Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Blizzard je firma, která již dávno ztratila své krédo a
    vlastní identitu a jen velice těžce se to bude napravovat, nějaké mobilní
    hopsačky mě nechávají naprosto v klidu, jelikož nejsem a nikdy nebudu
    cílová skupina. K samotné diskuzi tady, já vyrůstal na hrách jako RTW, AoE,
    MoHAA, civka,Q3, atd. později jsem přesedlal na MMO, které ale postupem času a
    změny priorit v životě se staly zbytečné, čím jsem starší, tím více dávám
    přednost, občasnému sólo hraní, poslední z mého pohledu kvalitní hru co jsem
    hrál, byl Witcher3, který jsem si bez vnějších rušivých vlivů (myšleno
    spoluhráči), užil fantasticky. Pokud si chci zahrát RTS, tak si dám něco od
    paradoxu (Stellaris,HoI4), anebo něco z TW a jelikož se údajně chystá další
    pokračování zaklínače, stejně jako TES VI, tak do té doby si vystačím s tím,
    co mám. 

  • sugyn

    Blizzard si stejne jako dalsi spolecnosti si uvedomil, ze prodavat licence Tencentu neni uplne cool jelikoz cinan si sebere vydelek a firma z toho nic nema krome jednorazove transakce. Stejny osud to potkalo i mobilni call of duty a Pubg. Vsichni se chytly za nos a bezeli vyrabet vlastni mobilni hru. Moc to nestoji a vydelky ktere to prinasi jsou silene. Takovy candy crush je pitomost a pritom sype neskutecne. Budoucnost gamingu bude game as service a mobilni hry. Nikdo nebude vyrabet velky hry jelikoz je to drahy, pomaly a hrozi riziko cyberpunku. 

    • Derp_1337

      "Budoucnost gamingu bude game as service a mobilni hry."

      To možná zní hezky někde na poradě marketingového oddělení, ale realita bude asi trošku někde jinde.

      Za prvé) Úspěch pár her na mobilech (jako již zmíněný Candy Crush) způsobil takovou menší zlatou horečku a úplně každý chtěl vydávat mobilní hry. A jak to dopadlo? Mobilní trh je teď doslova zaplaven neskutečnou hromadou her a nové hry to nemají zrovna jednoduché.

      Za druhé) Ačkoliv myšlenka "game as service" bude pro vývojáře určitě lákavá, tak udělat úspěšnou hru v tomhle stylu je mnohem těžší než se na první pohled může zdát. V posledních letech vyšlo takových pokusů opravdu hodně, ale úspěšných jich bylo zatraceně málo.

      • Tak už tolikrát se říkalo, že PC je mrtvá platforma a stále jim to díky bohu nevychází. Nicméně za ty desetiletí je vidět znatelný přerod odvětví. V dobách, kdy PC hraní bylo doménou jen IT zdatné menšiny se plně přetransformovalo v masovou zábavu a těžký business, takže AAA hry už dávno nejsou to co bývaly kdysi, ale jejich místo zaujala indie scéna, která díky digitální distribuci a early access může více než zdatně konkurovat. Navíc pořád je vidět značný rozdíl v tom, když dělá hru parta lidí, která si ji sama chce zahrát vs stovky lidí v týmu, které to vůbec nebaví.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit