Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prozkoumat 1000 planet... Proboha proč bych to dělal??? To vypadá na procedurálně generovanou NUDU!!!

  • Proste takovy obrovsky Scifi Skyrim / Fallout ...me to nevadi, stejne se dalo cekat, ze to tak nejak dopadne

  • sugyn

    Po zhlednuti mam podobny pocity a myslenky jako vetsina tady. Stary engine, divny animace, placata vegetace, grafika na urovni 2015.

    To vsechno ano. Co me osobne zaujalo je character progression a to ukazany skilly. +1% poskozeni zbrani po zabiti 125 potvor. Kritizoval jsem tohle u Cyberturd neumite udelat zajimavy skilly a perky pro postavu, fajn nedavejte to tam. 

    Jeste me zajima jak bude vypadat inventar, doufam, ze ne jako predtim. Neco mi rika ze UI designer u vyvoje skyrim a fallout nesedl na konci k pc a nerekl jo tohle je ono, presne takhle jsem si to ovladani predstavoval jobs done.

  • Já moc nechápu, proč se tady tolik lidí rozčiluje nad nedokončenou hrou. Prostě nějak to dopadne. Jako obrovské plus v nímám to, že člověk si to nemusí kupovat. Stačí si zaplatit GamePass a navíc, ti co ho budou mít prvně za to mohou dát jen pár desítek korun a pak uvidí jestli ta hra má smysl nebo ne. 

    Přijde mi to zatím jako mnoho povyku pro nic a to ať už hru hejtíte nebo se nad ní rozplýváte. 

    Myslím, že na konečnou hru si ještě hodně počkáme a že její vydání ještě posunou. 

    • Inquisitor

      Představí hru a lidí vyjádří svůj názor. Co je na tom špatně? Co jiného hodnotit.

  • Tanatonaut

    Starfield je Fallout 4 . Ten ohavný plochý gunplay. Proč........ Hlavně že to zase prodá 20mil + kusů ovcím

    • drasta

      Protoze Zenimax / Bethesda proste neumi delat souboje a nikdy to neumeli.

      • Nové Doomy měly slušné souboje a taky vyšly pod ZeniMaxem potažmo Bethesdou jako vydavatelem. Akorát nikdo neposlal vývojáře z Bethesdy do ID Software na školení, jak se to má dělat.

        • drasta

          Ja jsem presne vedel ze se nejakej takove stoural najde... Ne fakt jsem nemyslel ID soft pod Bethesdou.

  • Na to jak jsem v tuhle hru vkládal menší naděje, což je pořád víc než si si Bethesda zasloužila, tak tenhle teaser veškeré těšení bezpečně uhasil. Chvástání se open worldem, který spočívá v generování tisícky prázdných lokací? Engine, který se od Fallout 4 nikam viditelně neposunul, přičemž už tehdy byl zastaralý? Gunplay jak už tu někdo zmiňoval taky nijak neohromí a to by to měl být jeden z hlavních taháků? Propadák, jako vše z posledních let od Bethesdy. 

    Řekněte mi co se stalo s dobrými hrami? Za posledních pár let mě nadchnul jen Last of Us 2 a Elden Ring. Zdá se to jen mě, nebo se reálně není na co těšit (mimo Stalkera)? Nepočítám samozřejmě indie hry, které mě principiálně moc netáhnou, jelikož se mi zdá že s nimi mám ve finále stejný problém jako s AAA tituly a to ten, že se donekonečna kopíruje "fungující" systém a stokrát viděno už to člověka přestává bavit - tady se zpětně dostávám procedurálně generovaným dungeonům/lokacím/planetám. Tohle je prostě línej hnus, chci hrát precizně vymodelovaný lokace, ne se procházet pouští a občas možná najít nějakou bedničku. To stejný s craftigem a "survival" modem spočívajícím ve stavění základny, kterou prostě z nějakýho důvodu museli naroubovat do Fallout 4, protože to tehdy byl trend i přesto že se to do konceptu hry absolutně nehodí. Nechápu proč bych si měl jako věčnej tulák pustinou budovat nějakou základnu? Prosímvás, co to je za blbost?

    Ze zvědavosti jsem se podíval na Reddit a reakce jsou překvapivě nadšené, jde vidět že fanboys jsou neponaučitelní a sežerou vše, co jim studia vyplivnou. Hádám že Starfield bude mít tak 6.5.

    • dokud budou lidi kupovat nakasirovany zivacky jako tlou nebo red boredom redemption 2, tak se holt nikam neposuneme

      • Tak mi řekni jaký hry byly podle tebe v posledních letech lepší než TLOU2 a Red Dead? 

    • medveddd

      Tyjo 6.5 je hodně odvážnej odhad. Bavíme se o Metacriticu (Critic reviews)? Jsem teda z traileru slušně zklamanej, ale 6.5 nebo míň nevěřím.

      Jinak s nedostatkem dobrých her bych to tak černě neviděl. Mistrovský dílo formátu TLOU2, Elden Ringu, nebo RDR2 zkrátka vyjde max jedno za rok, ale tak to bylo podle mě vždycky, až na opravdu výjimečný roky, kdy se toho sešlo víc najednou.

      A co se přicházejících her týče, těžko říct, který budou ty skvělý a který budou "meh", ale v hledáčku mám aspoň tak deset. Vždycky je na co se těšit :)

      • Mám takovýho tucha, že tohle bude mít podobnej hype jako No Man's Sky a zklamání z reality se pak přepíše do hodnocení. Nahoď mi taky pár tipů na hry, ať se můžu zkusit těšit.

        • medveddd

          Jasnačka, zaujal mě Forspoken, Callisto Protocol, Stray je moc cute, ale asi to nebude taková ta 10/10, Redfall, protože mám rád Arkane studios, na Hogwarts Legacy se opatrně těším, na God of War Ragnarok se těším trošku víc, na Avatara jsem dost zvědavej, Spiderman bude určo super, Wolverine by mohl být neskutečnej, ale ten je dost daleko, Zeldu určo aspoň zkusím, i když mě BOTW1 tolik nechytl, remaky Dead Space a RE:4 si taky rád zahraju, pokud budou stát za to...

          A pak jsou tu takový ty vzdálený jako nový Fable, Mass Effect, Outer Worlds 2, Dragon Age (tam se teda dost bojím, Inquisition se mi nelíbil vůbec), Hellblade 2 - jednička sice nic moc combat, ale hrozně mě bavilo, jak to bylo zpracovaný a konec mě mega hitnul,... Elder Scrolls 6 samozřejmě, pokud se ho někdy dožijeme.

          Rozhodně je na co se těšit a ze všech těhlech her určitě budou dvě tři takový ty fakt skvělý.

          Jo a Avowed, z toho už by mi vůbec nevadilo něco vidět, tam mám očekávání hodně vysoký.

  • drasta

    Gunplay je teda opravdu hodne fuj. 

    A musim rict ze opravdu zboznuju scifi lamaci brokovnice :D Cekal jsem jen jestli na konci zacne rozdelavat ohen trenim dvou klaciku o sebe ale ty klaciky budou hranaty, budou mit svetylka a budou vypadat strasne moc scifi...

    • Tanatonaut

      Far Cry 3 Blood Dragon : Ale luk není budoucnost, kňučíte. To je důvod, proč jsme na něj dali neon, protože neon je budoucnost. Proto je to luk z budoucnosti. 

      Aneb přemýšlení Howarda a jeho týmu.

    • taky je vidět jak nad tím přemýšlejí. Ta brokovnice má hranaté patrony, což musí jistě urychlit nabíjení, když je musím ještě správně natočit oproti kulatým, které pasují v libovolném úhlu, holt evoluce, ale asi na tom něco bude, když se v podobném duchu dnes také "vylepšuje".

      • Asi se inspirovali tady: https://en.wikipedia.org/wiki/Heckler_%26_Koch_G11#/media/File:G11Cartridge.jpg

        U automatu se to dá ještě snést, ale ručně bych to tam ládovat nechtěl.

        Nicméně pokud jde o sci-fi lámací brokovnice obecně, stěžujte si u autorů Doomu II. Ten zajistil jejich popularitu bez ohledu na to, že je to pro reálné bojové účely krajně nevhodný design.

        • drasta

          Ja si nestezuju. Ja se tomu smeju.

        • Tak zrovna toto je dost raritka a mám pocit, že toto ani voják sám neládoval do zásobníku, ale plnilo se to někde ve fabrice, protože vlastní nábojnice neměla pouzdro, ale projektil byl rovnou obalen výmetnou hmotou. Tedy manipulace s tím někde v polních podmínkách asi nebyla úplně vhodná.

          • Jo, no, rarita a neúspěšná (hlavně drahá, nekompatibilní s jinými systémy a vývoj trval dlouho). Pokud vím, plnění zásobníků měli zvládat vojáci sami - v podstatě to vyšťouchli z papírového obalu rovnou do zásobníku. To paradoxně funguje líp s těmi hranatými náboji stejně jako automatické podávání do komory. Samozřejmě to měli ládovat někde v klidu a ne pod palbou, ale zásobníky do M16 taky neplníš těsně před střelbou v zákopu. Další výhodou bylo, že hranatých se do zásobníku vešlo víc, protože mezi kulatými jsou zbytečné mezery. A taky to byla nutnost, protože kulaté by se v zásobníku otíraly o sebe navzájem a když neměly nábojnici, mohly se poškodit.

  • walltar

    Já bych řekl že vcelku dobrý... Po těch letech čekání na SC si zase něco vesmírného zahraju a bude se mi na SC čekat o něco líp. 😎


    Plus... narozdíl od draků, pozpátku lítající vesmírný lodě nejsou vůbec žádnej problém.

    • Přesně. 

      Když to bude mít aspoň trochu poutavou story a podaří se jim udělat zábavné objevování, tak sem s tím..

      Nějaká kritika se vždycky najde, ale nechápu, jak má kde kdo hned rezolutně jasno o celé hře, navíc rok dopředu.. 🙄



      • walltar

        Jo z 15 minut kde ještě tak 5 minut kecá jeho hnusnost, se nedá moc názor udělat. mohla by to být jedna z těch her kde se dá trávit obrovský množství času (pro mě Skyrim) nebo kterou člověk po pár desítkách hodin vypne (pro mě Fallout 4)... uvidíme.

  • Hmm, pocit ze střelby fakt mizerný i z videa. Prostě nepřátelům ubývá health bar nad hlavou... Vizuál totéž, letitý engine se nezapře.

    Stavění základen v RPGčkách mě nikdy netáhlo. Je to jen takový zabiják času o ničem. Ale chápu, že se to spoustě lidem líbí. Stavění lodí už by mohlo být zajímavější. Minimálně je to něco, čím se to trochu odliší od Falloutu a TES.

    Procedurálně generované světy mám rád, i když se na nich dá pokazit spousta věcí (jako třeba to, že si nechají vygenerovat i klíčové lokace). Rozhodně lepší, než kdyby tam dali pár ručně vymodelovaných planet a na každé jednu až dvě lokace. To by pak nebyl otevřený vesmír, ale spíš něco jako Mass Effect (nic proti němu, ale je to jiný žánr).

    Možná jsem koukal špatně, ale to tam vážně jsou jen lidi a nějaká generická mimozemská zvířata? Jestli drží v tajnosti, že se tam ve velkém bude řešit první kontakt s inteligentními mimozemšťany, tak OK, ale pokud ne, přijde mi, že se okrádají o jeden rozměr v tomto žánru.

    Moc nevím, co si o tom mám myslet. Pokud to nemá být Skyrim ve vesmíru, ale Daggerfall ve vesmíru, tak za mě fajn (uznávám, není to pro každého), ale zbytek mi moc nadějí nedává.

    • ono je na zvážení, jestli těch pár ručně udělaných pěkných planet není lepší přístup než 1000 vygenerovaných, které budou pusté a nudné, navíc kolik jich hráč reálně navštíví než ho to přestane bavit? Já jich v NMS taky neprozkoumal moc. Prakticky jakmile jsem viděl jednu planetu z každého biomu, tak už jsem viděl vše.

      • Já jsem pro obojí. Pár ručně vymazlených lokací a zbytek vygenerovat. Nebo nějak odůvodnit, proč se nemůžu pohybovat volně a můžu jen na pár míst. "Cestuje se jen Antickými hvězdnými branami, jiná forma FTL cestování nebyla vynalezena nebo je to tak jako tak na roky," je OK. "Planety jsou nehostinné a mimo ochranný štít kolonie se dlouho přežít nedá," taky. "Místa mimo relativně malé lokace kolonií jsou příběhově nezajímavá," je taky OK, pokud se tomu nebude říkat RPG s otevřeným světem.

  • owny

    Ten engine vypadá hrozně, statická scéna ani tak ne, ale hlavně při boji je vidět, že se animace a fyzika od Falloutu snad nikam neposunuly. Vesmírné bitvy se mi ale líbí, možná to je tím, že tohle teď museli implementovat od začátku a nešlo to zkopírovat ze starších her. Snad se nezjistí, že ty lodě mají dračí animace nebo tak něco.

    • aby to nebylo napůl neviditelné npc, které bude mít vesmírnou loď nasazenou jako helmu. Mám pocit, že takhle už řešili jízdu vlakem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit