrát si něco takovýho by mohla bejt fakt pr*el.

            https://youtu.be/wJiZ2HgV5E0

          • Maxianimal

            Právě. Ti, kteří myslivost nechápou, řvou nejvíc. Já byl stejný. Manželka (je myslivec.. myslivkyně?) mi to vysvětlila a dává to smysl. Trofejová zvěř  se nechává střílet za pořádnej bakšiš, kterej jde zase do obory. Střelec dostane jen trofej. Maso jde zas na prodej. A pak se odstřelují prostě nemocné a "vadné" kusy, které by se trápili a umřeli v bolestech. A  samozřejmě přemnožení - třeba prasata jsou problém, rozryjou všechno a všude. Představa, že se střílí všechno, na co jen dalekohled dohlédne, je naprosto mylná a směšná. A ano, pokud si člověk představuje lov jen tak, že se tři dny šoulám kvůli jednomu praseti, tak pak chápu, že tohle někomu přijde jako nesmysl.

    • Ghost47

      Za mě pokud se neloví jen kvůli té trofeji, tak je to nejčistší způsob, jak jíst maso. To zvíře stráví celý život v přirozených podmínkách a nejspíš ho potká mnohem rychlejší konec, než kdyby ho sežral někdo z přirozených nepřátel. Ne, že celý život bude někde v ohradě a pak ho někdo nažene do kamiónu na jatka.

  • "překrásná lovecká simulace" - za mě teda dokonalý oxymorón.

    • danny_the_hound

      Pred časom rozdával Epic Store Huntera od Avalanche, tak som si ho zo zvedavosti vyskúšal. Hernou náplňou ma teda vôbec nezaujal, ale čo sa týka grafiky, tak hru s krajšou prírodou som tuším ešte nevidel. A to pritom vyšla pred vyše štyrmi rokmi. Nikde inde som nezažil, že by sa napríklad za postavičkou pri pohybe vysokou trávou vytvárala cestička z ohnutých stebiel. Skoro dve hodiny som behal hore-dole po mape, štveral sa na kopce a kochal sa výhľadmi, kým ma to neomrzelo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit